شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی راننده سرویس مدرسه به دخترهای 9 تا 13 سال در تهران + عکس و جزئیات

مرد شیطان صفتی به نام «ابوالفضل» دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می کرد.

تجاوز جنسی راننده سرویس مدرسه به دخترهای 9 تا 13 سال در تهران + عکس و جزئیات

باشگاه خبرنگاران نوشت: مرد شیطان صفتی به نام «ابوالفضل» دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می کرد.

 

 

خبر جنجالی : 

فیلم لورفته از استایل و تیپ جنجالی بهاره رهنما در کانادا در محرم + فیلم و عکس

 

 

 

او پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به آزار ۹ دختربچه هفت تا ۱۳ ساله اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و ۴ مستشارش، به چهار بار اعدام و ۹۹ ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه ها، ۱۵ سال زندان به جرم آدم ربایی و پنج سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم شد. در نهایت این حکم در شعبه ۱۶ دیوان عالی کشور تایید شد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۰۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ح-/ ر

    این حروم زاده باید زجر کش بشه ،باید تیکه تیکه از اعضای بدنش کنده و نمک پاشیده بشه ، کل بدنش باید عفونت بگیره ، تا جون بده

  • احمد

    باید زنده زنده سوزانده بشه تا بقیه درس عبرت بگیرن

  • ناشناس

    مرگ بر مردان شهوت پرست .

  • ℳεみЯsム

    خرابه