شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 21 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/21

فال روزانه پنجشنبه 21 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/21

فال روزانه پنجشنبه 21 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/21

فال روزانه پنجشنبه 21 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/21

 

 

فال روز تولد ( امروز پنجشنبه 1398/6/21 )

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 21 شهریور به دنیا آمده ای تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پویا، باهوش و با استعداد و دارای توانایی های مدیریتی هستید و همیشه از ایده ها و افکار جدید استقبال می کنید. سالی که پیش رو دارید فرصت های زیادی برای دست یابی به رویاهایتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. احتمال رفتن به یک سفر تفریحی به مقصدی که تا پیش از این هرگز نرفته اید بسیار زیاد است. همچنین با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که به واسطه ی آنها شراکت های پرسودی را آغاز خواهید کرد. سودهایی که مدت ها پیش قرار بوده است به دست بیاورید امسال بالاخره به دستتان خواهند رسید معاملات مختلف و همچنین درآمدهای غیر منتظره وضعیت اقتصادیتان را خیلی بهتر از آن چیزی که انتظار داشته اید خواهند کرد. البته با وجود تمام این اتفاقات خوب مسلما برخی مشکلات کوچک نیز در راه خواهند بود. فشارهای کاری و استرس و همچنین نگرانی در مورد وضعیت سلامتی والدینتان به علاوه ی بالا رفتن خرج خانه از جمله خرده مشکلاتی هستند که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. عشقتان تمام سال شما را با عشق و محبت فراوان مورد حمایت خود قرار خواهد داد و خوشبختانه مشکل خاصی در رابطه تان نخواهید داشت.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین فروردین

 

امروز مشکلاتی که در کامپیوترها، دستگاه های خودپرداز و یا تلفن های همراه پیش می آیند ممکن است باعث شوند که در معاملات و انتقال وجه به مشکل برخورد کنید. در خرید هایتان سعی کنید پول نقد به همراه داشته باشید، زیرا به احتمال زیاد شبکه با مشکل مواجه خواهد بود. امروز روز خوبی برای انجام هیچ معامله ی اقتصادی بزرگی به نظر نمی رسید. اوضاع فعلا خیلی بهم ریخته است، بهتر است چند روزی دست نگه دارید. امروز حتی اگر احساس کردید با وجود لبخند افرادی که با شما حرف می زنند حرف هایشان تلخ و گزنده است سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید و دعواهای کهنه را دوباره شروع نکنید.

 

 

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین اردیبهشت

 

حالا که همه چیز در زندگیتان نسبتا روبراه شده است دلتان نمی خواهد تغییری در وضعیت فعلیتان پیش بیاید و ترجیح می دهید اوضاع به همین منوال پیش برود. شما از این که ریسک بکنید وحشت دارید اما باید این را بپذیرید که نمی توان جلوی تغییرات را گرفت. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که خودتان را با شرایط جدیدی که پیش می آیند هماهنگ کنید و در صورت لزوم آنها را به جهت دیگری بکشانید. شما در حال حاضر در روابط عاطفی خود فشار زیادی را احساس می کنید و در مورد این که چکار باید بکنید دچار تردید شده اید. انجام دادن کار درست همیشه آسان نیست، اما در دراز مدت بهترین نتیجه ها را به همراه دارد.

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین خرداد 

 

امروز اعضای خانواده تان در انجام کارهای خانه با شما همکاری نخواهند کرد و با بهانه های مختلف به دنبال راهی برای شانه خالی کردن از زیر کارها هستند. این موضوع ممکن است برایتان آزار دهنده باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث ناراحتیتان شود. شما مجبور نیستید که همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید. اصلا چه کسی گفته که همه ی کارها همین امروز باید انجام شوند. به جای این کارها خودتان را با کارهایی که دوست دارید سرگرم کنید، فردا هم برای انجام این کارها به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت. امروز به دلیل احساس نزدیکی بیشتری که با دوستان نزدیک و عشقتان دارید، حرف زدن  با آنها می تواند منافع زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

 

 

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین تیر

 

در حال حاضر بسیار با انرژی هستید و به دنیای اطرافتان با دید مثبتی نگاه می کنید و اوضاع در زندگی شخصی و حرفه ایتان باب میلتان هستند. از لحاظ فیزیکی نیز خودتان را بسیار قوی و با انرژی حس می کنید. همه ی اینها باعث شده اند اعتماد به نفستان بیشتر شود و در نتیجه عملکرد بهتری از خودتان نشان دهید و تأیید مقامات بالاتر از خودتان را به دست بیاورید. شاید امروز قصد داشته باشید پروژه ی خلاقانه ی جدیدی را آغاز کنید و چند ایده ی مختلف در سرتان داشته باشید که ندانید کدام یک از همه بهتر است و آن را بیشتر دوست دارید. شاید بهتر باشد امروز گزینه هایتان را یادداشت کرده و کمی صبر کنید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

 

 

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین مرداد 

 

امروز در استفاده از برخی از ابزار و ماشین های موجود در خانه تان به مشکل بر خواهید خورد. این موضوع ممکن است اعصابتان را کمی بهم بریزد، اما چیزی نیست که خودتان از پس آن برنیایید و نیازی به تماس گرفتن با تعمیرکار نیست. امروز اگر سعی داشته باشید که راه حل مورد نظرتان برای مشکلی که در محل کارتان پیش آمده است را به دیگران تحمیل کنید ممکن است بحث ها و دلخوری هایی پیش بیایند. متأسفانه هر چه بیشتر پافشاری کنید آنها  گارد دفاعی خود را محکم تر خواهند کرد. در حال حاضر به نفعتان است که کمی صبوری از خودتان نشان دهید و سعی کنید با آنها کنار بیایید، در روزهای آینده شانس بیشتری خواهید داشت.

 

 

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین شهریور

 

امروز سعی کنید کارهای مهمتان را صبح خیلی زود انجام دهید، زیرا در ساعات اولیه ی روز جریان انرژی به نفع شما خواهد بود. شاید در ادامه ی روز هم در انجام کارهایتان موفق باشید، اما کوچک ترین کارها هم برایتان خیلی دشوار و مانند تلاش برای شنا کردن خلاف جهت جریان آب خواهند بود. خوشبختانه این دشواری در حدی نیست که شما را به طور کامل متوقف کند، اما قطعا سرعتتان را خیلی کمتر خواهد نمود. در برابر موانعی که سر راهتان قرار می گیرند بایستید تا ببینید که قدرت آنها نصف آن چیزی که شما فکر می کرده اید هم نیست. اگر کار مهمی با کسی دارید به نفعتان است که به صورت حضوری به دیدن او بروید تا نتیجه ی مورد نظرتان را به دست بیاورید.

 

 

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین مهر

 

شما در حال حاضر ترجیح می دهید که در مرکز توجه دیگران قرار نداشته باشید، چون دلتان نمی خواهد که تصمیم هایی که این اواخر گرفته اید را برای دیگران توجیه کنید. شاید حاضر شوید در زمان درست در مورد نقشه هایتان با دیگران صحبت کنید، اما در دفاع از موضع خود در زمینه هایی که اختلاف نظر وجود دارد زیاد خوب عمل نمی کنید. به همین دلیل هم ممکن است بحث هایی پیش بیایند و اوضاع به هم بریزد. هر وقت دیدید اوضاع دارد خراب می شود طوری که جلب توجه نکنید و در کمال خونسردی فضا را ترک کنید و از ادامه ی بحث خودداری کنید. امروز یکی از دوستانتان برای پول قرض گرفتن به سراغتان خواهد آمد، اگر این پول را به او دادید به این زودی ها منتظر پس گرفتنش نباشید.

 

 

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین ابان

 

شما معمولا به عنوان شخصی شناخته می شوید که مشتاقانه آماده ی شرکت در بحث های حساس است، اما باید مواظب باشید خودتان را وارد محدوده ای که ممکن است برایتان خطرناک باشد نکنید. اگر فکر می کنید بحثی فراتر از حد مجازتان است به هیچ عنوان وارد آن نشوید. از قدیم گفته اند زبان می تواند از هر شمشیری برنده تر باشد و یک کلمه کافی است تا قلب یک نفر را بشکنید و مسلما این چیزی نیست که شما به دنبالش باشید. امروز شاید دلتان بخواهد یک کار خیلی هیجان انگیز انجام دهید، اما امروز اصلا روز خوبی برای برای انجام این جور کارها نیست. به نفعتان است که چند روزی دست نگه دارید.

 

 

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین اذر

 

امروز اگر بدانید وارد بحث شدن با اطرافیانتان به رسیدن شما به هدفتان کمک خواهد کرد با خیال راحت وارد هر جر و بحثی خواهید شد. با این حال بهتر است که حرف هایتان را به شکلی منطقی و با آرامش به زبان بیاورید تا نتایج بهتری به دست بیاورید. این نکته را به یاد داشته باشید که هر بحثی که امروز شروع شود تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و اعصاب خودتان و اطرافیانتان را به هم خواهد ریخت و در نهایت هم بی فایده خواهد بود. اما یک صحبت منطقی حتی اگر همین امروز به نتیجه نرسد هم طی چند روز آینده شما را به جایی که می خواهید خواهد رساند. هر کاری باید سر صبر و حوصله انجام شود، عجله کار شیطان است.

 

 

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین دی

 

اتفاقات بدی که برای یکی از دوستانتان افتاده اند باعث ناراحتی و سردرگمی شما شده است. شما به هیچ وجه انتظار پیش آمدن چنین وضعیتی را نداشته اید، اما حالا هم در رابطه با آن کاری از دستتان ساخته نیست. این مشکلات به احتمال زیاد طی چند روز آینده برطرف خواهند شد، در این فاصله اگر دوستتان به حمایت شما نیاز دارد در کنار او باشید، اما اگر می بینید ترجیح می دهد تنها باشد بهتر است موی دماغش نشوید. شما در رابطه عاطفیتان انتظار دارید که طرف مقابلتان نیز احساساتی دقیقا مشابه به احساسات شما داشته باشد، اما چنین چیزی اغلب امکان پذیر نیست. اجازه بدهید او به سبک خودش شما را دوست داشته باشد!

 

 

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست

تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین بهمن 

 

امروز ممکن است جو سنگینی بر فضا حاکم باشد و درگیری ها و اختلاف نظرهایی پیش بیایند و بین شما و دوستان و اعضای خانواده تان بحث ها و سوء تفاهم هایی ایجاد شوند. اگر می بینید کسی دارد عصبی می شود به جای این که شما هم واکنش نشان دهید سعی کنید در آرامش به حرف هایش گوش کنید. به جای تلاش برای اثبات این که حق با شماست طرف مقابلتان را درک کنید و کاری کنید که احساس آرامش کند. شما احساس می کنید که باید تغییراتی در زندگیتان ایجاد شوند، اما نگران این هستید که مبادا با تلاش برای ایجاد تغییرات خودتان را در گردابی گرفتار کنید که رهایی از آن دشوار است، اما بیکار نشستن و دست روی دست گذاشتن بدترین کاری است که می توانید بکنید.

 

 

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/21 مخصوص متولدین اسفند 

 

امروز لجبازی غیر عادی شما باعث خواهد شد اطرافیانتان قانع شوند که نباید با شما سر و کله بزنند. اما این رفتار شما هیچ نتیجه ی قابل توجهی برایتان نخواهد داشت و نمی تواند در قانع کردن دیگران به شما کمک کند، فقط آنها را تشویق می کند که در برابرتان سکوت کنند. اگر می خواهید دیگران را با خودتان همسو و همراه کنید باید به دنبال راه حل های مسالمت آمیزی باشید و در صورت لزوم خودتان را با آنها تطبیق دهید. امروز روز خوبی برای برنامه ریزی یا آغاز یک سفر هوایی نیست. اگر می توانید چند روزی دست نگه دارید. در غیر این صورت همه جزئیات را چندین بار بررسی کنید و رزروهایتان را بار دیگر کنترل کنید.

 

 

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied