شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 5 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/5

فال روزانه دوشنبه 5 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/5

فال روزانه دوشنبه 5 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/5
فال روزانه دوشنبه 5 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/5

 

فال روز تولد ( امروز سه شنبه 1398/6/5)

 

 

 

 

دوست عزیزی که 5 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی جاه طلب، با نظم، هوشیار و میر و مدبر هستید و می توانید روی گروه بزرگی از افراد تأثیرگذار باشید و هدایت و مدیریت آنها را به عهده بگیرید. ایده های مردن و انقلابی شما باعث می شوند که در مرکز توجه قرار بگیرید، اما در این راه نشان دادن لجبازی و یا حسادت می تواند بزرگ ترین نقطه ضعف و دشمن شما باشد. امسال انرژی شما در سطح فوق العاده بالایی قرار دارد و اگر آن را به درستی به کار بگیرید نتایج بسیار خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. از لحاظ اقتصادی، امسال زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بورس و یا املاک و مستغلات خواهد بود، اما این سرمایه گذاری ها باید بلند مدت باشند تا بهترین نتیجه ها را برای شما به همراه داشته باشند. اواخر امسال سفری به مقصدی دوردست خواهید داشت که به احتمال زیاد برای شرکت در یک مجلس شادی خواهد بود. دوستان و اعضای خانواده روابط نسبتا خوبی با شما خواهند داشت، اما زیاد روی کمک آنها حساب باز نکنید. برای شروع یک رابطه ی عاطفی جدید و پایدار به نفعتان است که حداقل تا فصل بهار دست نگه دارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5 مخصوص متولدین فروردین

امروز شما علاقه و کشش زیادی نسبت به شخص جدیدی که به تازگی با شما آشنا شده است احساس کنید. اگر مجرد هستید اشکالی ندارد که به ندای قلبتان گوش کنید، اما زیاد هم تند نروید و به خودتان فرصت بدهید تا با او بیشتر آشنا شوید. امروز پولی که انتظارش را نداشته اید به صورت هدیه، پاداش و امثالهم به دست شما خواهد رسید. شاید وسوسه شوید که تا قران آخر آن را خرج کنید. اگر آن را برای مخارج مهمتری لازم ندارید هیچ اشکالی ندارد که به خودتان یک هدیه بدهید و از خرج کردن این پول با خیال راحت لذت ببرید. امروز برای پیدا کردن مسیرتان به ندای دورن خود اعتماد کنید زیرا به احتمال غریب به یقین شما را در مسیر درست قرار خواهد داد.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین اردیبهشت

گاهی درک اینکه چرا مردم همه چیز را تا این حد پیچیده می کنند برای شما بسیار دشوار است. امروز هم تحت شرایط کیهانی موجود، یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگیتان با رفتارهای تملک گرایانه ی خود اوضاع را به هم خواهید ریخت و شما نمی توانید دلیل این رفتارهای او را درک کنید. حسادت و شکاک بودن او برایتان غیر قابل توجیه است و نمی توانید با این موضوع کنار بیایید، اما امروز سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید. او تقصیری ندارد و تحت تأثیر انرژی امروز قرار گرفته است، تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. ممکن است به یک مهمانی یا دورهمی دعوت شوید و فرصت آشنایی با افراد جدیدی را پیدا کنید که از لحاظ شخصیتی برایتان بسیار جذاب هستند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین خرداد

امروز مسائل مربوط به سلامتی تان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. خواه با دردی مزمن دست و پنجه نرم کنید، خواه دردی شدید و ناگهانی به سراغتان آمده باشد و یا حتی مشکلی به ظاهر بی اهمیت برایتان پیش آمده باشد، دیگر نباید مراجعه به پزشک را پشت گوش بیندازید و اجازه دهید مشکلی که شاید الان با چند تا قرص قابل حل شدن باشد به چیزی بزرگتر و آزاردهنده تر تبدیل شود. شما باید توجه بیشتری به برنامه ی غذایی خود داشته باشید و ورزش کردن را حتما در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید. اگر قصد خرید یک حیوان خانه ای را داشته اید امروز روز خوبی برای خریدن و یا پذیرفتن سرپرستی یک حیوان دوست داشتنی خواهد بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین تیر

امروز احساسات شما همچون امواج اقیانوسی متلاطم بسیار قوی و تأثیرگذار خواهند بود. آنهایی که شما را به خوبی نمی شناسند ممکن است فکر کنند که شما خجالتی هستید، اما شما فقط فکر می کنید همه نمی توانند در برابر این موج شدید احساسات شما مقاومت کنند و نباید آنها را با هر کسی در میان بگذارید. با این حال دلتان می خواهد آنچه در دلتان می گذرد و ترس ها و خواسته هایتان را با شخصی که به شما نزدیک است و بیشترین شناخت را از شما دارد در میان بگذارید. شاید یکی از دوستانتان پیشنهادی برای شروع یک پروژه ی جدید برای شما داشته باشد، اگر به این پیشنهاد علاقه ای دارید اجازه ندهید تردیدهایتان جلوی شما را بگیرند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5 مخصوص متولدین مرداد

با وجود این که شما شیرها موجوداتی اجتماعی هستید، گاهی اوقات لازم است نعره بزنید و بگویید «بس است»! هر کسی به داشتن یک حریم خصوصی نیاز دارد و شما باید بتوانید حد و مرزهای لازم را بین خودتان و اطرافیانتان و حتی نزدیک ترین افراد به خودتان مشخص کنید تا بتوانید از داشتن رابطه ای سالم و لذت بخش با آنها بهره ببرید. امروز از آن روزهایی است که شما ترجیح می دهید تنها باشید و در لاک خودتان فرو بروید. این تنها ماندن برایتان لازم است، اما به این شرط که از آن استفاده کنید و برای به دست آوردن شناختی بهتر از خودتان و افکارتان تلاش کنید. در تنهایی شما خواهید توانست جواب خیلی از سوال هایتان را پیدا کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین شهریور

امروز ممکن است با یک نفر که افکاری مشابه به شما دارد آشنا شوید و یا با یکی از همسایه های جدیدتان به طور اتفاقی برخورد کرده و تمایل شدیدی به داشتن ارتباط بیشتر با او احساس کنید. داشتن دوست های قدیمی و صمیمی خیلی خوب است، اما ما باید همیشه در تلاش باشیم تا برای رشد خودمان و گسترش افکارمان رابطه ها و دوستی های تازه ای را هم تجربه کنیم. اگر دوستان قدیمیتان نسبت به دوستی های جدیدتان احساس حسادت می کنند سعی کنید به آنها اطمینان خاطر بدهید که هنوز هم برای شما اهمیت زیادی دارند. اما اگر با این حال هنوز هم اصرار دارند که قانع نشوند این دیگر مشکل شما نیست!

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین مهر

امروز با دقت بیشتری از پول هایتان مواظبت کنید و در خرج کردن اسکناس هایی که در جیبتان هستند کمی خساست به خرج بدهید. قرار نیست شما با فشار مالی مواجه شوید و این هم یک اقدام پیشگیرانه نیست، اما امروز شما در خرید کردن اصلا منطقی رفتار نمی کنید و ممکن است چیزهایی بخرید که اصلا به دردتان نمی خورند و خیلی زود از خرید آنها پشیمان خواهید شد. شما ممکن است در انجام فعالیتی که تا به حال حتی به امتحان آن هم فکر نکرده اید استعداد خارق العاده ای داشته باشید، امروز هم روز خیلی خوبی برای آغاز پروژه ها و کارهای تازه است، از فرصت استفاده کنید و میزان استعداد خود را در یک کار هیجان انگیز که به آن علاقمند هستید بسنجید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین ابان

امروز شما در بی ثبات ترین وضعیت روانی قرار گرفته اید و هر لحظه حالات و احساساتتان ممکن است تغییر کنند. این بدان معنا نیست که قرار است اخمو و بی حوصله باشید، فقط احساساتتان خیلی زود و تحت تأثیر کوچکترین چیزها تغییر می کنند. به خودتان سخت نگیرید ولی آگاهانه به تماشای رفتار خود بنشینید. شما امروز بسیار خوش شانس هستید و یک اتفاق غیر منتظره ممکن است شما را در همان مسیری قرار دهد که همیشه دلتان می خواسته است آن را دنبال کنید. این موضوع می تواند به کار، روابط عاطفی، و یا سبک زندگیتان مربوط باشد. قدم هایتان را با احتیاط بردارید، اما جلو بروید و سر جایتان نمانید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5 مخصوص متولدین اذر

قدرت تخیل شما همیشه پرکار و قوی است، اما امروز بازدهی آن به طور شگفت انگیزی افزایش یافته است. ایده های بسیار متنوع و متفاوتی در زمینه های مختلف به سرتان می زنند. دوستانتان از شنیدن این ایده های وسوسه انگیز شما هیجان زده می شوند و دلشان می خواهد که با شما همراه شوند. از آنها در عملی کردن ایده هایتان کمک بگیرید و مطمئن باشید که می توانند اثرات قابل توجهی در پیشبرد اهدافتان داشته باشند. فقط یادتان باشد که امروز فرصت کافی برای عملی کردن این همه ایده های جور وا جوار را نخواهید داشت، پس آنها را یک جا یادداشت کنید تا بتوانید بعدا سر فرصت به سراغشان رفته و از آنها استفاده کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین دی

امروز شما آماده اید تا به هر نحوی که لازم باشد در کنار دوستانتان باشید و آنها را مورد حمایت و حفاظت خود قرار بدهید. اگر آنها نیاز به کمک و یا دفاع شما داشته باشند در چشم برهم زدنی در کنارشان خواهید بود. اما باید این نکه را هم در نظر داشته باشید که شما نمی توانید نقش فرشته ی نجات را برای همه بازی کنید و باید محدودیت های خودتان را پذیرفته و به انجام رساندن مسئولیت های خودتان را هم در اولویت قرار دهید. هدفی که به همراه دوستان خود برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده بودید و تا به حال هم زحمات زیادی برای رسیدن به آن کشیده بودید امروز به طور غیر منتظره ای با پیشرفت های غیر مترقبه ای همراه خواهد بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5  مخصوص متولدین بهمن

امروز شما به طور ویژه ای مهربان و خیراندیش شده اید و با تمام توان خود در کنار کسانی که دوستشان دارید و برایشان ارزش و احترام قائل هستید خواهید بود. با وجود اینکه معمولا احساسات خود را از کارتان جدا نگه می دارید امروز این احساسات می توانند در کارتان به شما کمک کنند و ایده های جدیدی را برایتان به همراه داشته باشند. امروز برای کارهایی که انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار خواهید گرفت و اطرافیانتان به یکباره از زاویه ی جدیدی به شما نگاه می کنند و برایتان ارزشی بیش از قبل قائل می شوند. این اتفاق ممکن است در زمینه ی زندگی حرفه ای، شخصی و یا هر دو اتفاق بیفتد. در هر صورت اعتماد به نفستان به طور قابل توجهی افزایش خواهید یافت.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه سه شنبه 1398/6/5 مخصوص متولدین اسفند 

 

امروز شما می توانید دید عمیقی نسبت به آینده داشته باشید و همین باعث شده است بخواهید تصمیماتی برای زندگی خود بگیرید که فردایی ایده آل را برای شما تضمین کنند. خوشبختانه شرایط کیهانی نیز با شما همدست شده است تا بتوانید نقشه ی درستی را برای رسیدن خود به موفقیت طراحی کنید. نه آنقدر محتاط و دست به عصا انتخاب کنید که جلوی پیشرفت خود را بگیرید و نه آنقدر بلندپروازانه برای خود نقشه بریزید که حتی خودتان هم امکان موفق شدن خود را باور نداشته باشید. فرصتی برای ادامه ی تحصیل و یا پرورش استعدادهایتان برای شما فراهم خواهد شد که باید بیشترین بهره ی ممکن را از آن ببرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied