شمانیوز
شما نیوز

انهدام محموله‌های لبنیات ایران در عراق

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دبیرانجمن صنایع لبنی ایران گفت: محصولات لبنی یک شرکت ایرانی به دلیل اینکه بیش از اندازه در پشت مرز‌های کشور عراق ماند و از مدت تاریخ مصرف آن کاسته شد، توسط مأموران اداره نظارت این کشور منهدم شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

رضا باکری در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص انهدام فرآورده‌های لبنی ایران در کشور عراق، اظهار کرد: طبق قوانین داخلی عراق در صورتی که تاریخ مصرف محصولات لبنی وارداتی به این کشور به هر دلیلی کمتر از یک سوم تاریخ درج شده روی آن باشد این محصولات بدون باز گرداندن به کشور صادرکننده منهدم می‌شود.

وی‌ خاطرنشان کرد: بنابراین محصولات یک شرکت ایرانی نیز که با تأخیر از مرز عبور کرده و بیش از یک سوم تاریخ آن منقضی شده بود، توسط مأموران اداره نظارت برمواد غذایی عراق منهدم شد.

دبیرانجمن صنایع لبنی ایران ادامه داد: تشریفات گمرکی و صدور مجوز‌های لازم از دو طرف باعث شده که برنامه‌ریزی صادرات محصولات لبنی در زمان مورد نظر صورت نگیرد و این محصولات معدوم شود.

فائزه قربانی خانواده هاشمی/کسی که با آمدنش شعار مرگ بر آمریکا حذف میشود!/بیشتر مطالعه کنید اصلاح طلب میشوید/حضور عارف در انتخابات مجلس قطعی نیست/علت تعلل مشایی در شکایت از پورمحمدی/نصیحت نوبخت به نعمت زاده
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی