شمانیوز
شما نیوز

زمان پرداخت ​پاداش فرهنگیان مشخص شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پاداش خدمت فرهنگیان کشور تا چند روز آینده پرداخت می شود.

زمان پرداخت ​پاداش فرهنگیان مشخص شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت ظهر پنج شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای اظهار نظر به استان چهارمحال و بختیاری نیامده ام، بیان کرد: برای ایجاد امکان و عملیاتی شدن پروژه ها به چهارمحال و بختیاری سفر کرده ام.

 

وی بیان کرد: سیاست عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی با ۲۴ موضوع است که در قالب ۱۲ برنامه تعریف شده و در ۵۶ طرح تعیین شده است.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: هر پروژه یک مدیر دارد و هر چند ماه یکبار به استان سفر می کنم تا هر مدیر پروژه موانع و پیشرفت های هر پروژه را بیان کند.

 

وی با بیان اینکه در سال ۸۳ مقرر شد تا در زمان  ۲۰ سال در جایگاه علم و فناوری قرار گیریم که چهار برنامه پنج ساله تعریف شد، اظهار داشت: اما اکنون بعد از ۱۰ سال به نیمه برنامه نرسیدیم لذا راه تغییر کرد تا ۲۴ بند برای جهش اقتصادی اجرایی شود.

 

وی تاکید کرد: کشور مشکلات فراوانی دارد و باید مطابق منویات مقام معظم رهبری تولید را افزایش داد.یابی به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله و رشد اقتصادی  از مهمترین اهداف دولت در کشور است.

وی بیان کرد: طرح های عمرانی رشد مورد نظر و عادلانه دارد و آنچه در این استان پیشنهاد شده مصوب می‌شود.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: با وجود تحریم ها تمام پرداخت های کارکنان در برنامه و بودجه ۲۰ درصد افزایش یافته که البته باید بیشتر باشد.

 

نوبخت از پرداخت پاداش بازنشستگی و فرهنگیان از چند روز آینده خبر داد و گفت: در اجرای طرح های عمرانی اعتبارات محدود است و نباید اعتبار را بین ۸۰ هزار پروژه تقسیم کرد بلکه پروژه ها را اولویت بندی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied