شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز جمعه 98/6/29 + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز جمعه 98/6/29// این خبر هر ساعت بروز رسانی می شود .....

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز  جمعه 98/6/29 + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز  جمعه 98/6/29 + تغییرات

 
 
 

در حال بروزرسانی...

 

 

 

قیمت جهانی طلا امروز جمعه 29 شهریور // ساعت 12:45

در حالی که ارزش دلار تضعیف شده و سرمایه گذاران به دنبال به دست آوردن سرنخ های بیشتر در مورد مسیر آینده سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا هستند، قیمت طلا روز جمعه اندکی افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا روز جمعه با 0.2 درصد افزایش به 1501 دلار و 35 سنت رسید. قیمت فلز زرد از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود یک درصد افزایش داشته که اولین افزایش هفتگی در طی 4 هفته گذشته به شمار می رود.

قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز 0.2 درصد رشد داشت و به 1509 دلار و 2 سنت رسید.

در حالی که پس از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بانک های مرکزی سوئیس و انگلیس از کاهش نرخ بهره خودداری کرده اند، ارزش دلار در برابر اکثر ارزهای معتبر جهان تضعیف شده است. در عین حال تعداد شهروندان آمریکایی ای که در هفته گذشته درخواست دریافت حقوق بیکاری کرده اند کمتر از حد انتظار کاهش یافته که نشان می دهد وضعیت بازار کار آمریکا همچنان مطلوب است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا گفته، خطری متوجه جایگاه جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو نیست هرچند که وی رضایت چندانی از کاهش ناچیز نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا ندارد.

دولت آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد با هدف مقابله با ایران ائتلافی را از کشورهای متحد خود تشکیل می دهد.

مذاکره کنندگان تجاری آمریکا و چین روز پنجشنبه برای اولین بار در طی حدود 2 ماه گذشته رو در روی هم نشستند تا بلکه بتوانند اختلافات تجاری عمیق میان این اقتصاد بزرگ جهان را کاهش دهند و راهی برای خروج از جنگ تجاری پیدا کنند.

بانک مرکزی انگلیس گفته، بلاتکلیفی در مورد وضعیت خروج از اتحادیه اروپا و کند شدن رشد اقتصاد جهانی موجب شده تا اقتصاد این کشور عملکردی ضعیف تر از پتانسیل های خود داشته باشد./تسنیم

 

 

مرور بازار در روز گذشته ( پنجشنبه 28 شهریور ) 

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با 50 تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 12هزار و 750 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12هزار و 650 تومان است.

 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 297 تومان و 4 ریال، قیمت یورو را 12 هزار و 501 تومان و 3 ریال  و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار و 110 تومان و 4 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل کاهش و یورو و پوند افزایش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 12 هزار و 678 تومان می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند./تسنیم

 

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار در صرافی بانکی

11 هزار و 450 تومان

قیمت دلار در صرافی آزاد

11 هزار و 450 تومان

قیمت یورو در صرافی بانکی

12 هزار و 750 تومان

قیمت درهم امارات در صرافی آزاد

3 هزار و 183 تومان

قیمت پوند در صرافی آزاد

14 هزار و 483 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 678 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 297 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 501 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 110 تومان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied