شمانیوز
شما نیوز

پرداخت ماهانه معلمان حق‌التدریس‌ از مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش چند قول داد از جمله پرداخت ماهانه حق‌التدریس‌ها و حقوق معلمان خرید خدمات از اول مهر و پرداخت حق‌التدریس شاغلین مربوط به سال ۹۷.

پرداخت ماهانه معلمان حق‌التدریس‌ از مهر

به گزارش شمانیوز و به نقل از  تسنیم، صبح امروز در نشست مشترک سید جواد حسینی با محمد باقر نوبخت که در سازمان برنامه ‌و بودجه برگزار شد بر همکاری و مساعدت سازمان برنامه ‌و بودجه در خصوص اعتبارات آموزش‌ و پرورش توافق شد و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور تأکید کرد: با وجود همه مشکلات بودجه‌ای که به دلیل کارشکنی‌های دشمن و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور به وجود آمده است اما یکی از دستگاه‌‌هایی که بودجه آن کاهش نیافته است، وزارت آموزش ‌و پرورش است.

 

بر همین اساس طرفین توافق کردند، بند «ک» از تبصره 12 قانون بودجه اجرایی شود و بر اساس آن مجموعه حقوق، حق‌التدریس و حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات به‌صورت ماهانه از اول مهر پرداخت شود.

 

صدور مجوز استخدام 12 هزار نفر

همچنین صدور مجوز استخدام 12 هزار نفر نیرو در قالب ماده 28 برای کل کشور صورت گیرد و به‌طور جداگانه 2هزار نفر نیرو به‌طور اختصاصی در استان سیستان و بلوچستان استخدام شوند.

تخصیص دو هزار میلیارد تومان از اول مهرماه برای اجرای رتبه ‌بندی معلمان، اختصاص دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی مدارس و تخصیص 100 درصد اعتبارات نوسازی مورد تاکید و تائید قرار گرفت.

 

پرداخت حق‌التدریس شاغلان، معلمان مدارس خارج از کشور و...

همچنین رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه، قول مساعد برای پرداخت حق‌التدریس شاغلین 97، اضافه‌کار کارکنان اداری، مدارس خارج از کشور، مناطق کمتر برخوردار و طرح جامع پوشش تحصیلی مناطق محروم را داد.

شایان‌ذکر است از بودجه دو هزار و 500 میلیارد تومانی نوسازی و بهسازی مدارس تاکنون 1200 میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه ‌و بودجه پرداخت ‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فرهنگی

    کو کجا کی؟