شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 12 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/12

فال روزانه شنبه 12 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/12

فال روزانه شنبه 12 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/12

 

فال روزانه شنبه 12 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/12

 

 

فال روز تولد ( امروز شنبه 1398/5/12 )

 
 
 

 

دوست عزیزی که 12 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
امسال فرصت های فوق العاده ای برای بهبود وضعیت اقتصادیتان برای شما به همراه خواهد داشت. سفرهای خارجی و یا معاملاتی که با کشورهای خارجی انجام شوند برای شما بسیار سودآور خواهند بود. بحث ها و مشکلاتی که در رابطه با مسائل مالی و به ویژه املاک و مستغلات داشته اید بالاخره حل خواهند شد. در اواخر سال یک سفر معنوی یا مذهبی در پیش خواهید داشت که باعث خواهد شد به میزان زیادی از آرامش روحی و روانی دست پیدا کنید. اتفاقات خوبی در رابطه با فرزندانتان خواهند افتاد و خبرهایی در مورد آنها خواهید شنید باعث خوشحالی شما خواهند شد، اما از طرفی هم به توجه بیشتری از جانب شما نیاز خواهند داشت. نسبت به سلامتی خود توجه بیشتری داشته باشید و هر گاه مشکلی دیدید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. شما به دوستان خود وفادار هستید و در مقابل احترام و حمایت زیادی از جانب آنها دریافت خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید و به دنبال شریک زندگی خود می گردید می توانید روی دوستانتان حساب کنید! آنها گزینه های خیلی خوبی به شما معرفی خواهند کرد!

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین فروردین 

امروز از قلبتان به خوبی محافظت کنید، زیرا خیلی زود طعمه ی تیر حرف های آزاردهنده ی دیگران خواهد شد. امروز حساسیت شما به طور قابل توجهی افزایش یافته است و باعث شده احساس کنید در برابر دنیای بیرحمی که شما را در بر گرفته است تنها هستید. شاید بد نباشد که امروز را در خانه بمانید و به کارهای عقب افتاده ای که در خانه دارید رسیدگی کنید و یا برای ساعت های طولانی بی آن که هیچ کاری کنید در تختخوابتان بمانید. اگر تصمیم گرفتید که از خانه بیرون بروید حواستان به نقاط ضعفتان باشد تا بتوانید از منابع انرژی خود به درستی استفاده کنید. تا جای ممکن وقتتان را با آنهایی بگذرانید که کمترین آسیب را می توانند به قلب حساستان وارد کنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین اردیبهشت 

یک فرصت کاری جدید و یا موقعیت بهتری در محل کار فعلیتان دارد برای شما فراهم می شود که شما بهترین گزینه ی ممکن برای آن هستید. شرایط کیهانی موجود نیز دارد شما را با اعتماد به نفس و قدرت بدنی لازم برای این موقعیت تجهیز می کند. شما انرژی فیزیکی و روانی لازم را در اختیار دارید تا به توانایی های خود در رهبری و مدیریت اعتماد کنید. اکنون زمان فوق العاده ای است برای این که کنترل اوضاع را در دست بگیرید. به حوزه هایی از زندگی خود که فکر می کنید دچار رکود شده اند بپردازید و سعی کنید راهی پیدا کنید تا آنها را از این وضعیت بازدارنده رها کنید. این کار شاید آسان نباشد، اما امکانپذیر است.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین خرداد

احساسات شما نسبت به رابطه عاطفی فعلیتان در حال حاضر مدام در نوسان هستند، یک لحظه از وضعیت موجود ناراحت هستید و لحظه ای دیگر همه چیز خیلی خوب و وفق العاده به نظر می رسد. امروز نه به تفکرات مثبت خود امید ببندید و نه با تفکرات منفی خود نا امید شوید، زیرا این تغییرات شدید روحی قابل اعتماد نیستند. سعی کنید تا جای ممکن صلح و آرامش را حفظ کنید و برای خودتان دردسر نتراشید، تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. امروز خودتان را بیشتر با مسائل فکری و منطقی درگیر کنید. با دوستانتان به بحث های فلسفی بپردازید، کتاب بخوانید و کارهایی را انجام دهید که توجهتان را از احساسات آشفته تان منحرف خواهند کرد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین تیر

شاید با خودتان فکر کنید که مو لای درز نقشه هایتان نمی رود، اما اینطور نیست. در واقع، تغییر شرایط در محل کارتان ممکن است مشکلات زیادی در نقشه هایتان ایجاد کرده و شما را مجبور کنند تا این فکرتان را تغییر دهید. اما اوضاع آنقدرها هم که شما فکر می کنید بد نیست، خوشبختانه شما این فرصت را به دست خواهید آورد که با اطمینان خاطری بیش از قبل راهتان را ادامه دهید. فقط به این شرط که اجازه ندهید تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان شما را وسوسه کند پیش از رسیدن به هدفتان تسلیم شوید. اشتباه ترین کاری که ممکن است در حال حاضر انجام دهید این است که از ترس اشتباه کردن هیچ کاری نکنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین مرداد 

گاهی خلاقیت نتیجه ی توفانی هیجان انگیز از فعالیت ذهنی است، اما گاهی هم نیاز به سخت کوشی و داشتن هدف و رویکردی مشخص دارد. اگر می خواهید بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید در حال حاضر بهترین حالت برای شما این است که ترکیبی از این دو را به کار بگیرید. امروز شما آماده اید تا زره ای از فولاد به تن کرده و به میدان جنگ بروید. سطح انرژیتان بسیار بالاست و آماده اید برای رسیدن به هدفتان هر کاری که لازم باشد را انجام دهید. فقط باید مواظب باشید که قربانی احساسات شدید و بیش از حد خود نشوید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر خواهید انداخت. این انرژی زیاد شما برای همه بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین شهریور

امروز شاید از محدوده ی امن خودتان خارج شوید، اما به احتمال زیاد جای خیلی دوری نخواهید رفت. مثل هانسل و گرتل که راهشان را علامت گذاری می کردند شما هم روند پیشرفت خود را نشانه گذاری می کنید تا هر وقت خواستید بتوانید راه برگشت خود را پیدا کنید. نباید در جاهای قدیمی به دنبال جواب های سوال هایتان بگردید، با احتیاط پیش بروید، اما نسبت به چیزهای جدیدی که می بینید ذهنی باز داشته باشید. تا زمانی که به خواسته های خود دست پیدا نکرده اید از حرکت نایستید و اجازه ندهید واکنش های دیگران تعیین کننده ی کارهای شما باشند، برای رسیدن به این منظور هم باید در درجه ی اول اعتماد به نفستان را افزایش دهید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین مهر

اکنون زمان فوق العاده ای برای به زبان آوردن حرفی است که برای مدتی قصد گفتن آن را داشته اید. مخفی نگه داشتن آن فقط باعث خورده شدن روح و روانتان خواهد شد، پس آنچه در دل دارید را بیرون بریزید. نگران عواقب آن نباشید و دست به کار شوید. امروز از آن روزهایی است که باید شجاع باشید و در مقابل دیگران نیز همینطور رفتار خواهند کرد. اگر در محل کارتان کسی با عصبانیت با شما رفتار می کند بهترین سلاح شما در برابر او داشتن رفتاری دوستانه خواهد بود، پس از نشان دادن مقابله به مثل خودداری کنید. این گفته ی وینستون چرچیل را به یاد داشته باشید: «سیاست واقعی گفتن حقیقت بدون ناراحت کردن دیگران است».

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین ابان 

امروز یکی از همکارانتان ممکن است به خاطر کاری که در واقع شما انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار بگیرد. شاید زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد که یک نفر دیگر در مرکز توجه قرار بگیرد، اما به این شرط که زحمات خودتان نادیده گرفته نشوند. هرچند تشویق و تأیید دیگران بسیار لذت بخش است، اما یادتان باشد درخشان ترین ستاره ها آنهایی هستند که به خاطر دیگران می درخشند. امروز در بحث هایی شرکت خواهید کرد که اطلاعات گسترده ای در مورد آنها دارید و حرف هایتان تأثیر قابل توجهی روی بقیه خواهند گذاشت. شاید موفق نشوید آنها را وادار به پذیرش حرف های خودتان بکنید، اما دیدن نگاهشان وقتی دارید حرف می زنید برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

 
z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین اذر

از اینکه با بیان احساسات خودتان باعث ناراحتی دیگران شوید ترسی نداشته باشید. شما با مخفی کردن احساسات واقعی خود از آنها هیچ لطفی در حقشان نخواهید کرد. وقتی طرف مقابلتان واقعیت ماجرا را نداند نمی توان تصمیمی گیری درستی در رابطه با آن داشته باشد، پس با گفتن واقعیت ها در انجام این کار به او کمک کنید. امروز با نگاه کردن به گذشته و زیر سوال بردن خودتان و کارهایتان هیچ کمکی به خود نخواهید کرد. چشمانتان را به هدفتان بدوزید و با عزیمی راسخ تر از همیشه به حرکت به سوی آن ادامه بدهید. برای رهایی از فشارها و استرس هایی که امروز و در تمام طول هفته ی گذشته تحمل کرده اید هیچ کاری بهتر از بودن با عزیزانتان نخواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین دی

ریسک کردن در محل کارتان هر چقدر هم که حساب شده باشد باعث می شود که شما دچار حالتی عصبی شود، دلیل آن هم این است که از احساس عدم ثبات اصلا خوشتان نمی آید. خوشبختانه کارهایی که اخیرا کرده اید دارند اثر خودشان را می گذارند و شما بالاخره راهی برای اینکه ببینید آیا کارها طبق نقشه هایتان پیش می روند پیدا خواهید کرد. به هیچ عنوان آن پرچم سفید را بیرون نیاورید و تسلیم نشوید. سختی هایی که در حال حاضر دارید تحمل می کنید موقتی هستند، اما اگر الان تسلیم شوید حسرت و پشیمانی تا ابد همراهتان خواهد بود. امروز انرژی فیزیکی زیادی در اختیار دارید، از آن تا جایی که می توانید استفاده کنید و بیکار ننشینید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین بهمن 

امروز تصمیم گیری برای شما خیلی راحت تر از همیشه است. انگار نگرانی هایتان از قضاوت های دیگران به طور موقتی از بین رفته اند. نه اینکه برایتان مهم نباشد دیگران در مورد انتخاب هایتان چه فکری می کنند، اما می توانید بر اساس خواسته های قلبی خودتان تصمیم بگیرید و بی آن که نگران انتقادات دیگران باشید بر اساس انتخابتان عمل کنید. با این حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که شما در اجتماع زندگی می کنید و نمی توانید خودتان را از آن جدا بدانید و واکنش های دیگران دیر یا زود ممکن است باعث اذیت شدن شما شوند. لزومی ندارد خودتان را از جمع جدا کنید، فقط باید حد و مرزهایی را مشخص کنید تا انرژی منفی آنها را از خود دور نگه دارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 98/5/12 مخصوص متولدین اسفند 

با وجود این که در حال حاضر همه چیز در محل کارتان کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد، اما شما نمی توانید به احساس خودتان اعتماد کنید. بخشی از وجودتان حاضر نیست به این اطمینان خاطر تن بدهد زیرا این آرامش خیال تنها باعث محدودیت شما می شود و نمی گذارد تجربه های جدیدی کسب کنید. اما فراموش نکنید که این ماجراجویی بخش ثابتی از شخصیت شما نیست، پس حواستان باشد با تصمیمی ناگهانی دست به ریسک نزنید. سعی کنید برای انجام کارهای زیادی که در انتظارتان هستند با دیگران همکاری کنید. به این صورت کارهایی کمتر با کیفیتی بهتر انجام خواهید داد و فشار کمتری نیز به شما وارد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied