شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی مسافرکش به زن شیرازی در راه فرودگاه مهرآباد + عکس و جزئیات

زن شیرازی که هنگام رفتن به فرودگاه مهرآباد توسط یک جوان مسافرکش به مکان خلوتی برده شده و مورد تجاوز قرار گرفت

تجاوز جنسی مسافرکش به زن شیرازی در راه فرودگاه مهرآباد + عکس و جزئیات

رکنا در تیر 97 نوشت: زن شیرازی که هنگام رفتن به فرودگاه مهرآباد توسط یک جوان مسافرکش به مکان خلوتی برده شده و مورد تجاوز قرار گرفت.23 شهریورماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 103 گاندی گفت که توسط راننده ی جوان یک دستگاه اتومبیل سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد او را مورد اذیت و اذیت قرار گرفته است.

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی منجر به اذیت و اذیت و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، شاکی به دکتری قانونی اعزام و برابر نظریه دکتری قانونی، ضرب و جرح و همچنین اذیت و اذیت شاکی تأیید شد.

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” روز چهارشنبه و پس از انجام عمل جراحی و تکمیل دوره درمانی خود قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و بلیط هواپیما رابه ساعت 19:30 همان روز تهیه کرده بودم؛ دراین مدت در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان دماوند سکونت داشتم.

ساعت 17:30 یک اتومبیل سواری به مقصد فرودگاه تقاضای کردم که نیم ساعت بعد در محل حاضر شد. در زمان سوار شدن، راننده از من تقاضای کرد که در صندلی جلو بنشینم و دلیل آنرا مشکل ارتفاع و خرابی کمک فنر ماشین اعلام کرد. پس از سوار شدن از راننده خواستم که مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز خود برسم و راننده در طی مسیر گفت که بعلت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر میرود و سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری ازآن خاکی بود.

در جواب اعتراض من که چرا این جا خاکی است، راننده گفت که بزودی در مسیر اصلی قرار خواهیم گرفت که ناگهان راننده در همان مسیر [ خاکی ] توقف کرد. درهای ماشین را قفل کرد و با چاقو مرا تهدید که مرا خواهد کشت و التماس های من نیز فایده ای نداشت و … ” .

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” …. ؛ راننده از مسیر اتوبان بابایی وارد صدر ، سپس مدرس و ظفر شد. در خیابان ولیعصر، راننده پراید به قصد خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض پیاده شدنش از ماشین، من نیز به سرعت از ماشین پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار کردم ودر آنجا از مردم کمک خواستم”.

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره شانزدهم با انجام تحقیقات پلیسی و بهرهگیری از عکسهای دوربین های مداربسته ی محل سوار شدن شاکی به اتومبیل پراید، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید رنگ به عدد انتظامی ایران 88/*** ط 83 شدند .

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

با شناسایی اتومبیل پراید ، آخرین مالک شناسایی ودر تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی مذکور از سوی مالک آن در اختیار پسرش بنام امین « متولد 1376 » قرار گرفته است. با شناسایی تصویر “امین” از سوی شاکی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل اقامت امین در شهرک کاروان اعزام شده ودر تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند که امین از محل سکونتش متواری شده است.

با توجه به بلامکان بودن متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد اتومبیل مذکور در محدوده فلکه اول تهرانپارس کرده؛ سرانجام در ساعت 3 عصر 27 شهریورماه راننده پراید « متهم پرونده » در حالی‌که قصد داشت با ماشین از محل متواری شود، طی یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد

که پس از مواجه حضوری با شاکی به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت؛ همچنین در بازار از اتومبیل متهم، اموال سرقت شده از شاکی شامل لپ‎تاپ و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب اتومبیل مهم کشف شد.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  تحقیقات از متهم جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی ها بر روی بدن متهم، عنوان داشت: “از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان یک دستگاه اتومبیل پراید سفید هاچ بک مورد سرقت، تهدید و اذیت و اذیت قرار گرفتند دعوت میشود تا جهت پیگیری پرونده شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    شما در دستور کار دارید در باره شیراز ی بد بنویسید

  • فرهاد اقایی

    افرین به دلاوران نیروی انتظامی درود درود به شما ای نیروهای مومن و جان برکف باوجود شماها افتخار میکنم که اینجور اراذل و اوباش را از کشور عزیزمون ایران پاک کنین

  • مرادف

    چنین افرادی را اعدام کنید تا عبرتی شود چه فایده فردای روزبعدآزاد تو منزل به صرف صبحانه حاظر میشوند

  • احمد

    خدایا ما فقط توراداریم

  • ناشناس

    دمتون گرم سربازان امام زمان

  • یلدا

    اعدامش کنید

  • سالار

    میگم عکسشو نشون ندین بدبخته ابروش میره

  • ناشناس

    اینجورادماروشکنج کننین وبعدتوکل شهرببرین تابقیه درس بگیرن

  • سیاوش

    باید اینکارو

  • مصطفی

    بابا شما چقد ساده اید...