شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی:

تامین اجتماعی خانه امید و مایه آرامش خاطر میلیونها هموطن است

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:تامین اجتماعی خانه امید و مایه آرامش خاطر میلیون ها هموطن است.

تامین اجتماعی خانه امید و مایه آرامش خاطر میلیونها هموطن است

به گزارش شمانیوز و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد علی عباس زاده وحید در مراسم بازنشستگی تعدادی از کارگران شرکت پتروشیمی خراسان  گفت:سازمان تامین اجتماعی برآمده از بطن جامعه است و حاصل دسترنج میلیونها نفر کارگری  است که با امید و آرزو چشم به آینده و فراغت از کار دوخته اند.

عباس زاده تصریح کرد:هدف نهایی سازمان تامین اجتماعی و نتیجه نقش آفرینی این سازمان بزرگ،تضمین امنیت اجتماعی و اقتصادی کارگران است.

وی ادامه داد:الگوی کاری این سازمان بر مبنای دریافت حق بیمه و ارائه خدمات و تعهدات مندرج در قانون و همچنین حقوق ماهیانه است.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: به همین دلیل موضوع نقدینگی و تامین منابع مالی برای سازمان تامین اجتماعی حیاتی است.

وی افزود: ازین رو سازما تامین اجتماعین بمنظور ایجاد پشتوانه ای برای ارائه تعهدات خود سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی را لازم و ضروری می داند .

وی ادامه داد: به عبارت دیگر سازمان تامین اجتماعی علاوه بر تضمین آینده اشتغال آفرینی هم دارد.

عباس زاده افزود: چراکه سرمایه در گردش این سازمان بزرگ است که تداوم فعالیت  چرخ اقتصادی را در بسیاری از شرکتها،کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی میسر ساخته است.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه،رکود تولید و کندتر شدن فعالیت های اقتصادی و تحریم های ظالمانه دول غربی علیه ایران عزیزمان،حمایت همه جانبه مسئولان و دولتمردان از سازمان تامین اجتماعی در واقع توجه به زندگی میلیونها نفر انسان پرتلاش و شریف از طبقه کارگر جامعه است که چشم امیدشان بعد از خدا به این سازمان است که حداقل امکانات یک زندگی آبرومندانه را برایشان فراهم آورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied