شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/8

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/8

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/8
فال روزانه سه شنبه 8 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/8

 

 

 

 

 

فال روز تولد ( امروز سه شنبه 1398/5/8 )

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 8 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی خلاق، باهوش، باوقار، دارای اعتماد به نفس و جذابیتی فوق العاده هستید. توانایی هایی که شما دارید باعث می شوند که شما در کارهایی که با تجارت و مدیریت در ارتباط هستند بسیار موفق باشید. از لحاظ سلامتی خود شما با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است مشکلات سلامتی بعضی از اعضای خانواده تان نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد. شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و ارتباط های تازه ای را آغاز خواهید کرد که برایتان بسیار مفید خواهند بود. اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید فرصت های فوق العاده ای پیش رویتان قرار خواهند گرفت و شروع به فعالیت در زمینه های جدید می تواند سود سرشاری را برای شما به ارمغان بیاورد. شما در هر کاری که امسال آغاز کنید موفق خواهید بود و نتایج خوبی به دست خواهید آورد. هنر و ادبیات برای شما ارزش و اهمیت فوق العاده ای دارند و اگر در این زمینه ها شروع به کار کنید بسیار موفق خواهید بود. اگر می خواهید در محل کارتان تأثیر گذار باشید و مورد اعتماد همکاران و مدیران خود باشید باید منطقی تر رفتار کنید. آنهایی که هنوز تنها هستند به احتمال زیاد امسال شریک راهشان را پیدا خواهند کرد. دی، فروردین و خرداد بهترین ماه های سال خواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین فروردین

به فکرها و نظرات دیگران هم گوش کنید. اینکه فقط روی خودتان تمرکز کنید بدین معناست که زیبایی و آگاهی فوق العاده ای که می توانید از طریق گوش کردن به دیگران به دست بیاورید را از دست می دهید. همان طور که انتظار دارید دیگران به شما و نظراتتان احترام بگذارند شما هم باید برای نظرات و عقاید آنها ارزش قائل شوید. خودخواهی شما می تواند راه را به طور کامل به روی مغزتان ببندد و جلوی رشد آن را بگیرد. شما امروز افراد و موقعیت هایی که می توانند برای شما منافعی به همراه داشته باشند را به خود جذب خواهید کرد. سعی کنید از این فرصت حداکثر استفاده را برده و روابط خود را با آنها حفظ کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز خواهید دید که ذهنتان خیلی بهتر از همیشه عمل می کند و درک خیلی بهتری از هدف خود در زندگی دارید. این می تواند فرصت خوبی برای سر و سامان دادن به اهداف و برنامه هایتان باشد. میلتان نسبت به کمک کردن و مراقبت از دیگران بسیار زیاد شده است و حتی اعتماد به نفستان بسته به این شده است که چقدر به درد اطرافیان خود می خورید و به آنها کمک می کنید. رفتارتان طوری است که انگار همه بچه های شما هستند و به نظرات و توجه شما نیاز دارند. اگر کسی از شما درخواست کمک کرد یا فکر کردید توصیه هایتان به رشد و آگاهی آنها کمک می کنند حتما این کار را بکنید، اما مواظب باشید کارهایتان جنبه دخالت به خود نگیرند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین خرداد 

بسیاری از مردم زندگی خود را بی آنکه برای کارهایشان به طور آگاهانه تصمیم گیری کنند می گذرانند و مانند کسی که در خواب راه برود بی هدف از این سو به آن سو می روند. مواظب باشید شما هم در این دسته قرار نگیرید. امروز برای این که به افکارتان سر و سامانی بدهید و خودتان فرمان زندگیتان را در دست بگیرید روز بسیار خوبی است. اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم گیری کنند یا بی آنکه خودتان متوجه باشید شما را به مسیری که خودشان می خواهند هدایت کنند. امروز شما باید سعی کنید تعادل را بین عقل و احساس تان برقرار کنید و به جنبه ی احساسی مسائل نیز توجه داشته باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین تیر

امروز ذهن شما باز است و افکارتان با شخصیت واقعی شما در هماهنگی کامل هستند. شما می توانید قدرت خود را در مکالماتی که آگاهی شما از موقعیت موجود را به نمایش می گذارند به وضوح ببینید. همچنین کارآگاه درونتان حسابی فعال شده است و دیگران به هیچ وجه نخواهند توانست چیزی را از شما مخفی نگه دارند و یا اطلاعات غلط به شما بدهند. چشم هایتان را خوب باز کنید و به تمام اتفاقات اطرافتان دقت کنید. امروز دیگران خیلی به احساسات شما اهمیت نمی دهند، پس انتظار بیهوده از کسی نداشته باشید، زیرا تنها نتیجه ای که برای شما می تواند داشته باشد، دلخوری خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین مرداد 

هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی اشتباه کنید. اگر اشتباهی کرده اید با جسارت تمام به آن اعتراف کنید و اجازه ندهید غرورتان مانع شما بشود. اگر همیشه بخواهید طوری رفتار کنید که انگار حق با شماست و هیچ خطایی نکرده اید (حتی وقت هایی که قلبا می دانید حق با شما نیست)، دیگران از ارتباط داشتن با شما خسته خواهند شد! سعی کنید امروز به اشتباهات خود اعتراف کنید تا ببینید در پایان روز چه آرامش خاطری خواهید داشت. اگر برنامه رمانتیکی برای امروزتان چیده بودید، ممکن است اتفاقات غیر مترقبه مانع آن شوند. خودتان را عصبانی نکنید؛ همه کارهایتان را انجام دهید و با جریان پیش بروید. اگر به هیچ عنوان به برنامه تان نرسیدید آن را برای روز بهتری بگذارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین شهریور

 

امروز بهتر است بیش از اندازه انتقاد نکنید و دیگران و کارهایشان را زیر سوال نبرید. اگر در بیان افکار و نظراتتان دقت کافی را نداشته باشید ممکن است با حرف هایتان دیگران را آزرده و از خود برانید. بهتر است امروز زیاد در صحبت کردن عجله نکنید و قبل از گفتن هر حرفی آن را چند بار در دهانتان بچرخانید، اصلا چرا به جای حرف زدن سعی نمی کنید امروز بیشتر شنونده باشید؟ همچنین امروز زمان خیلی خوبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم نخواهد بود و یا حداقل برای این کار باید احتیاط و دقتی چند برابر بیشتر از سایر مواقع به خرج دهید. امروز به نفعتان است کمی سرعتتان را کم کرده و به جای حرکت کردن اوضاع را زیر نظر بگیرید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین مهر

امروز شما از نظر فکری کمی تنبل و بی حوصله شده اید و ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند. شما اصلا از این اوضاع خوشتان نمی آید، اما باید آن را به عنوان نشانه ی اینکه به کمی استراحت نیاز دارید و باید کمتر به خودتان فشار وارد کنید بپذیرید. امروز سعی کنید زیاد حرف نزنید و بیشتر شنونده باشید، این کار از لحاظ فکری هم به نفعتان است و از خستگی بیشتر ذهنتان جلوگیری خواهد کرد. اگر نگران آینده ی رابطه ی عاطفی خود هستید یادتان باشد که برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید و از انتخابی که کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان و اعضای خانواده حضور پیدا کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین ابان

امروز درس مهمی برای شما دارد و آن هم این است که احساسات از قدرت فوق العاده ای برخوردار هستند که باید متوجهش باشید و به آن احترام بگذارید. احساسات خود را دست کم نگیرید و نسبت به آنها بی تفاوت نباشید، برعکس، با تمام وجود آنها را در آغوش گرفته و به آنها احترام بگذارید. وقتی توجه کافی را به احساس خود داشته باشید در کمال تعجب خواهید دید که مغزتان هم بهتر کار می کند و تصمیمات و کارهایتان منطقی تر و آگاهانه تر می شوند. امروز روزی فوق العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند و هر بحث و دعوایی را پیش از آن که بالا بگیرد رها کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین اذر

امروز ممکن است بعضی از اطرافیانتان شما را به خاطر رفتارهایتان سرزنش کنند. شاید رفتار تند و تهاجمی شما آنها را ناراحت کرده باشد و پوستشان آنقدر کلفت نباشد که بتوانند با حرف ها و کارهای شما کنار بیایند. شاید شما خودتان متوجه این موضوع نباشید که رفتار تهاجمی شما چقدر اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار می دهد. هیچ جنگی در کار نیست، کمی آرام بگیرید و به اوضاع از دید اطرافیانتان بنگرید. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدیدی آشنا شوید که می توانند تغییراتی بزرگ در زندگیتان ایجاد کنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین دی

امروز ذهن شما دارد نسبتا خوب کار می کند و شما به این واقعیت پی خواهد برد که توانایی خاصی در مهار انرژی نهفته ای که در حال حاضر در زندگیتان جریان دارد در اختیار دارید. ذهن و قلبتان دارند در هماهنگی با هم کار می کنند و می توانید تعادل بهتری بین این دو جنبه ی وجودتان برقرار کنید. امروز بعد از ظهر اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق العاده به شما خواهد داد. اگر کسی را دوست دارید شاید وقت آن رسیده که یک قدم دیگر به سوی ازدواج پیش رفته و او را به پدر و مادرتان معرفی کنید و نظر آنها را هم در مورد انتخاب تان جویا شوید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین بهمن 

امروز شما ذهن بازتری نسبت به افکار و ایده های جدید دارید و می توانید آنها را راحت تر از همیشه بپذیرید. به حرف های دیگران گوش کنید و یادتان باشد که هر کسی می تواند درس تازه ای برای شما داشته باشد و در هر موقعیتی درسی نهفته است. این را هم به خاطر بسپارید که مغزتان هم درست مثل سایر اعضای بدنتان به تمرین و ورزش نیاز دارد و برای اینکه خوب کار کند باید روزانه آن را به تحرک وا داشته و به چالش بکشید. امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 98/5/8 مخصوص متولدین اسفند 

امروز تفکر شما با شخصیت واقعیتان در هماهنگی شگفت آمیزی به سر می برد. از صبح که از خانه خارج می شوید خواهید دید که ذهنتان سعی دارد همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و فعالیتی بیشتر از همیشه دارد. این وضعیت باعث می شود که با اطمینان خاطر و دیدی باز به مسائل نگاه کنید و همین مسئله به داشتن قدرتی فوق العاده در بیان افکار و نظراتتان خواهد انجامید. امروز دلتان می خواهد که عشق و علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید ولی رفتارتان کمی غیر قابل پیش بینی است. تا زمانی که طرف مقابلتان مشکلی نداشته باشد هیچ اشکالی وجود ندارد، اما هرگاه حتی شک کردید که دارید او را با رفتارتان معذب می کنید دست نگه دارید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied