شمانیوز
شما نیوز

استقلال شرایط خوبی ندارد

پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر این که شرایط پیش از دربی هیچگاه برای پیش‌بینی این بازی ملاک نیست گفت: شانس استقلال برای پیروزی بر پرسپولیس زیاد است.

استقلال شرایط خوبی ندارد

به گزارش شمانیوز به نقل از مهر، کامیار کاردار اظهار داشت: در روزهای دربی، همه نگاهها معطوف به این مسابقه است و این رویداد در کانون توجه قرار می‌گیرد. لحظه به لحظه این بازی تا ابد در تاریخ ثبت می‌شود و بسیاری از هواداران فارغ از جنسیت، قومیت و ملیت کنار یکدیگر به تماشای این دیدار می‌نشینند.

وی افزود: در دربی‌ها همیشه تیم قوی‌تر برنده نیست و بعضاً تیمی که شرایط خوبی نداشته، توانسته در این بازی پیروز شود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و تغییرات زیاد نفرات اصلی و ذخیره باعث شده تا مانند هر سال، شروع خوبی در مسابقات لیگ نداشته باشد.

2019-03-30-05-03-35

 

کاردار بیان داشت: بزرگترین انتقاد وارده به مدیریت باشگاه نیز همین تغییرات زیاد در چرخه بازیکنان است که ثبات را از این تیم گرفت.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات قابل توجه، فقدان «بزرگتر» در تیم است. بازیکنانی نظیر پژمان منتظری و امید ابراهیمی می‌توانستند به بهترین نحو این نقش را ایفا کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: پس از شروع نه چندان خوب استقلال، می‌توان به دربی امیدوار بود. چرا که برتری نسبی سرخ پوشان پیش از این بازی انتظار را از آنها بالا برده و همین موضوع باعث ایجاد فشار روانی بر بازیکنان این تیم درون زمین می شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: تیم هنوز با تفکرات استراماچون به طور کامل آشنا نشده و بازیکنان جدید هم درک متقابل از هم پیدا نکرده اند.

کامدار با اشاره به توانایی فردی برخی از بازیکنان استقلال همچون شجاعیان و قائدی بیان داشت: این بازی می‌تواند یک نقطه عطف برای آبی پوشان باشد و شاگردان استراماچونی می‌توانند با یک پیروزی با ارزش در این بازی ورق رقابت با پرسپولیس را کاملا به سود خود برگردانند. اتفاقی که به شخصه امیدوارم روی دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied