شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی پدر به دختر ۱۲ ساله اش در مسافرخانه ای در تهران + جزئیات

مرد شیشه‌ای که در اقدامی هولناک دختر ۱۲ ساله خود را قربانی جنایتی سیاه کرده بود صبح دیروز از زندان به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت تا محاکمه شود.

تجاوز جنسی پدر به دختر ۱۲ ساله اش در مسافرخانه ای در تهران + جزئیات

رکنا در 17 مهر نوشت: رسیدگی به این پرونده از زمانی کلید خورد که «یسنا» پس از طلاق مادرش مجبور شد با پدر معتادش زندگی کند. طولی نکشید که آنها از شهرستان به تهران آمدند. دختر کوچولو روزهای تلخ زندگی‌اش را در یک مسافرخانه شروع کرد. پدر نامهربان او را برای گدایی با خود به گوشه وکنار خیابان‌ها می‌برد تا پول مواد مخدرش جور شود.

 

دخترک مجبور بود بد اخلاقی‌های پدر معتادش را تحمل کند تا اینکه یک شب پدرمعتاد که به خاطر مصرف ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشت در جنایتی بی‌رحمانه به دخترش تعرض کرد.

 

روز بعد دخترک با کمک یکی از نیکوکاران شهر به اداره پلیس رفت و ماجرا را تعریف کرد.پس از شکایت دختر نوجوان، پدر وی بازداشت شد. اودر همان مراحل مقدماتی بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آنقدر شیشه کشیده بودم که نمی‌دانستم چکار می‌کنم.صبح دیروز یسنا به همراه دو کارشناس بهزیستی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی  تولیت وبا حضور قاضی ملکی- مستشار ارشد دادگاه -آمد واز پدرش شکایت کرد.

 

رسیدگی به این پرونده به‌ صورت غیر علنی برگزار شد و متهم در اظهاراتش، اتهام خود را پذیرفت.این گزارش حاکی است تمام مدارک پزشکی قانونی علیه متهم است ونشان می دهد دخترک نوجوان مورد تجاوز قرار گرفته است.قضات درپایان جلسه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

نگاه کارشناس

زهره ندافی روانشناس بالینی درباره این پرونده به خبرنگار «ایران» گفت: مواد اعتیادآور شیشه نسبت به سایر مواد مخدر اختلالات جنسی بیشتری دارد، شیشه ماده‌ای است که میل جنسی را به‌صورت خیلی سریع افزایش می‌دهد ولی به مرور زمان بعد از مصرف زیاد معتاد و دچار اختلال جنسی می‌شوند. از آنجایی که خود افراد بر این مشکل و اختلال خودشان واقف نیستند آن را یک اختلال یا مشکل محسوب نمی‌کنند. قدرت تأثیر مصرف شیشه حدود ۴ تا ۶ ساعت است، فرد ممکن است پس از مصرف تحت تأثیر قرار گرفته و دست به رفتارهای پرخطر بزند، یعنی ممکن است حوادث مرگباری برای خود به وجود بیاورد.کاهش اعتماد به نفس و وابستگی، توهم، سوء ظن، پریشانی افکار و غیره از دیگر عوارض مصرف این مواد بخصوص شیشه است. کسانی که فرد معتاد به شیشه در اطراف خود دارند باید بسیار مراقب باشند تا قربانی توهمات فرد مصرف‌کننده نشوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Sssss

    اینجورپدرا بی غیرت ترین مردن

  • D. P. R

    سلام راجع به بهاره خانم و همسرش فکر نمیکنم جز خود شیفتگی چیز دیگه ای باشه رفتار درستی نیست

  • امیر محمد

    وای وای وای

  • ناشناس

    نمیدونم دیگه باید چی بشه که خدا امام زمان رو بفرسته
    واقعا نمیدونم

  • مهدی

    میزاری ن