شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی 6 برادر به زن 50 ساله و دخترش + جزئیات

۶ مرد به خاطر تجاوز وحشیانه یک مرد متاهل به خواهر ۲۰ ساله شان دست به انتقام هولناکی زدند.

تجاوز جنسی 6 برادر به زن 50 ساله و دخترش + جزئیات

برنا نوشت: پلیس هندوستان ۶ مرد را به جرم تجاوز به یک مادر و دختر دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس، شب گذشته اهالی روستایی در هند با صدای شیون و گریه دو زن با اداره پلیس تماس گرفتند و ماموران فورا به محل مخابره شده اعزام شدند.

 

بیشتر بخوانید: صدف طاهریان با بازیگر جنجالی ازدواج کرد + بیوگرافی و عکس های جنجالی

 

تراشید موی سر مادر و دختر پس از تجاوز گروهی

ماموران و اهالی روستا زمانی که به خانه مورد نظر رسیدند با زنی ۵۰ ساله و دخترش در حالی که موهایشان تراشیده شده بود و برهنه در گوشه خانه افتاده بودند مواجه شدند.

در بعضی از روستاییان هندی تراشیدن موی دختر و زن نشان از ناپاکی و بی عفت بودن آن ها است و به همین منظور زمانی که مردم با چهره آن ها مواجه شدند فهمیدند که رسوایی به بار آمده که این تراشیدن موی سر سزای اعمال آن ها بوده است.

دو قربانی پس از مراجعه به بیمارستان و درمان به ماموران پلیس گفتند که شب گذشته در حال استراحت درخانه بودند که ناگهان ۶ مرد با شکستن در خانه وارد شدند و بدون توجه به ترس و وحشتشان آن ها را مورد ضرب و شتم و تجاوز گروهی قرار دادند و قبل از فرار با تراشیدن موی سر آن ها مدعی شدند که انتقام خود را از شکور- همسر و پدر قربانی- گرفتند.

با اعتراف دو قربانی ماموران پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن متهمان و شکور آغاز کردند.

به گفته سخنگوی پلیس محلی با تلاش ماموران پلیس ۶ متجاوز شناسایی و دستگیر شدند . محکومان در بازجویی های خود اظهار داشتند که ۶ برادر هستند که چندی پیش متوجه شدند شکور به خواهر ۲۰ ساله شان تجاوز کرده و فرار کرده است و خواهر نگون بختشان برای نشان دادن این رسوایی موهای سرش را تراشیده و بعد خودکشی کرده است.

برادران با تحقیقات و پیگیری های طولانی پس از مرگ خواهرشان مسبب این جنایت را شناسایی کردند و فهمیدند نانوای محل دختربیچاره را به دام کشانده و متواری شده و آن ها برای انتقام از شکور تصمیم به دست درازی به ناموسش گرفتند.

در حال حاضر تا تکمیل شدن پرونده و پیدا شدن شکور ۶متهم به زندان منتقل شده تا به زودی جلسه دادگاهی شان برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    مگر مجبورید