شمانیوز
شما نیوز

محمدعلی نجفی بخشیده شد +عکس

برادر همسر مقتول محمد علی نجفی بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».

محمدعلی نجفی بخشیده شد +عکس

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر، مسعود استاد برادر میترا استاد همسر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران که بدست وی به قتل رسید، بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «به واسطه پادرمیانی بزرگان و  کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و  محمود حاجلویی، پدرم ، مادرم و مهیارمان ، آقای محمد علی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدواریم آقای محمد علی نجفی در این چند صباح باقیمانده به دور از سیاست به تزکیه نفس بپردازد . اجر همه خیر خواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم». 

 


محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران که سابقه وزارت و معاونت رییس جمهور در دوران سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید را در کارنامه دارد ۷ خرداد ماه امسال همسر دومش را در منزل شخصی به قتل رساند و همان روز با معرفی خود به پلیس به قتل اعتراف کرد. وی در دادگاه به قصاص محکوم شد.
 


 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهره

    اقای استاد اشتباه کردی

  • ناشناس

    لذتی که در گذشت هست در هیچ چیزی نیست اگر این اغماض للهی باشد موردرضایت خداست مهری