شمانیوز
شما نیوز

رحمانی مطرح کرد:

حق‌التدریس مربیان هلال‌احمر افزایش یافت + جزییات

معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال‌احمر، گفت: نرخ پایه‌ حق‌التدریس مربیان و مدرسان امداد از ابتدای سال ۱۴۰۰ در این جمعیت، افزایش یافت.

حق‌التدریس مربیان هلال‌احمر افزایش یافت + جزییات

به گزارش شما نیوز: «خسرو رحمانی» در این خصوص، اظهار داشت: بر اساس مصوبه دولت و با پیگیری‌های مکرر، از اردیبهشت سال جاری، افزایش حق الزحمه مربیان امدادی در دستور کار قرار گرفت.
وی تشریح کرد: پیرو تصمیمات اخذشده در کمیته تخصیص منابع و موافقت دبیرکل، خزانه‌دارکل و ذیحساب جمعیت هلال احمر، عدد پایه حق التدریس مربیان و مدرسان این جمعیت برای اعمال از ابتدای سال ۱۴۰۰ با رعایت قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه از ساعتی 60 هزار ریال به 83 هزار ریال افزایش یافت.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری این جمعیت بیان کرد: اکنون این افزایش شامل نزدیک به سه هزار مربی داوطلب می‌شود که موفق به دریافت کارت مربیگری از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری شده‌اند و یا مدرک مربیگری پایه را اخذ کرده‌اند.
رحمانی ضریب افزایش حق التدریس مربیان را متأثر از سطح دوره و مقطعی دانست که در آن تدریس می کنند و گفت: هرچه مقطعی که مربی و یا مدرس تدریس می کند؛ پیشرفته‌تر باشد؛ به سطح آمادگی و دانش بیشتری نیاز است و بنابراین ضریب حق‌التدریس او نیز بیشتر می‌شود.
وی افزود: حق‌التدریس مربیان در دوره‌های غیرحضوری که آنلاین هستند، به میزان ساعات تدریس و مطابق با دوره‌های حضوری و برای دوره‌های الکترونیکی غیرآنلاین یا ضبط شده، مطابق با محتوای ارائه شده و میزان ساعت آموزشی ذکر شده در ابلاغ صادره از سوی معاونت آموزش و پژوهش استان یا ستاد، قابل محاسبه و پرداخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناهید

    چرا حق الزحمه مربیان هلال احمر را پرداخت نمی کنید چه قدر پول ایاب وذهاب دادیم خدا را خوش نمیاد