شمانیوز
شما نیوز

جنایت

جنایت شوم زوج سرایدار در اتاقک سرایداری | راز این جنایت فاش شد

جوان 22 ساله با ضربات چاقوی متعدد به قتل رسید، کارگاهان جنایی بدنبال یافتن قاتلان این جنایت هستند.

جنایت شوم  زوج سرایدار در اتاقک سرایداری | راز این جنایت فاش شد

به گزارش شمانیوزجنایت شوم در اتاقک سرایداری اتفاق افتاد. جوان 22 ساله با ضربات چاقوی متعدد به قتل رسید، کارگاهان جنایی بدنبال یافتن قاتلان این جنایت هستند. تا زار این جنایت را کشف کنند. این جنایت زمانی رخ داد که مقتول خواب بود.

زوج سرایدار که در یک دامداری کار می‌کردند پس از قتل مردی جوان در اتاقک سرایداری فرار کردند.

ساعت 10:30 دقیقه دوشنبه 29 شهریور مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی در اتاقک سرایداری خبر داد.

به‌دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل که یک دامداری در حال ساخت در خاور شهر بود، شدند. با حضور تیم جنایی در محل آنها داخل اتاقک سرایداری با جسد مردی حدوداً 22 ساله درحالی که روی تشک افتاده بود مواجه شدند.

مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و در بررسی‌ها مشخص شد زمانی که او خواب بوده، توسط عامل یا عاملان جنایت به قتل رسیده است.

صاحب دامداری که موضوع کشف جسد را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: مدتی است که تصمیم گرفتم در این محل دامداری احداث کنم و از یک ماه قبل زن و شوهری افغانستانی برای سرایداری و نگهبانی از دامداری به اینجا آمدند.

او ادامه داد: شب گذشته حوالی ساعت 10 بود که از دامداری خارج شدم و مقابل در با زوج سرایدار و مرد جوانی روبه‌رو شدم. مرد سرایدار میهمانشان را  دایی خود معرفی کرد و من هم بعد از سلام و احوالپرسی کوتاهی از آنها جدا شده و به خانه رفتم. این اولین و آخرین باری بود که مرد جوان را زنده دیدم.

مرد میانسال ادامه داد: صبح که به دامداری‌ام برگشتم از زوج سرایدار خبری نبود. هر چه آنها را صدا کردم کسی جواب نداد و وقتی به اتاقک سرایداری رفتم با جسد مرد جوانی مواجه شدم که شب قبل سرایدارم او را دایی خود معرفی کرده بود.

صاحب دامداری گفت: ترسیده بودم و با سرایدارم تماس گرفتم. او تلفنی به من گفت که دایی‌اش به همسر او نظر داشته و به همین دلیل مرد جوان را به قتل رسانده‌اند.

به‌دنبال اظهارات صاحب دامداری؛ تحقیقات برای دستگیری زوج افغانستانی و شناسایی هویت مقتول از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

حادثه مشابه دیگری از جنایت صورت گرفته که به آن اشاره می‌‌کنیم:

جنایت

ماجرای یک جنایت تکان‌دهنده در مشهد

زن جوان که دچار فشار عصبی شده بود، دختر ۴ ساله‌اش را به طرز وحشتناکی در مشهد به قتل رساند و به دستور مقام قضایی در مرکز روانپزشکی بستری شد.

این جنایت هولناک ظهر روز پنجشنبه گذشته در خیابان شهید طرحچی مشهد هنگامی رخ داد که سرایدار ۳۰ ساله یک انبار کاشی با شنیدن صدای جیغ و فریاد نامتعارف از درون اتاق سرایداری، بی درنگ کارش را رها کرد و به سمت خانه‌اش (سرایداری) دوید.

مرد جوان وقتی هراسان پا به  درون اتاق سرایداری گذاشت با صحنه‌ای شوک‌آور روبه‌رو شد. همسرش ضجه می‌زد و جیغ می‌کشید و «مهر ثنا» دختر ۴ ساله‌اش درحالی که لب‌ها و بخشی از صورتش کبود بود در گوشه اتاق روی زمین قرار داشت. مرد با دلهره و نگرانی به سوی دخترش رفت و او را به آغوش کشید ولی پیکر دخترک بی‌حس بود به طوری که گویی جانی در بدن نداشت.

مرد جوان که دچار شوک شده و دست و پایش را گم کرده بود، لحظاتی بعد با اورژانس تماس گرفت و بدین ترتیب نیروهای امدادی عازم خیابان طرحچی شدند اما رفتارهای غیرمتعارف مادر «مهرثنا» قابل کنترل نبود. در عین حال نیروهای اورژانس، پیکر دختر ۴ ساله را به بیمارستان رضوی مشهد رساندند اما پزشکان در همان معاینات  اولیه دریافتند که کودک مذکور به طرز وحشتناکی به قتل رسیده است.

دقایقی بعد با گزارش این ماجرای تکان‌دهنده به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی کاظم میرزایی به همراه گروه ورزیده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت. بررسی‌های مقدماتی طبق اظهارنظر پزشکان قانونی نشان می‌داد که «مهرثنا» به خاطر انسداد راه تنفسی (خفگی) با دست به قتل رسیده است اما در معاینات بعدی شکستگی استخوان‌های داخلی کودک نیز نمایان شد و این پرونده جنایی مشهد را در شوک فرو برد!

مادر ۲۹ ساله  دختر خردسال که فقط جیغ می‌کشید و حال روحی مناسبی نداشت با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به بیمارستان روان پزشکی حجازی انتقال یافت و بستری شد اما در همین حال پدر «مهرثنا» که هنوز وحشت‌زده و حیران بود درباره چگونگی وقوع این جنایت تکان‌دهنده به قاضی میرزایی گفت: من علاوه بر اینکه نگهبان انبار کاشی هستم در همان انبار هم کار می‌کنم. صبح امروز (پنجشنبه) طبق معمول مشغول انجام وظیفه بودم که ناگهان صدای فریاد همسرم را شنیدم و با عجله و هراسان به داخل اتاق سرایداری رفتم که با صحنه دردناک قتل دخترم روبه‌رو شدم!

این مرد جوان در پاسخ به سوال مقام قضایی که پرسید آیا همسرت سابقه بیماری روحی دارد نیز گفت: نه، اما مدتی قبل وقتی مادربزرگش فوت کرد خیلی ناراحت شد. از سوی دیگر همسرم دانشجوست و به خاطر تحصیل دچار فشار عصبی بود که به همین دلیل هم قرص‌های اعصاب و روان مصرف می‌کرد.

در پی اظهارات پدر مهرثنا و با دستور مقام قضایی، جسد این کودک بی‌گناه، برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای کشف ابعاد دیگر این فاجعه دردناک با راهنمایی‌های قاضی کاظم میرزایی ادامه یافت.

منبع: روزنامه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied