شمانیوز
شما نیوز

شرکت ارتباطات زیرساخت در ایام حج بیش از سه میلیون و 352 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کرد

ترافیک مکالمات حج امسال از 17 تیرماه با اعزام زائران ایرانی به کشور عربستان آغاز شد و تا پایان روز 12 شهریور بیش از سه میلیون و 352 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت در ایام حج بیش از سه میلیون و 352 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس سهراب آغ بیات سرپرست معاونت فنی مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب افزود: بیشترین ترافیک مکالمات حجاج در روز 23 مرداد ماه سال جاری بود که در این روز 109696 دقیقه مکالمات برقرار شده است.

سرپرست معاونت فنی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:بیشترین ترافیک عربستان در سال 1398 اختصاص به شبکه همراه اول داشت ، که حدود 71/1 درصد کل ترافیک را تشکیل می دهد و پس از آن شبکه ایرانسل قرار داردکه حدود 14/6 درصد ترافیک حجاج را به خود اختصاص داد و در مرحله بعدی شرکت های مخابراتی استانی در حدود 14 درصد و رایتل در حدود 0/3 درصد کل ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های لازم و تشکیل کمیته های ویژه در شرکت ارتباطات زیرساخت و همکاری اپراتورهای همراه کشور برای حفظ پایداری کیفیت ارتباطات در بالاترین سطح، تمامی درخواستها به مقصد عربستان با استفاده از تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور و ظرفیت های مسیر های بین الملل با موفقیت برقرار شد.

سهراب آغ بیات در خصوص راهکارهای شرکت ارتباطات زیرساخت برای تسهیل ارتباط زائران در این ایام توضیح داد : امسال نیز همانند سال های گذشته این شرکت ظرفیت های ترانزیتی خود را با اپراتورهای کشور عربستان افزایش داد و همزمان کیفیت ارتباطات شرکت‌های ترانزیتی نیز تحت کنترل و پایش ویژه قرار گرفته است.

سهراب آغ بیات در پایان خاطر نشان کرد: براساس ترافیک ‌سنجی انجام شده درصد تماس های موفق (ASR) 40/97 درصد ثبت شده و همچنین متوسط زمان مکالمات (ACT) در حدود 2 دقیقه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied