شمانیوز
شما نیوز

رئیس محیط زیست فولاد کاوه جنوب کیشخبر داد:

کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب سالم فولاد کاوه جنوب با یک پروژه زیست محیطی

با راه اندازی تصفیه خانه کاوه جنوب، شاهد بازچرخانی آب در فرآیند تولید خواهیم بود و حدود 30 درصد از مصرف آب سالم کارخانه کسر خواهد شد.

کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب سالم فولاد کاوه جنوب با یک پروژه زیست محیطی

مهندس احمد اونق، رئیس محیط زیست فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه این شرکت در مرداد سال گذشته موفق به دریافت ISO14001 ورژن ۲۰۱۵ شد و امسال نیز این گواهینامه تمدید شد به خبرنگار  چیلان  گفت: بحث تصفیه خانه های صنعتی شرکت نیز در حال انجام بوده و به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد رسیده است.

وی افزود: تجهیزات این تصفیه خانه از اسپانیا است اما مجری آن شرکت سارایه است. اونق خاطرنشان کرد: به منظور راه اندازی این تصفیه خانه، تجهیزات به صورت صد درصد خریداری شده اما به لحاظ پیشرفت فیزیکی همان ۹۵ درصد به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این تصفیه خانه شاهد بازچرخانی آب در فرآیند تولید فولاد کاوه خواهیم بود و حدود ۳۰ درصد از مصرف آب سالم کارخانه کسر خواهد شد.

رئیس محیط زیست فولاد کاوه جنوب کیش ادامه داد: اگرچه فولاد صنعتی آب بر محسوب می شود اما در مقابل پساب تولیدی آن نیز زیاد است و تصفیه پساب صنعتی کارخانه می توان ۳۰ درصد آب مورد نیاز فرآیند تولید را تامین نماید.

وی در خاتمه گفت: علاوه بر تصفیه خانه، فولاد کاوه با جدیت پایش آنلاین را دنبال می کند و دستگاه های پایش آنلاین برای واحد آهک سازی و فولادسازی شرکت نصب شده اند تا به صورت آنلاین خروجی دودکش ها در اختیار سازمان محیط زیست قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied