شمانیوز
شما نیوز

آخرین قیمت سکه در بازارتهران سه شنبه 26 شهریور

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۴ میلیون و ۳۳ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۰۶ هزار و ۶۰۰ تومان شده است.

آخرین قیمت سکه در بازارتهران سه شنبه 26 شهریور

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: همزمان با نوسان قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روز قبل، با افزایش همراه شده است ؛ فعالان بازار می گویند حباب قیمت سکه نسبت به روزهای قبل کاهش چشم گیر داشته است؛ ضمن آنکه تقاضا برای خرید طلا و سکه نیز کم شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و  33 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 4 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 68 هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و 259 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 869 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 406 هزار و 600 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1505.4 دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، در حالی که در آستانه نشست فدرال رزرو در اواخر این هفته که انتظار می رود طی آن نرخ بهره کاهش یابد تجار از انجام معاملات عمده خودداری می کنند، قیمت طلا امروز شاهد ثبات نسبی بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با اندکی تغییر به 1497 دلار و 98 سنت رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبل به دلیل افزایش تنش ها در خاورمیانه رشد یک درصدی را شاهد بود. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با 0.4 درصد کاهش به 1505 دلار و 4 سنت رسید.

بنجامین لو، تحلیلگر بازار طلا در موسسه فیلیپ فیوچرز گفت: «کاهش احتمالی نرخ بهره در آمریکا در هفته آینده از قبل تاثیر خود را بر بازار گذاشته است، اما تجار در پی آن هستند ببینند که سیاست آینده بانک مرکزی آمریکا چه خواهد بود.»

انتظار می رود فدرال رزرو در پایان نشست دو روزه خود در روز چهارشنبه 25 صدم درصد نرخ بهره را کاهش دهد. این اقدام دومین کاهش نرخ بهره در سال جاری میلادی خواهد بود. پیشتر بانک مرکزی آمریکا آخرین بار در جولای 2008 نرخ بهره را کاهش داده بود.

در همین حال به دلیل احتمال رویارویی نظامی در منطقه به دلیل حمله به تاسیسات نفتی عربستان و افزایش قیمت نفت ارزش پول ملی کشورهای صادر کننده نفت تقویت شده و ارزش دلار نیز بالا رفته است.

ترامپ روز دوشنبه ایران را متهم به دست داشتن در حمله به تاسیسات نفتی عربستان کرد اما تاکید کرد که تمایلی به جنگ ندارد. در عرصه جنگ تجاری، گفت وگوها بین مقامات میانی دولت های آمریکا و چین قرار است روز پنجشنبه در واشنگتن آغاز شود و زمینه را برای مذاکرات سطح بالا میان طرفین در ماه آینده میلادی فراهم سازد.

نوع

قیمت لحظه

قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید

4 میلیون و 33 هزار تومان

قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم

4 میلیون و 4 هزار تومان

قیمت نیم سکه بهارآزادی

2 میلیون و 68 هزار تومان

قیمت ربع سکه بهارآزادی

یک میلیون و 259 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

969 هزار تومان

قیمت هرگرم طلای 18 عیار

405  هزار و 600 تومان

قیمت هر گرم طلای 24 عیار

542 هزار و 100 تومان

قیمت هر مثقال طلا

یک میلیون و 761 هزار تومان

قیمت هر اونس طلای جهانی

1505.4 دلار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied