شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد آلیاژی گفت:

برنامه فولاد آلیاژی برای کمترین آسیب پذیری از تحریم

فولاد آلیاژی برای اینکه کمترین آسیب را از تحریم در امر صادرات ببیند، تهاتر در مبادلات را در حال انجام دارد.

برنامه فولاد آلیاژی برای کمترین آسیب پذیری از تحریم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: مهندس علیرضا چایچی، مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران گفت ضمن بیان اینکه برنامه این شرکت برای سال ۹۸ با توجه به حرکت های رو به جلویی که ترسیم شده، روند تولید و فروش را به طور قطع افزایش دهد گفت: امیدواریم طبق برنامه ترسیم شده به اهداف تعریف شده دست یابیم.

وی افزود: فولاد آلیاژی برای سال جاری میزان صادرات را ۶۰ هزار تن برنامه ریزی کرده است البته مشکلات و نارسایی هایی در زمینه صادرات وجود دارد ولی امیدواریم با تلاش تمامی همکاران و نیز همیاری متولیان امر و انجمن تولیدکنندگان فولاد، این میزان صادرات را نیز محقق نماییم.

چایچی تاکید کرد: خوشبختانه فولاد آلیاژی ایران در سال رونق تولید، کار را بسیار قدرتمند و خوب آغاز کرد و موفق شد به گونه ای که برای نمونه در فروردین ماه امسال فروش را از ۱۷ هزار تن در فروردین ۹۷ به بیش از ۳۲ هزار تن در سال ۹۸ رساند که این عدد به لحاظ ارزشی بالای ۲۰۰ درصد رشد داشته است. شرکت برای ماه های بعد نیز نیز جهش قدرتمندی را شاهد بود.

وی در بخش دیگری از سحبت های خود و در باره تاثیر تحریم ها بر روند معاملات فولاد آلیاژی ایران ادامه داد: تحریم بر روی مسائل مالی و نقل و انتقال ارزی تاثیرگذار بوده اما با ورود ما به یکسری از مناطق جغرافیایی جدید و برنامه برای توسعه بازار بین الملل و نیز تنوع محصولاتی که برای صادرات در نظر گرفته ایم، امیدواریم بتوانیم به اهداف تعریف شده دست پیدا کنیم. همچنین فولاد آلیاژی برای اینکه کمترین آسیب را از تحریم در امر صادرات ببیند، تهاتر در مبادلات را نیز در حال انجام دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied