شمانیوز
شما نیوز

اعضای شورا حق الزحمه دریافت می کنند

معاون امور دولت و امور مجامع شورای عالی استان ها گفت: اعضای شورای اسلامی درصورت نیاز شورا به خدمات آنان، حق الزحمه دریافت می کنند.

سید علی اصغر حسینی افزود : اعضای شورای اسلامی که جزء کارکنان دولت یا موسسات عمومی نیستند و درصورت نیاز شوراهای اسلامی به خدمات تمام ، نیمه و پاره وقت علاوه بر حق جلسه، حق الزحمه نیز دریافت کنند.
وی اظهارکرد : براساس ماده3 آئین نامه نحوه پرداخت حق جلسه و مزایا به اعضای شوراهای اسلامی و با پیگیری های مجدانه رئیس شورای عالی استان ها، آیین نامه ای به دولت تقدیم که پس از بحث و بررسی در کمیسیون های تخصصی، فرعی و در نهایت کمیسیون اصلی برای تصویب نهایی به هیات دولت ارجاع شد.
وی گفت: بر اساس این پیشنهاد شورای عالی استان ها که پیش تر درکمیسیون اصلی دولت مصوب شده، اعضای شورای اسلامی که جزءکارکنان دولت یا موسسات عمومی نیستند در صورت نیاز شوراهای اسلامی به خدمات تمام وقت، نیمه وقت و پاره وقت علاوه بر حق جلسه موضوع ماده 6 آئین نامه (مذکور)حق الزحمه نیز دریافت می کنند.
به گفته معاون امور دولت و مجامع شورای عالی استان ها، متن کامل پیشنهاد مصوب شده شورای عالی استان ها در کمیسیون اصلی دولت به این شرح است: به آن دسته از اعضای شوراهای اسلامی که جزء کارکنان دولت یا موسسات عمومی نیستند، درصورت درخواست عضو و نیاز شورا به خدمات تمام وقت (مطابق ساعات موظف کارکنان) یا نیمه وقت (سه روز در هفته) و پاره وقت آنان با تامین اعتبار در بودجه مصوب شورا، علاوه بر حق جلسه موضوع ماده (6) حداکثر معادل یک تا دو برابر ساعات جلسه مندرج در ردیف های جدول ذیل ماده 6 این آئین نامه درهر ماه پس از کسر کسور قانونی مطابق شیوه نامه مصوب شورای عالی استان ها قابل پرداخت است و هیچگونه تعهد اداری و استخدامی برای شورا و دولت نخواهد داشت.
منبع:ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied