شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 28 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/28

فال روزانه دوشنبه 28 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/28

فال روزانه دوشنبه 28 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/28

فال روزانه دوشنبه 28 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/28

 

 

فال روز تولد ( امروز دوشنبه 1398/5/28 )

 

 

 

دوست عزیزی که 28 مرداد به دنیا آمده ای،تولدت مبارک!

شما شخصی جسور، پر انرژی، مصمم و با اراده، خلاق و دارای ایده ­هایی منحصر بفرد هستید و همه ی اینها تنها گوشه ای از ویژگی های مثبت شخصیتی شما هستند، با این حال شما هم مثل همه ویژگی های منفی هم دارید از جمله اینکه دنبال دعوا می­ گردید و خودخواه هستید! اگر به بیماری های مزمن و قدیمی مبتلا هستید که مدت­هاست با آنها درگیر بوده اید، امسال این فرصت را خواهید که این بیماری خود را تحت کنترل درآورده و با چک آپ های منظم از تحلیل رفتن وضعیت سلامتی خود جلوگیری کنید. برای گرفتن نتایج بهتر می توانید به یوگا و مدیتیشن روی بیاورید. از لحاظ اقتصادی امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و در میان گروهی هستید که امسال سود زیادی به دست خواهند آورد و از منابع مختلف پول فراوانی را به جیب خواهید زد، اما خرج های بیش از اندازه ای که برای خودتان و خانواده تان می کنید فرصت پس انداز کردن را از شما خواهد گرفت. اگر اهل تجارت هستید و کسب و کار مستقلی دارید آشنایی با افراد جدید فرصت گسترش کارتان را در اختیار خواهد گذاشت. شما در یادگیری بسیاری قوی هستید و از اینکه دانش خود را افزایش دهید لذت می برید. امسال یادگیری روش ها و تکنولوژی جدید به پیشرفت حرفه ای شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. رابطه ی عاطفیتان در تمام طول سال پیش خواهد رفت، اما باید بیش از قبل طرف مقابلتان را حمایت کنید. دی، فروردین و خرداد بهترین ماه ها هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین فروردین

امروز شما انرژی بسیاری در اختیار دارید که می توانید از آن در انجام هر کاری بهره ببرید. کارهای ناتمام خود را انجام دهید و بیشتر از همیشه برای نظافت منزلتان وقت بگذارید، یا حتی اگر بیکار بود کمی گردش و تفریح کنید. شما به راهی برای تخلیه ی این همه انرژی نیاز دارید، پس به هیچ وجه به دنبال پیدا کردن کوتاهترین و آسانترین راه نباشید. در حال حاضر شما در مرکز توجه قرار گرفته اید و تلاش ها و استعدادهایتان مورد تحسین و تأیید دیگران هستند. با این حال اگر انتظاراتتان بیش از حد و ایده آل گرایانه باشند دچار سرخوردگی خواهید شد. نسبت به توانایی های خود نگرشی همراه با خود باوری اما واقع گرایانه داشته باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز روز فوق العاده ای برای پرداختن به فعالیت هایی که به خلاقیت نیاز دارند خواهد بود. فعالیت های هنری بیش از هر زمان دیگری برایتان اهمیت دارند و هیچ چیزی به اندازه ی پرداختن به آنها برایتان لذت بخش نخواهد بود. حتی اگر خودتان هم اهل کارهای هنری نباشید هم حاضرید پول زیادی را صرف خریدن آثار هنری بکنید، فقط مواظب باشید پایتان را از گلیم خودتان درازتر نکنید. ایده های جدیدی در رابطه با کارتان در سر دارید و شاید حتی در فکر این باشید که زمینه کاریتان را به طور کامل تغییر دهید. این که به فکر پیشرفت باشید خیلی خوب است، فقط باید مواظب باشید با عجله تصمیم گیری نکنید و بدون فکر کردن اقدامی نکنید که غیر قابل بازگشت باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین خرداد 

اگر احساس خستگی می کنید بهترین کار ممکن برای رفع این احساس گوش دادن به موسیقی خواهد بود. شما بیشتر وقت ها سخت مشغول کار و فعالیت هستید و ذهن و جسمتان به استراحت بیشتری نیاز دارند و موسیقی می تواند همان آرامشی که به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار دهد. امروز ممکن است در خرج کردن پول هایتان بی احتیاطی کنید و یا در مورد اطرافیانتان قضاوت درستی نداشته باشید، این ابهام در نگرش و رفتارتان دست خودتان نیست و از شرایط کیهانی فعلی ریشه می گیرد. ولی خوشبختانه آنقدر منطقی هستید که بتوانید نگرش خود را تصحیح کرده و رفتار درستی داشته باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین تیر

امروز احساسات شدیدی را در وجود شما زنده خواهد کرد که پیدا کردن راهی برای بیان آنها ممکن است برایتان سخت باشد. شاید انجام کارهای هنری همان چیزی باشد که شما برای بیان احساس خود به آن نیاز دارید و شاید بتوانید با یک شعر، نقاشی و یا یک دلنوشته ی کوتاه احساس خود را به زیباترین و در عین حال راحت ترین شکل ممکن بروز دهید. اجازه ندهید تضاد بین خواسته های شخصی و مسئولیت های اجتماعیتان باعث دلسردی شما بشود. با برنامه ریزی درست می توانید برای هر دوی آنها به اندازه کافی وقت بگذارید. اگر کارهایتان را درست و به موقع انجام دهید می توانید چند ساعتی را هم برای خودتان و عزیزانتان وقت بگذارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین مرداد 

هنر تنها در نقاشی، موسیقی و ادبیات خلاصه نمی شود. هنرمند درون شما امروز حسابی فعال شده است و با کمی دقت می توانید این را در طرز لباس پوشیدن، مدل موهایتان و تغییرات کوچکی که در دکوراسیون خانه تان ایجاد می کنید ببینید. شما یک هنرمند واقعی هستید، امروز از این ویژگی خود تا می توانید لذت ببرید. امروز روز خیلی خوبی برای شروع پروژه های مشترک می تواند باشد و شرکت در فعالیت های گروهی و صحبت با دوستان می تواند زمینه ساز ایده های خوبی برای یک کار مشترک می تواند باشد. اگر بعضی ها علاقه ای به این ایده ها نشان نمی دهند ناراحت نشوید، کسانی که تمایل به همکاری دارند خودشان به سراغتان خواهند آمد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین شهریور

امروز قدرت فیزیکی و انرژی قابل توجهی را در اختیار دارید. اگر قصد فعالیت های جسمانی چالش برانگیز را دارید و یا می خواهید بعد از مدت ها دوباره ورزش را شروع کنید امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید، پس وقتتان را تلف نکنید و هرچه سریعتر دست به کار شوید. اگر قصد انجام هیچ یک از این کارها را ندارید حداقل از فرصتی که دست داده استفاده کنید و خانه تان را حسابی تمیز کنید و همه ی کمدها و کابینت ها و گوشه و کنارهای پنهان خانه را خوب نظافت کنید. اگر می بینید چیزهایی هستند که دیگر به آنها احتیاجی ندارید خودتان را از شر آنها خلاص کنید تا فضای آزاد بیشتری در اختیار داشته باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین مهر

امروز انجام کارهایی که به تمرکز و یا خلاقیت نیاز دارند برای شما بسیار راحت خواهد بود. از طرفی هم انرژی و قدرت جسمانی قابل توجهی در اختیارتان قرار گرفته است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر این اواخر احساس خستگی و کسالت می کرده اید امروز پایان دهنده ی تمام این احساسات ناخوشایند خواهد بود. مهربانی و سخاوت یک ویژگی قابل تحسین است، اما وقتی در مقابل چیزی دریافت نکنید ادامه دادن این رفتار سخت و حتی غیر منطقی به نظر می رسد. این که بدانید دقیقا چه انتظاری از دیگران دارید اهمیت بسیاری دارد و باید بتوانید به طرف مقابلتان اعتماد داشته باشید؛ یادتان باشد که اعتماد یک جاده دوطرفه است.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین ابان

امروز شما بسیار فعال تر از همیشه شده اید و با وجود این که از تمرکز بسیار بالایی برخوردار هستید و می توانید فعالیت های ذهنی را به خوبی انجام دهید، در انجام کارهایی که به فعالیت و انرژی جسمانی نیاز دارند نیز بسیار موفق خواهید بود. اگر کارهایی مانند نظافت خانه به عهده داشته باشید با تمرکز بالا و قدرت جسمانیتان آن را در عرض یک چشم به هم زدن به انجام خواهید رساند. امروز روز بسیار خوبی برای انجام کارهای مختلف و دست یابی به موفقیت خواهد بود. به جای این که به کمبودها و نداشته هایتان فکر کرده و غصه بخورید، سعی کنید روی ساختن آینده خود و ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان تمرکز کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 
فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین  اذر

اگر این اواخر احساس خستگی و یا مریضی می کرده اید، امروز اوضاع به طور غیر قابل باوری خیلی ناگهانی تغییر خواهد کرد، فقط باید این را در نظر داشته باشید که احساسات شما در حال حاضر تأثیر مستقیمی روی وضعیت جسمانی شما دارند، پس تا می توانید به آنها اهمیت دهید تا سلامتیتان را هم حفظ کرده باشید. فعالیت های گروهی، صحبت کردن با اطرافیان و انجام کارها و وظایف زیادی که به عهده تان گذاشته خواهند شد وقت زیادی از شما خواهند گرفت. انجام این کارها هرچند شما را خسته می کند، اما در پایان روز احساس رضایت عمیقی خواهید داشت که به شما کمک می کند ساعات خوب و همراه با آرامشی همراه با عزیزانتان داشته باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین دی

امروز سرتان خیلی شلوغ خواهد بود و خوشبختانه شما با این وضعیت هیچ مشکلی نخواهید داشت. شما در حال حاضر بسیار پرانرژی و فعال هستید و اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید این وضعیت حسابی به کارتان خواهد آمد. در واقع انرژی شما امروز به حدی است که اگر قرار باشد برای مدتی طولانی یکجا بنشینید احساس بیقراری خواهید کرد. امروز در مورد روابط خود بر اساس ظاهر آنها قضاوت نکنید؛ یک نفر که امروز به نظرتان خیلی خوب و دوست داشتنی می آید ممکن است فردا شخص دیگری باشد و با این قضاوت های زودهنگام و بر اساس فکر و خیالی های شخصی، می توانید زمینه را برای ناراحتی و شکستن قلب خودتان فراهم کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین بهمن 

امروز قدرت تصمیم گیری شما بیش از هر زمان دیگری است و به دیگران اجازه نخواهید داد که شما را به هر راهی که خوشان دلشان بخواهد بکشانند. شما متوجه شده اید که دیگران اغلب سعی دارند شما را وادار به تغییر نظرات و تصمیماتتان بکنند، اما امروز اوضاع فرق می کند. شما قدرت قابل توجهی در وجود خود احساس می کنید و همین شما را قادر می سازد با اعتماد به نفس بیشتری در برابر دیگران بایستید. امروز وقتی می خواهید به یکی از اطرافیانتان کمک کنید ناگهان به توانایی و استعدادی در وجود خود پی خواهید برد که تا کنون از آن بیخبر بوده اید؛ از آن استفاده کنید!

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/5/28 مخصوص متولدین اسفند 

امروز احساس می کنید که باید دائم در حرکت باشید. درست است که شما معمولا از انجام کارهای ذهنی و کارهایی که به فعالیت بدنی چندانی نیاز ندارند بیشتر لذت می برید، اما سکون و یک جا نشستن اگر همیشگی باشد به سلامت شما لطمه خواهد زد، پس از این انرژی که امروز در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. این که شما حاضر باشید برای عشقتان و یا به خاطر به دست آوردن تحسین و تأیید طرف مقابلتان از خود گذشتگی و فداکاری کنید تنها در صورتی توجیه پذیر است که او نیز حاضر باشد با شما کنار بیاید و قدم هایی در این جهت بردارد، در غیر این صورت شما فقط یک قربانی هستید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ZOHA

    به سحرقریشی بگیدروسریشو درست سر کنه.