شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 2 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/2

فال روزانه جمعه 2 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/2

فال روزانه جمعه 2 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/2
فال روزانه جمعه 2 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/2

 

 

 

 

 

 

 

فال روز تولد ( امروز شنبه 1398/6/2)

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 2 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی باهوش، فعال، عملگرا، شجاع و پر از شور و شوق هستید. همچنین به فرهنگ و سنت ها اهمیت زیادی می دهید و به باورهای مذهبی خود نیز پایدار هستید. با این همه هر از گاهی رفتارهای عصبی و لجوجانه ای از خودتان نشان می دهید که می توانند اثرات منفی روی وجهه اجتماعی شما داشته باشند. مهارت شما در برقراری ارتباط با دیگران و جذابیت ذاتی که دارید اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و در هر گروهی که قرار بگیرید مورد علاقه ی آنها خواهید بود. درآمدتان امسال رو به افزایش خواهد رفت، اما در کنار آن هزینه ها نیز به طور سرسام آوری افزایش یافته و پس انداز کردن را برای شما به کاری دشوار تبدیل خواهند کرد. آنهایی که هنوز تنها هستند امسال رابطه ی عاطفی جدیدی را آغاز خواهند کرد، اما باید احتیاط کنند که زندگی شخص و حرفه ایشان را در تعادل نگه داشته و اجازه ندهند این عشق جدید باعث ایجاد خللی در کارشان شود و سر راه رسیدن آنها به اهداف حرفه ایشان قرار بگیرد. افراد مسن و همچنین بچه ها به توجه و محبت بیشتری نیاز خواهند داشت. ماه های شهریور، دی، اردیبهشت و تیر از اهمیت زیادی برخوردار خواهند بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین فروردین 

شما امروز آماده اید تا بخشی از وقت آزاد خود را صرف کارتان کنید تا به خاطر تلاش و سخت کوشی خود مورد تشویق و تحسین همکاران و مقامات بالا دست خود قرار بگیرید. در واقع شما نگران هستید که مبادا دیگران شما را به نداشتن فعالیت کافی در انجام کارهای گروهی محکوم کرده و مورد قضاوت و سرزنش خود قرار دهند. با وجود این که شما برای استقلال و آزادی خود ارزش زیادی قائل هستید، این را هم می دانید که بد نیست گاهی بخش کوچکی از یک چیز را برای به دست آوردن نتایج بزرگ و ارزشمند قربانی کرد. امروز با کسی که دوست دارید وقت بگذرانید، اما فضا را بیش از اندازه رمانتیک نکنید و انتظار نداشته باشید طرف مقابلتان به اندازه شما احساساتی باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین اردیبهشت 

امروز شما تقریبا در انجام  هر کاری، حتی فعالیت های تفریحی تان هم به صورت روشمند و برنامه ریزی شده پیش می روید. شما فکر می کنید اگر خیلی دقیق و بر اساس برنامه پیش بروید وقت بیشتری برای تفریح و خوشگذرانی خواهید داشت، اما ممکن است اطرافیانتان شما را به خاطر این رفتارهای بیش از اندازه عمل گرایانه ای که از خودتان نشان می دهید شما را مورد انتقاد قرار دهند، هرچند این موضوع برای شما اصلا اهمیتی ندارد. شما می خواهید بیشترین بهره را از زمان خودتان ببرید تا بتوانید وقت بیشتری را با خانواده و عزیزان خود بگذرانید. امروز تا می توانید بخندید و بخندانید، عشق خیلی زود به سراغتان خواهد آمد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین خرداد 

امروز یک نفر سعی دارد روی رفتارهای شما تأثیرگذار باشد، اما شما می توانید به راحتی با تلاش های او برای در دست گرفتن کنترل اوضاع مقابله کنید. شاید دیگران شما و دلایل پشت رفتارها و انگیزه هایتان را به خوبی درک نکنند، اما شما می دانید که در حال حاضر باید پیش از هر شخص دیگری به خودتان وفادار باشید. با این حال به نفعتان است که بدون آسیب رساندن به احساسات دیگران نظرات و احساس خود را بیان کنید. امروز در مورد مسائل عاطفی با اطمینان خاطر چندانی پیش نمی روید، مواظب باشید که بیش از حد هیجان زده نشوید. قدم به قدم پیش بروید و رفتارهای طرف مقابلتان را زیاد زیر ذره بین نبرید و بیش از حد تجزیه و تحلیل کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین تیر

امروز روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت. سعی کنید با روش های جدید و خلاقانه ای احساسات خود را نسبت به شخصی که دوست دارید بیان کنید تا نتیجه ای که انتظار دارید را به دست بیاورید. امروز هر چقدر که بیشتر با دوستان و عزیزان خود وقت بگذرانید خوشحال تر و راضی تر خواهید بود. انرژی آنها به شما منتقل می شود و اگر در طول روز خسته شده باشید هم با بودن در کنار آنها شاد و سرحال خواهید شد. امروز خاطرات گذشته در ذهنتان بار دیگر زنده خواهند شد، اما خوشبختانه تنها خاطرات خوب و لذت بخش به سراغتان خواهند آمد و باعث دلتنگی شیرینی خواهند شد که تمام روز با شما خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین مرداد 

امروز سر خودتان را تا می توانید گرم نگه دارید. ذهن خودتان را با کارهایی که باید انجام دهید مشغول کنید و خیالتان راحت باشد که با داشتن یک برنامه ی دقیق خواهید توانست کارهای خیلی زیادی را به انجام برسانید. برای انجام کارهایی که به عهده دارید همه چیز فراهم است، پس دست از به تأخیر انداختن کارتان بردارید و مشغول به کار شوید . اگر جایی گیر کردید و دیدید که به همکاری دیگران نیاز دارید از این که تقاضای کمک کنید خجالت نکشید. دوستان و همکارانتان با کمال میل شما را یاری خواهند کرد. شما در حال حاضر دارید به نیازهای عاطفی خود فکر می کنید و این موضوع می تواند به شما در به دست آوردن شناختی بهتر از خودتان کمک کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین شهریور 

با وجود این که شما اصلا دوست ندارید که دیگران به سادگی به آنچه در فکر و قلبتان می گذرد پی ببرند، امروز مخفی نگه داشتن احساسات و افکارتان خیلی سخت تر از پنهان کردن آنچه انجام می دهید خواهد بود. به طور مثال ممکن است موفق شوید بی آن که کسی متوجه شود کاری را انجام دهید، اما حتی با وجود لبخند روی لبتان،  احساس نگرانی و استرسی که پس از آن خواهید داشت شما را لو خواهد داد. اگر می بینید نمی توانید رفتار خودتان را کنترل کنید سعی کنید از دیگران فاصله بگیرید تا دستتان برای آنها رو نشود. در رابطه ی عاطفیتان نیز امروز به همین دلیل با مشکل مواجه خواهید شد، پس یا با عشقتان صادق باشید، یا امروز به دیدار او نروید!

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین مهر

امروز سیاست شما در محل کارتان و مهارتی که از خودتان نشان می دهید همکاران و رؤسایتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شما قادر هستید پیچیده ترین مسائل و معضلات حرفه ایتان را با دقت و مهارت مورد بررسی قرار داده و گره های موجود را یکی یکی باز کنید و حتی به بقیه ی همکاران خود کمک کنید که به روال عادی کارهای خود بازگردند. اگر در این راه قلبتان به شما چیزی گفت که احساس کردید درست است از به کار گرفتن آن هراسی نداشته باشید و فکر نکنید که فقط باید به منطق خود تکیه کنید. اگر در رابطه ی عاطفیتان مشکلی وجود دارد فکر نکنید که همین امروز باید برای آن راه حلی پیدا کنید، کمی به خودتان وقت بدهید تا به ریشه ی واقعی آن پی ببرید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین ابان 

امروز عزیزان خود را در آغوش بگیرید و اجازه دهید در روابطتان با آنها قلبتان راهنمایتان باشد. دوستان و خانواده تان  تمام سعی خود را می کنند تا حتی اگر خود شما به طور مستقیم از آنها تقاضای کمک نکنید در کنارتان باشند و شما را مورد حمایت خود قرار دهند. اگر خودتان اجازه بدهید همه چیز به همان جهتی پیش خواهد رفت که می خواهید. سعی نکنید با کارهای خود در برابر شانس و اقبالی که دارد به شما روی می آورد بایستید. اگر سعی کنید دری را به زور باز کنید هرگز باز نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا همه درها به رویتان باز شوند. امروز ذهنتان خیلی خوب و سریع کار می کند، از این فرصت استفاده کرده و کارها را به جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین اذر

امروز شما با تمام وجود می خواهید بهترین تصمیمات را بگیرید تا مسیر خود را به سمت بالای نردبان ترقی ادامه دهید. شما می خواهید بیشترین بهره را از موقعیت حرفه ای فعلی خود ببرید و اینکه فقط مورد تأیید و تحسین دیگران قرار بگیرید و زحماتتان دیده شوند برایتان کافی نخواهد بود و به تنهایی باعث احساس رضایت شما نخواهد شد. اگر برای احساس رضایت و خوشبختی منتظر تأیید دیگران باشید هرگز راضی نخواهید شد. امروز برای کارهایی که باعث احساس خوشحالیتان می شوند وقت بگذارید. به صدای پرندگان گوش دهید، فعالیت های هنری مورد علاقه تان را انجام دهید تا بتوانید با وضعیت روحی بهتری به سوی اهداف خود پیش بروید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین دی

امروز قلب شما بسیار قدرتمند است و می توانید تمام دنیا و اطرافیان خود را غرق در عشق و محبت کنید. به همین دلیل هم امروز می تواند روز خیلی خوبی برای بیان احساستان نسبت به شخصی که مدتی است به او علاقمند بوده اید اما از ابراز علاقه به او خجالت می کشیده اید باشد. امروز شما مورد علاقه و توجه کسانی که دوست دارید قرار خواهید داشت و آنها با دیدن تلاش و کوشش مداوم شما از صمیم قلب دلشان می خواهد که به اهداف حرفه ای خود دست پیدا کنید و مسیر خود را به سمت موفقیت ادامه دهید. اما خود شما این را می دانید که اهداف حرفه ای تنها چیزی نیستند که برایتان اهمیت دارند و باید برای نیازهای معنوی و عاطفی خود رسیدگی کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین بهمن 

امروز شما احساس می کنید که کمی بیشتر از همیشه به توجه و محبت اطرافیان خود نیاز دارید، اما طرف مقابلتان به احتمال زیاد حتی بیشتر از خود شما به این محبت و توجه نیاز دارد. به جای این که در رابطه ایجاد تنش و درگیری کنید دست به کار شده و تا می توانید به طرف مقابل خود محبت کنید، این کار شما باعث خواهد شد که او نیز در مقابل شما را غرق در عشق و محبت کند. امروز شما برای احساس خوشبختی بیش از آنچه به افکار دیگران اهمیت می دهید باید به خواسته های شخصی خودتان توجه داشته باشید، زیرا امروز هیچ چیز دیگری به اندازه ی پرداختن به اهداف بلند مدتتان باعث خوشحالی شما نخواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 1398/6/2 مخصوص متولدین اسفند 

امروز به نظر می رسد که همکارانتان دارند بهترین عملکردی که از دستشان بر می آیند را از خودشان نشان می دهند و این موضوع باعث شده شما نگران شوید و فکر کنید که مبادا نتوانید به اندازه ی آنها تأثیرگذار باشید. در واقع وقتی خودتان را با آنها مقایسه می کنید می بینید که در برابر آنها کمبودهایی دارید. شاید این موضوع باعث شود خودتان را حتی بیشتر زیر سوال برده و به این فکرکنید که چرا هیچ وقت نتوانسته اید آن موفقیت هایی که از خودتان انتظار داشته اید را به دست بیاورید و شروع کنید به سرزنش کردن خودتان! این اشتباه را نکنید، هر کس توانایی های مخصوص به خود را دارد و شما هم قطعا توانایی هایی دارید که همکارانتان از آنها بی بهره هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied