شمانیوز
شما نیوز

حمله ناگهانی شیرها به صاحبشان در داخل قفس +تصاویر

مرد ۷۰ ساله‌ای که برای تعمیرات وارد محل نگهداری شیرها شده بود بر اثر حمله غافلگیرانه دو شیر جانش را از دست داد.

حمله ناگهانی شیرها به صاحبشان در داخل قفس +تصاویر

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: سه شیر پس از آنکه با حمله‌ور شدن به صاحب خود مرگ دردناک او را در داخل قفس رقم زدند با شلیک گلوله از پای درآمدند. «لئون ون بیلجون» که به مرد شیری معروف بود پس از وارد شدن به محل نگهداری شیر‌ها مورد حمله آن‌ها قرار گرفت و جانش را از دست داد. این مرد ۷۰ ساله برای تعمیر محل نگهداری شیر‌ها وارد قفس شده بود که مورد حمله دو شیر با نام‌های نیکیتا و کاترین قرار گرفت. این اتفاق در پارک حیات وحش «گیم لوج» در شمال پرتوریا واقع در آفریقای جنوبی رخ داد.

حمله ناگهانی شیرها به صاحبشان در داخل قفس +تصاویر

حمله ناگهانی شیرها به صاحبشان در داخل قفس +تصاویر

در این حادثه مرگبار یکی از شیر‌ها در ابتدا با فرو کردن پنجه‌های خود در پشت این مرد او را نقش بر زمین کرد و سپس با دندان‌هایش گردن او را درید. پرسنل اورژانس پزشکی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند، اما موفق به نجات جان این مرد نشدند.
پرسنل اورژانس پس از آنکه ماموران پلیس با شلیک گلوله این سه شیر را از پای درآوردند موفق به ورود به داخل قفس شدند. یک منبع آگاه درباره وقوع این حادثه گفت: " لئون برای تعمیر دیواره فلزی وارد محل نگهداری شیر‌ها شده بود که دچار این حادثه شد. افرادی که در لحظه حادثه در آنجا حضور داشتند نتوانستند کاری انجام دهند. "
کشتن شیر‌ها با واکنش فعالان حقوق حیوانات همراه بود. یکی از این گروه‌ها با انتشار پستی در فیسبوک نوشت: " بله، کشتار چند شیر دیگر توسط انسان که در داخل قفس نگهداری می‌شدند! یک درس دیگر برای عموم. "
گفتنی است؛ پیش از وقوع این تراژدی آقای لئون این پارک حیات وحش را به قیمت ۲۲۰۰۰۰ یورو برای فروش گذاشته بود تا بتواند بازنشسته شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied