شمانیوز
شما نیوز

پروژه خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک تحت پوشش بیمه ملت قرار گرفت

بیمه ملت عهده دار بیمه های انرژی پروژه احداث خط لوله انتقال نفت خام منطقه گوره به جاسک شد.

پروژه خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک تحت پوشش بیمه ملت قرار گرفت

به گزارش شمانیوز به نقل از اقتصادآنلاین، بیمه ملت در راستای وظیفه ذاتی خود و با هدف ایجاد اطمینان و پشتوانه قوی برای پیشبرد پروژه های مهم و استراتژیک ملی، پروژه احداث خط لوله انتقال روزانه یک میلیون بشکه انواع نفت خام سبک و سنگین از منطقه گوره در استان بوشهر به منطقه جاسک در بندرعباس را با ارزش سرمایه ای بالغ بر 900 میلیون یورو تحت پوشش بیمه های انرژی قرار داد.

این پروژه ملی یکی از بزرگترین پروژه های نفتی در دوران تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است که با احداث خط لوله به طول حدود 1100 کیلومتر، امکان صادرات نفت خام ایران را در شرق تنگه هرمز در پایان سال 99 فراهم می کند.

این گزارش می افزاید، ذخیره‌سازی و صادرات نفت از طریق پایانه جدید جاسک، تضمین استمرار صادرات نفت خام، تمرکززدایی از پایانه‌های صادراتی و ‌امکان تأمین خوراک پالایشگاهی، از جمله اهداف مهم اجرای طرح انتقال نفت خام گوره – جاسک است.

گفتنی است، بیمه ملت در زمره 3 شرکت برتر بیمه ای کشور در زمینه بیمه های مهندسی و انرژی است که تاکنون توانسته با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص خود، بسیاری از بخش های مهم صنعت نفت و گاز کشور را تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied