شمانیوز
شما نیوز

نماینده مجلس شورای اسلامی در پست خوزستان:

تحول در پست باید همگام با تحولات جهانی باشد

نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشهود بودن تحولات صورت گرفته در پست آن را در راستای تحولات جهانی ناگزیر خواند.

تحول در پست باید همگام با تحولات جهانی باشد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، همایون یوسفی با حضور در اداره کل پست استان خوزستان در جلسه شورای اداری این اداره کل شرکت کرد و با اشاره به تحولاتی که در دنیای فناوری شکل گرفته افزود: فناوری های جدید تمامی مناسبات را دگرگون خواهد کرد و پست نیز باید تغییرات لازم را در مکانیزم خود برای بقا و تداوم خدمات رسانی مطلوب و مناسب بدهد.

 

وی با تقدیر از تلاشهای پست استان خوزستان درخصوص مطالبات این اداره کل در تخصیص اعتبارات عمرانی استانی خواستار ارائه طرح ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت پیگیری در مجلس شورای اسلامی شد.

 

در این جلسه حموله مدیرکل پست استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پست استان خوزستان و عملکرد این اداره کل ، ارائه خدمات نیابتی در استان خوزستان را از عمده ترین خدمات عمومی پست خوزستان برشمرد.

 

 مدیرکل پست استان خوزستان همچنین از طرح های عمرانی پست استان خوزستان جهت توسعه زیرساخت های ارتباطی استان نام برد و خواستار مساعدت نمایندگان در تایید این طرح ها شد.

 

در پایان این جلسه از تنی چند از موزعین پرتلاش پست استان خوزستان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied