شمانیوز
شما نیوز

10 مصدوم در تصادف زنجیره ای تهران + جزئیات

تصادف زنجیره ای کامیون خاور با چندین خودرو سواری عصر سه شنبه در بزرگراه شهید یاسینی تهران خبرساز شد و بنا بر اعلام مسئولان ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

10 مصدوم در تصادف زنجیره ای تهران + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از ایرنا: تصادف زنجیره ای کامیون خاور با چندین خودرو سواری عصر سه شنبه در بزرگراه شهید یاسینی تهران خبرساز شد و بنا بر اعلام مسئولان ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

اورژانس تهران زمان وقوع این حادثه را حدود ساعت ۱۸ اعلام و ۱۰ مجروح را تایید کرده است که برخی از آنان نیز با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: یک دستگاه کامیونت خاور حامل باطری های سبک و سنگین در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به پل شهید بابایی در حال حرکت بود که به دلایل نامشخص با چهار دستگاه خودرو سواری شامل ۲ پژو،ال ۹۰ و خودرو چری برخورد کرد.

سید جلال ملکی افزود: این خاور در ادامه بعد از برخورد با گاردریل های میانه بزرگراه و پیمودن حدود ۲۵ متر در قسمت مخالف پس از برخورد با یک خودرو سواری دیگر در محل واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه سه سرنشین خودرو خاور از خودرو به بیرون پرتاب شدند.

مدیر مرکز اورژانس تهران نیز در این باره اعلام کرد: به دلیل شدت مصدومیت برخی از آنان با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

پیمان صابریان گفت: در این حادثه ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied