شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 28 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/28

فال روزانه پنجشنبه 28 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/28

فال روزانه پنجشنبه 28 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/28

 

 

 

فال روز تولد ( امروز پنجشنبه 1398/6/28)

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 28 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

شما شخصی باهوش، شجاع، پر انرژی، پرشور و نشاط هستید و قدرت تصمیم گیری بالایی دارید و خوشبختانه معمولا درست ترین تصمیم ها را می گیرید. شما با قدرت تحلیل بالایی که دارید و سیاست ذاتی خود می توانید از پس هر مشکلی در زندگی شخصی و حرفه ای خود به خوبی بربیایید. فقط یادتان باشد که کمی در خلق و خوی خود تجدید نظر کنید و اینقدر عصبی نباشید. امسال وضعیت سلامتی شما بسیار خوب خواهد بود، فقط باید تمام سعی خود را بکنید تا از هر چیزی که ممکن است به سلامتی تان لطمه ای وارد کند، ازجمله دخانیات، فاصله بگیرید و ورزش را از برنامه روزانه خود حذف نکنید. امسال از سرمایه گذاری های گذشته ی خود سود زیادی را به دست خواهید آورد. درگیری های حقوقی که پیش از این داشته اید، به ویژه آنهایی که در ارتباط با مسائل مادی بوده اند امسال بالاخره حل خواهند شد. حمایت دوستان و عزیزانتان باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما و در نتیجه بهبود عملکردتان در زندگی شخصی و کاری خواهد بود. شما باید تلاشی بیش از همیشه در راه پیشرفت حرفه ای خود به کار بگیرید و تمرکز بیشتری روی کارتان داشته باشید. مطمئن باشید که تلاش هایتان بی نتیجه نخواهند ماند. زندگی عاطفی شما امسال بسیار رضایت بخش و سرشار از عشق و شادی خواهد بود. مهر، بهمن، اردیبهشت و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین فروردین 

 

امروز از آن روزهایی است که باید نسبت به خودتان و نیازهایتان حساسیتی بیشتر از همیشه نشان دهید. اجازه ندهید دیگران شما را به زور در آن مسیری قرار دهند که خودشان می خواهند. بگذارید هر چقدر که دلشان می خواهد حرف بزنند، اما در نهایت خودتان برای اینکه چکار کنید یا چکار نکنید تصمیم بگیرید. قدم هایتان را طوری بردارید که از رسیدن به آنچه می خواهید اطمینان داشته باشید. خیالتان راحت! امروز اصلا حوصله تان سر نخواهد رفت. آنقدر کار برای انجام دادن خواهید داشت که نمی دانید کدام یک را اول باید انجام دهید. خوشبختانه میزان انرژیتان هم خیلی بالاست و چنان سرگرم خواهید شد که تا چشم به هم بزنید وقت خوابیدن فرا رسیده است!

 

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

 

 

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین اردیهشت 

 

امروز مسائل مادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، به ویژه این که برخی مخارج غیر مترقبه حساب و کتاب های قبلی تان را به هم ریخته اند. ریشه ی اصلی وضعیت فعلی شما این است که نمی توانید میل شدیدی که به خریدن چیزهای خوب و زیبا دارید را کنترل کنید و اغلب در پول خرج کردن پایتان را از گلیمتان درازتر می کنید. مسلما به نفعتان است که عادت های خود در خرج کردن را مورد بازنگری قرار دهید، اما به احتمال زیاد در عمل ترجیح خواهید داد که به همان روش قدیمی ادامه داده و حتی اگر کمی در مضیقه قرار بگیرید هم آنچه دوست دارید را به دست بیاورید. با این حال باید یاد بگیرید که خوشحالی و احساس رضایت تنها با پول خرج کردن به دست نمی آید.

 

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

 

تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین خرداد 

 

امروز سعی کنید که سخت گیر نباشید و دیگران را مورد قضاوت قرار ندهید. شما از نگرش آنها و قوانینی که برای زندگیشان تعریف کرده اند آگاه نیستید. تفاوت هایی که آنها با شما دارند به هیچ عنوان دلیل خوبی برای این که آنها را مقصر و یا خطاکار بدانید نیستند. شما شخصیتی قدرتمند دارد و درک و خلاقیت بالایی دارید، از این توانایی های خود به جای گیر دادن به دیگران و رفتارهایشان در جهتی مثبت استفاده کنید. یک کار دیگری که امروز باید انجام دهید این است که تلاش کنید به خواسته های نفس خود غلبه کنید. خرج کردن پولی که برای روز مبادا کنار گذاشته بودید، پشت گوش انداختن کاری که امروز باید حتما انجام دهید و کارهای امثال آن فردا برایتان دردسرساز خواهند شد.

 

JamNewsImage14363846 - Copy (2)

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

 

 

تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین تیر

 

امروز از آن روزهایی است که شما می توانید بسیار مفید باشید و کارهای زیادی را به ویژه در راه رسیدن به اهداف خود به انجام برسانید. پس تا جایی که برایتان ممکن است زود از خواب بیدار شوید و از امروزتان بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شاید نتوانید همه ی کارهایی که در نظر داشته اید را به طور کامل به انجام برسانید، اما قطعا نتیجه ای که به دست خواهید آورد آنقدر خوب هست که شما را از خودتان راضی کند. شاید در انجام کارهایتان با مشکلاتی مواجه شوید، اما این مشکلات در آخرین لحظات به طوری معجزه آسا حل خواهند شد. دوستان و اعضای خانواده نیز با مشاهده تلاش هایتان آماده اند هر کمکی که از دستشان بربیاید به شما بکنند.

 

فال روزانه متولدین تیر

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

 

 

تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

z1og_fefdjnd3y7qvفال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین مرداد 

 

امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید دست به سینه منتظر بنشینید تا اتفاقات خوب به سراغتان بیایند. خودتان باید سعی کنید این شرایط را برای خود فراهم کنید. از جایتان تکان بخورید و برای به دست آوردن شاید و خوشبختی تلاش کنید. شما آنقدر از آینده ی خودتان مطمئن هستید که هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد. در واقع هیچ دلیلی هم وجود ندارد که بخواهید برای خودتان محدودیتی قائل شوید، این کار تنها مانعی برای توانایی هایتان خواهد بود. خیلی خوب است که به اهداف بلند مدت خود فکر کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید، اما تمام روزتان را هم با این افکار نگذرانید و از روز تعطیل خود لذت ببرید.

 

JamNewsImage14363846 - Copy

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

 

 

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه1398/6/28 مخصوص متولدین شهریور

 

امروز با وجود این که یک روز تعطیل است روز پر از کار و فعالیت خواهد بود، پس زیاد به این که بتوانید تا ظهر بخوابید امیدی نداشته باشید. میل شما به جنگیدن و پیروز شدن امروز خیلی زیاد است، شاید بتوانید با انجام ورزش ها و بازی هایی که حالت مبارزه و رقابتی دارند این تمایل خود را ارضا کنید، در غیر این صورت در مکالماتتان با دیگران احساس این که درگیر یک مبارزه هستید به شما دست خواهد داد و ممکن است طرف مقابلتان را از دست خودتان ناراحت کنید. شما فردی قابل اعتماد برای اطرافیان خود هستید و این موضوع برایتان امروز دردسرساز شده است. شما واقعا از اینکه دائم دیگران را در کارهایشان مورد حمایت خود قرار دهید خسته شده اید. کمی هم به نیازهای خودتان توجه کنید.

 

JamNewsImage14363846

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

 

 

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین مهر

 

امروز اینطور به نظر می رسد که اطرافیانتان با شما سر جنگ دارند. آنها با سر و صدای زیادی با شما و ایده هایتان مخالفت می کنند، اما شما نباید زیاد از دست آنها ناراحت شوید و یا از این سر و صدایشان بترسید، در واقع این رفتارهای آنها از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد و هیچ ریشه و اساس محکمی ندارند. اجازه ندهید موضوعی که هیچ پایه و اساسی ندارد شما را عصبی و ناراحت کند. احتمال این که این وضعیت روی رابطه ی عاطفیتان هم تأثیر بگذارد بسیار زیاد خواهد بود. تمام تلاشتان را بکنید که با حرف هایتان به احساسات عشقتان آسیبی وارد نکنید و خیالتان راحت باشد که خیلی زود اوضاع دوباره روبراه خواهد شد.

 

pumpkins-autumn - Copy - Copy - Copy

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

 

 

تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین ابان

 

از جایتان بلند شوید و تکانی به خودتان بدهید. انرژی زیادی که در امروز نهفته است برای شما فرصت بسیار خوبی را فراهم می کند تا کارهایی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید. شما آماده اید تا دست به کار شوید و قدرت و انرژی لازم را نیز در اختیار دارید، پس از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که به احتمال زیاد تا پایان روز تلاش هایتان برای شما نتایج ملموسی را به همراه خواهند داشت و زحماتتان نتیجه بخش خواهند بود. در هر صورت خودتان را زیادی هم خسته نکنید و حتما بخشی از روز را به استراحت و وقت گذراندن همراه با دوستان و عزیزان خود اختصاص دهید.

 

pumpkins-autumn - Copy - Copy (2)

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد

از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

 

 

تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین اذر

 

امروز این طور به نظر می رسد که به غیر از شما هر کسی کار و برنامه ای برای انجام دادن دارد. در حالی که آنها همگی مشغول هستند شما همچنان سرگردان ایستاده اید و نمی دانید چکار باید بکنید. اگر می بینید دلتان نمی خواهد با آنها همراه شوید هیچ اشکالی ندارد. شما می توانید بر عکس بقیه امروز روز خیلی آرامی داشته باشید و بیشتر وقت خود را به استراحت کردن بگذرانید. البته داشتن یک روز آرام به این معنی نیست که باید در خانه بنشینید و با کسی ارتباطی نداشته باشید. دیدار و گفتگو با یک دوست صمیمی در یک کافه ی دنج می تواند خیلی آرامش بخش تر از لم دادن روی کاناپه در تنهایی خانه باشد.

 

pumpkins-autumn - Copy - Copy

دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست

 

 

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین دی 

 

امروز با خوابی عجیب بیدار می شوید به طوری که تا ساعت ها ذهن تان را درگیر می کند. شاید آن خواب نشانه ای برایتان باشد، بنابراین ساده ازش نگذرید. اگر مدت ها قرار است که کاری را آغاز کنید، امروز زمان خوبی برای استارت زدن است. ایده های خوبی که به ذهنتان می رسد را آزادانه به زبان آورید. کلید موفقیت شما در این راه صبر است. یکی از دوستان تان به شما پیشنهادی داده که برایتان دور از انتظار بوده است. بهتر است که تصمیم گیری سریع خودداری کنید. به خودتان زمان دهید تا فکرتان پخته تر شود.

pumpkins-autumn - Copy (2)

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

 

 

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین بهمن 

 

امروز همه انگار می خواهند شما را تنها بگذارند و این موضوع زیاد برایتان مهم به نظر نمی رسد، اما کمی که بگذرد نیازتان به برقرار کردن ارتباط با دیگران باعث می شود احساس بی حوصلگی و ناراحتی کنید. خوشبختانه زیاد مجبور نخواهید بود برای پیدا کردن یک نفر که با شما همراه شود تلاش کنید. همین که نشان دهید دلتان می خواهد با دوستان و اطرافیانتان وقت بگذرانید سر و کله ی داوطلب ها یکی یکی پیدا خواهد شد و هر چقدر که دلتان بخواهد می توانید با آنها صحبت و درد دل کنید. امروز بد نیست سعی کنید به هنرمند درونتان اجازه بدهید خودش را بروز بدهد. نتیجه ی کارتان خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد.

 

pumpkins-autumn - Copy

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

 

 

تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/28 مخصوص متولدین اسفند 

 

شاید امروز اطرافیانتان شما را به سخت گیری و تند مزاجی متهم کنند، اما این به هیچ عنوان به این معنی نیست که شما لزوما مجبور هستید خودتان را تغییر بدهید و تبدیل به آن شخصی شوید که آنها انتظار دارند. شاید حق با شما باشد و آنها دارند زیادی به خودشان آسان می گیرند. در هر حال سعی کنید کمی بیشتر به حرف هایتان و تأثیراتی که روی دیگران خواهند گذاشت فکر کنید، در غیر این صورت خودتان را برای واکنش های دفاعی آنها آماده کنید. شما نمی توانید دیگران را بزنید و انتظار داشته باشید آنها در مقابل کاری به کار شما نداشته باشند! در کل حال و هوای امروز به گونه ای است که انگار همه به جنگجویانی مبارز تبدیل شده اند!

 

pumpkins-autumn

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

 

 

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.z1og_fefdjnd3y7qv

" گردآوری از سایت آکا و تصویر زندگی "

** فال ها اکثرا جنبه سرگرمی دارند امیدوارم شما هم به همین نیت با آن مواجه شوید

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام خوب بود