شمانیوز
شما نیوز

سرقت های میلیونی با همخوابی و بیهوش کردن مردان تنها + جزئیات

2 مرد و یک زن پس از شناسایی طعمه هایشان در سایت دیوار، دختر جوان را با فریبکاری وارد خانه ها کرده و به شیوه بیهوشی دست به سرقت میلیونی می زدند.

سرقت های میلیونی با همخوابی و بیهوش کردن مردان تنها + جزئیات

    به گزارش شمانیوز به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت : 4 بامداد صبح 4 تیر امسال در تماس تلفنی مرد جوانی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از بسرقت رفتن منزلش توسط یک زن جوان حدودا (25ساله) به شیوه بیهوشی واقع در محدوده خیابان قائم مقام فراهانی به کلانتری 105 سنایی خبر داد و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه 3 پلیس آگاهی ارجاع گردید.

 

 

وی افزود : شاکی پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان گفت : چند روز قبل از وقوع سرقت اقدام به نشر آگهی "تحت عنوان هم خانه " در سایت دیوار کردم و از آنجایی که تنها زندگی می کنم و شاغل هستم و خانه برای خودم هست اقدام به این کار کردم تا اینکه در روز 3 تیر ماه بود زن جوانی تماس گرفت و در خصوص آگهی صحبت کردیم و گفت: برای برادرش که دانشجو هست به دنبال خانه می گردند و با وی قرار گذاشتم.

 

ساعت 10شب بودکه زنگ آپارتمان به صدا در آمد و در را باز کردم که دیدم یک خانم جوان 25 ساله با ظاهر موجه جلوی درایستاده است . زن جوان خود را "الناز" معرفی کرد و گفت برادرم در راه هست تا او برسد من نگاهی به منزل بیاندازم وبعد وارد منزل شد و تمام قسمت ها را به او نشان دادم و حدود نیم ساعت گذشت و در حال صحبت بودیم که گفت من آبمیوه همراه دارم و چون اعتماد مرا جلب کرده بود یکی به من تعارف کرد و من هم پذیرفتم و خوردم که پس گذشت 20 دقیقه حالت سرگیجه به من دست داد که بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم 4 ساعت گذشته است وخبری از زن جوان نیست و اموال زیادی از قبیل ، لپ تاپ ، تبلت ، گوشی موبایل ، طلاجات به ارزش 600 میلیون ریال بسرقت رفته است.

 

سرهنگ چهری در ادامه گفت : کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات مرد جوان راهی محل وقوع جرم شدند که در تحقیقات اولیه و بررسی محدوده جرم ، با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته اطراف خانه پسر جوان مشخص شد سارق از یک خودروی مزدا3 سفید رنگ پیاده شده و به سمت خانه شاکی رفته که پس از گذشت 30 دقیقه همدست وی نیز به منزل شاکی مراجعه می کند.

 

وی افزود : با بدست آمدن این اطلاعات کارآگاهان با توجه به اینکه خودروی مزدا3 متعلق به سارقان است صاحب خودرو شناسایی و به پایگاه دعوت شد و اظهار داشت خودرو را حدود چند ماهی است به صورت وکالتی به شخصی بنام "رامین حدوداً 28 ساله" فروخته ام ، با مشخص شدن این موضوع ، اطلاعات بدست آمده به بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران منعکس گردید.

 

دستگیری رامین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم مخفیگاه وی در محدوده شهرستان بهارستان استان تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در مورخه 31 تیرماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه وی خودروی مزدا3 کشف و به پایگاه 3منتقل شد.

 

سرهنگ چهری در ادامه بیان داشت : در تحقیقات صورت گرفته از رامین ضمن قبولی سرقت از شاکی اظهار داشت سرقت ها را به اتفاق همدستانش بنام های فریبا و خشایار انجام داده است ، کارآگاهان بدنبال اظهارات مرد جوان موفق به شناسایی مخفیگاه فریبا و خشایار در محدوده اشرفی اصفهانی و خیابان سهرودی شدند که روز 30 تیر ماه در عملیات جداگانه هر دو دستگیر و به سرقت معترف گردیدند.

 

در تحقیقات صورت گرفته از متهمان ضمن قبولی سرقت به شیوه بیهوشی به 8 فقره سرقت بدین شیوه در محدوده های شمال و شمالغرب شهر تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند که سوژه ها را از "سایت دیوار" انتخاب می کردیم و فریبا با آنان تماس می گرفت و به بهانه اینکه برادرم دانشجو است و با فرد آگهی دهنده قرار می گذاشت و وقتی وارد منزل وی می شد پس از جلب اعتماد ، با آبمیوه مسمومی که همراه داشت اقدام به بیهوشکردن وی می کرد و زمانی که شاکی بیهوش می شد ما وارد خانه شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می کردیم و تا کنون اموال به ارزش بیش از 300 میلیون تومان بدین شیوه سرقت کرده ایم و اموال از قبیل گوشی را در محدوده بازار موبایلی واقع در خیابان جمهوری به فردی ناشناس به مبلغ ناچیزی می فروخیتم و پول حاصل را صرف خوشگذرانی می کردیم.

 

سرهنگ چهری گفت : در ادامه تحقیقات ، متهمان اظهار داشتند ، اعضای این باند حدود 6 ماه است در حال سرقت بوده و اموال مسروقه را پس از سرقت در محدوده مرزداران در منزل مجردی خشایار نگهداری می کردند که کارآگاهان بلافاصله به محل مراجعه و اموال مسروقه شاکی و سایر اموال مسروقه راکشف و به پایگاه منتقل کردند.

 

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دستگیری اعضای باند سرقت و اعتراف صریح به بزه انتسابی متهمان با صدور قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری خریدار اموال مسروقه و بررسی سوابق کیفری در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی می باشند.

 

سرهنگ چهری در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص عدم اعتماد سریع به افرادی که در فضای مجازی با آنها در تماس و معامله قرار می گیرندخاطر نشان کرد: شهروندانی که بدین شیوه از آنان سرقت شده است ، می توانند برای شناسایی متهمان و تشکیل پرونده مقدماتی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان نیلوفر مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied