شمانیوز
شما نیوز

جنگل های ابر شاهرود در حریق + جزئیات

بخشی از منطقه سرخ دره در جنگل ابر شاهرود به دلایل نامعلوم دچار حریق شده و هم اکنون افراد محلی، طرفداران طبیعت و همچنین ماموران منابع طبیعی به منطقه اعزام شده‌اند.

جنگل های ابر شاهرود در حریق + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از مهر: بخشی از منطقه سرخ دره در جنگل ابر شاهرود به دلایل نامعلوم دچار حریق شده و هم اکنون افراد محلی، طرفداران طبیعت و همچنین ماموران منابع طبیعی به منطقه اعزام شده‌اند.
 

 

یک منبع آگاه ضمن تائید خبر آتش سوزی در جنگل ابر، بیان کرد: این حریق در منطقه مراتع سرخ دره از صبح سه شنبه آغاز شده بود که منابع طبیعی با کمک مردم محلی موفق به اطفای آن شدند اما با وزش باد همزمان با ظهر سه شنبه دوباره این منطقه شاهد بروز حریق شده است.

 

وی افزود: حریق به اندازه‌ای است که از دوستداران طبیعت و کسانی که امکان کمک و امدادرسانی دارند برای همراهی دعوت به‌عمل آمده است.

 

این منبع آگاه گفت: هم اکنون ماموران منابع طبیعی و مردم محلی و دامداران مراتع حواشی سرخ دره با کمک بیل و آب و کپسول اطفای حریق به جنگل آتش رفته اند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز علت حادثه معلوم نیست اما امکان بروز حریق توسط انسان یا خطای انسانی ناشی از بی‌دقتی وجود دارد چرا که در 48 ساعت گذشته صائقه‌ای در منطقه رخ نداده است.

 

خشک‌سالی و کم آبی در سال‌های اخیر سبب شده تا آتش‌سوزی در ابر بیش از سال‌های قبل باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied