شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 29 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/29

فال روزانه جمعه 29 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/29

فال روزانه جمعه 29 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/29

فال روزانه جمعه 29 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/29

 

 

فال روز تولد ( امروز جمعه 1398/6/29)

 

 

 

 

دوست عزیزی که 29 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی قدرتمند، راستگو، قابل اعتماد، دارای اعتماد به نفس، با مسئولیت و خلاق هستید. روابط شما با پدرتان بسیار خوب هستند و او را به عنوان دوست، مربی و الگوی خود قبول دارید. شما باید لجبازی و بی دقتی خود را ترک کنید و ویژگی های منفی خود را کنار بگذارید تا شخصیت بهتری داشته باشید. سلامت جسمانی شما امسال با هیچ مشکلی مواجه نخواهد بود، اما باید برای حفظ آرامش روانی خود و داشتن آسودگی خاطر به معنویات توجه بیشتری داشته باشید. شاید امسال قصد انجام معاملات ملکی داشته باشید یا بخواهید خانه ی جدیدی برای خود ساخته یا خانه ی قدیمیتان را بازسازی کنید. انجام چنین کارهایی ممکن است سود بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت، اما در هر صورت باید دقت و توجه کافی داشته باشید تا بودجه تان پیش از پایان این پروژه به پایان نرسد و یا در انجام کارهایتان از افراد بی مسئولیت و بدقول کمک نگیرید. همکاری با افراد خلاق و مبتکر به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه ی کاری دانش، پول و اعتبار زیادی را به دست بیاورید. امسال عملکرد شما در محل کارتان در سطح فوق العاده ای قرار دارد و با نمایش مهارت ها و توانایی هایتان تحسین و تأیید مقامات مافوقتان را نیز به دست خواهید آورد. شاید امسال روابط عاطفی تان زیاد رویایی نباشند، اما با مشکلات جدی نیز مواجه نخواهید بود. دی، فروردین، خرداد و شهریور بهترین ماه ها خواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین فروردین

امروز اتفاقات غیر مترقبه زیادی رخ خواهند داد و شما قادر به جلوگیری از رخ دادن آنها نخواهید بود. انرژیتان شما را به حرکت وا می دارد و آنچنان قوی است که اگر از آن به خوبی استفاده کنید از پس هر مشکلی به آسانی بر خواهید آمد. اطرافیانتان بسیار دمدمی مزاج عمل می کنند و مدام مشغول انجام دادن کارهای تکراری هستند. سعی کنید تحت تاثیر اعمال آنها قرار نگیرید و تمرکزتان را بر روی هدفتان حفظ کنید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید محدودیت هایتان را زیر پا بگذارید و به هدفتان برسید، همین حالا باید دست به کار شوید و تمام توانتان را به کار بگیرید تا بتوانید با وجود این محدودیت ها به خواسته تان برسید.

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

 

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین اردیبهشت

ممکن است امروز نتوانید تمام کارهایتان را به انجام برسانید و چند کار را نیمه تمام رها کنید. سعی کنید از اینکه این اتفاق افتاده زیاد ناراحت نباشید و مدام به کارهای نیمه تمامتان فکر نکنید. این کار فقط ذهن شما را مشغول می کند و توانایی معقولانه عمل کردن را از شما می گیرد. بیشتر اوقات افرادی سر زده به دیدن شما می آیند و از شما می خواهند به آنها کمک کنید و یا قصد مشورت کردن با شما را دارند. سعی کنید هنگام مواجهه با این حجم از مسئولیت و کارها خونسردی خود را حفظ کنید و با حوصله و تمرکز بالا به حل مشکلات بپردازید. به توصیه های دیگران خوب گوش کنید و سعی کنید به کارهای ناتمام فکر نکنید. تمرکزتان را بر روی کارهای تمام شده بگذارید.

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

 

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین خرداد 

روزی فوق العاده و پر از شگفتی در انتظار شماست. از هر نظر آماده رفتن به یک سفر هیجان انگیز و پر از اتفاقات غافلگیر کننده هستید و این سفر خود به خود برای شما مهیا خواهد شد. کارهای نیمه تمامتان را تکمیل کنید و همه چیز را برای این سفر آماده کنید. انرژی بالایی برای این سفر خواهید داشت و چیز های زیادی را کشف خواهید کرد و چه بسا شیوه زندگیتان در این سفر تغییر کند. توانایی بالایی در استفاده هماهنگ از وسایل برقی و تکنولوژی های جدید دارید. این توانایی به شما در دست یافتن به فرصت های طلایی کمک خواهد کرد. سبک قدیمی زندگی را رها کنید و کمتر به دنبال روش های تکراری برای زندگی خود باشید.

JamNewsImage14363846 - Copy (2)

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

 

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین تیر

امروز در زمینه های مختلف آزمایش می شوید، پس خود را برای هر اتفاق غیر منتظره ای آماده کنید. بخش مهمی از زندگیتان مورد امتحان و آزمایش قرار می گیرد و شما چاره ای جز روبرو شدن با این واقعیت سخت و ترسناک نخواهید داشت. آیا این موضوع با شخصیت درونی شما ارتباط مستقیم دارد؟ اگر اینگونه است پس به احتمال زیاد به آسانی از پس آن بر می آیید و سر بلند از این امتحان بیرون می آیید. اگر با زحمت و سختی مواجه شده اید، بدانید که وقت آن است که تغییری اساسی در زندگیتان ایجاد کنید. نتیجه این آزمایش هر چه باشد، شما توانایی کنار آمدن با آن را خواهید داشت. سردرگم نباشید و تمرکزتان را بر روی کارهایتان حفظ کنید.

 

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

 

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین مرداد

انرژی زیادی در دسترس دارید و این انرژی بسیار متغیر و پر قدرت است. شما استقامت لازم برای ایجاد تغییرات بزرگ را دارید و فرصتی برایتان فراهم شده تا محدودیت ها و عواملی که شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارند را از بین ببرید. جنبه های تازه و نو از زندگیتان که با شخصیت آزاد گرایانه شما ارتباط مستقیم دارند را بپذیرید و از مخفی کردن آن بپرهیزید. به روح و ذهن خود آرامش دهید. برای این منظور می توانید در طبیعت قدم بزنید و یا به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید. چند وقت است که به سختی کار می کنید. امروز ذهن خود را از هرگونه دغدغه خالی کنید و فقط استراحت کنید.

JamNewsImage14363846 - Copy

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

 

تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین شهریور 

امروز ممکن است بعضی ها بخواهند شما را قانع کنند که در ارتباط با مسئله ای نظرتان را تغییر داده و بپذیرید که دارید اشتباه می کنید. فکر نکنید که اگر با کسی در ارتباط با موضوعی اختلاف نظر دارید لزوما حق با اوست و اشتباه از جانب شماست. اختلاف نظر بین دو نفر لزوما نشان دهنده این نیست که یکی از آنها در اشتباه است، شاید فقط زاویه دیدتان با هم فرق داشته باشد. امروز شدیدا احساس می کنید که به استراحت و تجدید قوا احتیاج دارید و دوست دارید تا جای ممکن در رختخواب بمانید و کاری نکنید. اشکالی ندارد، هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، ولی کارهایی که باید انجام دهید را هم در نظر داشته باشید و در مورد آنها کوتاهی نکنید.

JamNewsImage14363846

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

 

تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین مهر

امروز موقعیت های خوبی برای ماجراجویی برای شما فراهم خواهد شد. سعی کنید خودتان را خیلی درگیر کارها و چیزهای کوچکی که اهمیت چندانی ندارند نکنید و از فرصت های به دست آمده استفاده کنید. سعی کنید زاویه دید گسترده ای داشته باشید، دنیای عظیمی پیش رویتان است که باید آن را کشف کنید. امروز غافل گیری هایی در انتظارتان خواهند بود، خودتان را برای هر چیزی آماده کنید. حتی اگر همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می رسد هم احتیاط کردن و استفاده از عقل سلیم را فراموش نکنید و اطلاعات کافی در مورد قدم هایی که می خواهید بردارید کسب کنید. با قدم های کوتاه پیش بروید و همیشه تعادل را رعایت کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

pumpkins-autumn - Copy - Copy - Copy

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

 

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین ابان 

امروز درست همان وقتی که شما در انتظار کمی هیجان و ماجراجویی هستید ناگهان سر و کله افراد و اتفاق های غیر منتظره ای پیدا خواهد شد. با خیال راحت از این فرصت استفاده کنید و وقتتان را بیش از اندازه صرف دو دو تا چهار تا کردن نکنید. بهتر است به خاطر انجام کارهایی که کرده اید پشیمان شوید، تا این که به خاطر کارهایی که نکرده اید حسرت بخورید. امروز هر چه بیشتر برای توجیه رفتارهایتان تلاش کنید کمتر درکتان خواهند کرد و هیچ نتیجه ای به دست نخواهید آورد. به جای اینکه به کلمات اتکا کنید سعی کنید با کارهایتان نیات خود را به دیگران نشان دهید و دست از بازی با کلمات بردارید.

pumpkins-autumn - Copy - Copy (2)

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

 

تعبیر:

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین اذر

امروز نباید رفتارتان سلطه جویانه باشد، به ویژه وقتی که پای دیگران در میان است. شما روابط ویژه ای با اطرافیانتان دارید و بهترین راه برای حفظ این روابط این است که اجازه دهید همان طوری که خودشان می خواهند زندگی کنند و چیزی را به آنها تحمیل نکنید، شما مالک آنها نیستید، نمی توانید باشید. بعد از این که به اندازه کافی با دوستانتان وقت گذرانده و نیاز خود به داشتن روابط اجتماعی با کسانی که مورد علاقه تان هستند برطرف کردید و پس از آن انجام وظایفتان، در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

pumpkins-autumn - Copy - Copy

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

 

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین دی

امروز مسائل مرتبط با عشق و روابط عاطفی به نفع شما پیش خواهند رفت و عشق درست همان زمانی که اصلا فکرش را هم نمی کنید به سراغتان خواهد آمد. در حال حاضر خلاقیتی در درونتان به جوشش در آمده که بهترین شکل برای بروز آن انجام کارهای هنری است. حالا که روز تعطیل است و وقت دارید به برنامه هایتان فکر کنید و اگر تغییراتی لازم دارند آنها را اعمال کنید. هر کاری که اکنون انجام دهید در آینده برایتان نتیجه های خوبی به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن چیزی تلاش کنید، زمانی که آن را به دست می آورید برایتان عزیزتر خواهد بود، پس اشکالی ندارد اگر مجبور باشید کمی سختی را تحمل کنید.

pumpkins-autumn - Copy (2)

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

 

تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین بهمن 

امروز باید بعضی چیزها را به شانس و اقبالتان واگذار کنید و بپذیرید که برخی چیزها به شرایط موجود بستگی دارند و نمی توانید همیشه همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. شما در حال حاضر خیلی خوش بین هستید و افکار مثبت شما را نسبت به آینده امیدوار کرده اند. این موقعیت خیلی خوبی برای پیدا کردن انگیزه و تلاش بیشتر است، اما مواظب باشید دچار ساده انگار نشوید و هر از گاهی با جدیت بیشتری شرایط را بسنحید تا مبادا مشکلی برایتان به وجود بیاید. امروز ممکن است از لحاظ عاطفی در وضعیتی پیچیده قرار گرفته باشید. به ندای قلبتان گوش کنید، وقتی سخن از عشق به میان می آید چیزی جز گوش کردن به صدای قلبتان به شما کمک نخواهد کرد.

pumpkins-autumn - Copy

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

 

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه جمعه 1398/6/29 مخصوص متولدین اسفند 

امروز اوضاع به نفع شما خواهد بود و تقریبا بیشتر کارها، به ویژه مسائل مرتبط با عشق و احساسات، همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. شور و هیجان عجیبی که در وجود خود احساس می کنید را با شخصی که دوست دارید به اشتراک گذاشته و با هم کارهایی را انجام دهید که برای شما به تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل خواهند شد. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. به ویژه اگر مجرد باشید شرکت کردن در این مهمانی ها فرصت آشنایی با فردی را برایتان فراهم خواهد کرد که ممکن است روزی به عشق زندگیتان تبدیل شود.

pumpkins-autumn

دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست

 

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv" گردآوری از سایت آکا و تصویر زندگی "

 

فال ها اکثرا جنبه سرگرمی دارند امیدوارم شما هم به همین نیت با آن مواجه شوید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا محمد زادگان

    بعضی هاش و من نداشتم