شمانیوز
شما نیوز

احضار و دعوت بیش از 20 نفر در پرونده فیش‌های حقوقی نامتعارف

معاون اول قوه قضائیه با بیان این که در پرونده حقوق های نامتعارف بیش از 20 نفر دعوت یا احضار شدند، افزود: در بین این افراد اعضای صندوق توسعه ملی نیز حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای روز شنبه در حاشیه دیدار با رئیس کمیته تحقیق و بازرسی کل جمهوری ارمنستان در جمع خبرنگاران در خصوص حقوق های نامتعارف افزود: در این زمینه بیش از 20 نفر دعوت یا احضار شده اند که ممکن است برخی از احضاریه ها رسمی نباشد. در بین احضار شدگان افرادی از اعضای صندوق توسعه ملی نیز دیده می شوند و موضوع در حال بررسی است.
وی در این خصوص افزود: سازمان بازرسی کل کشور و همچنین سایر دستگاه ها لیست هایی در خصوص حقوق های نامتعارف را ارایه دادند که در حال راستی آزمایی این لیست ها هستیم زیرا برخی از آنها خود اظهاری، افراد بوده است و ما در حال انطباق آن با قانون و با واقعیت هستیم.
** درباره ابلاغ حکم بابک زنجانی
معاون اول قوه قضائیه در ادامه درباره ابلاغ حکم بابک زنجانی اظهار کرد: به طور طبیعی وقتی پرونده از دیوان عالی بر می گردد چنانچه نیاز به ضمائم و یا کسر آماری باشد به شعبه هم عرض بر می گردد که ممکن است فاصله زمانی داشته باشد، اگر به شعبه هم عرض برگردد همه مطلع می شوند.
محسنی اژه ای درباره شکایت علی مطهری علیه مقام قضایی مشهد که به دادسرای روحانیت ارجاع شده است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و رسیدگی من در حیطه بررسی نامه ریاست جمهوری بوده است.
وی درباره گردشگری که چهار ماه پیش در دشت کویر ایران ناپدید شده بود، گفت: اگر فردی توسط مقامات قضایی و انتظامی دستگیر شوند چه داخلی و چه خارجی، حتما به خانواده شخص اطلاع خواهند داد و اگر این شخص خارجی باشد به سفارتخانه و خانواده او اطلاع خواهیم داد و تاکنون موردی در این خصوص به ما اعلام نشده است.
منبع:ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی