شمانیوز
شما نیوز

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهروری شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

کسب مقام نخست وزارت نفت در جشنواره شهید رجایی بین دستگاه های اجرایی کشور

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهروری شرکت ملی گاز ایران از کسب مقام نخست وزارت نفت در مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (برش ملی) بین دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

کسب مقام نخست وزارت نفت در جشنواره شهید رجایی بین دستگاه های اجرایی کشور

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید کشاورز با اعلام خبر فوق و اهدای لوح تقدیر از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی، کسب این مقام را نتیجه زحمات همکاران در شرکت ملی گاز ایران عنوان و اعلام  کرد: این ارزیابی از ابتدای سال 1397 در دستور کار این مدیریت قرار گرفت که با برگزاری 34 جلسه تخصصی و 6 جلسه مدیریتی با همکاری متولیان امر در این حوزه در خردادماه سال جاری به اتمام رسید و مستندات در سامانه «تسما» ریاست جمهوری درج شد.

 

وی افزود: در همین راستا بازدید میدانی برای تیم تخصصی ارزیابی سازمان اداری و استخدامی از پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و واحدهای عملیاتی ایستگاه های صادرات گاز به ارمنستان و تقویت فشار گاز منطقه 8 عملیات انتقال گاز به عنوان پایلوت برنامه ریزی و اجرا شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در مردادماه سال جاری بازدید تخصصی از دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت که توانستیم رضایت تیم ارزیاب سازمان اداری و استخدامی را به همت همکاران و فعالیت های شاخص آنان جلب کنیم.

 

کشاورز بیان کرد: در این فرآیند مستندات چهار پروژه کلیدی شرکت ملی گاز ایران، ازجمله طرح تولید مواد بودار کننده گاز طبیعی که از اقدام‌های برجسته این شرکت در سال جاری است و از سوی شخص رئیس جمهوری نیز افتتاح شد را برای سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال کردیم که در نتایج ارزیابی و کسب این جایگاه بسیار مفید واقع شد.

 

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به کارکنان زحمتکش شرکت ملی گاز ایران اظهار امیدواری کرد این موفقیت با همکاری متولیان امر در ارزیابی عملکرد سال 1398 نیز تکرار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied