شمانیوز
شما نیوز

ورزشی / فوتبال ایران

بوی مهندسی می‌آید؟!

برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران مساله ای پر حاشیه شده که هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.

بوی مهندسی می‌آید؟!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرنگار فارس مساله انتخابات هیات فوتبال تهران به دلیل تخلف در نحوه اعلام اعضای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال از روز گذشته وارد حواشی جدیدی شده است.

بعد از اینکه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روز گذشته اعلام کرد که فدراسیون فوتبال تخلف کرده و باید بین 7 تا 15 روز قبل از انتخابات اعضای مجمع انتخاباتی را اعلام می کرد اما در فاصله 48 ساعت مانده به انتخابات اقدام به تعویض سه تن از اعضای مجمع کرده در نتیجه انتخابات به تعویق می افتد برخی از اهالی فدراسیون دست به کار شده و از امروز به روش های مختلف با مصاحبه های خود در تلاش هستند تا همه چیز را قانونی جلوه دهند و درصدد برگزاری انتخابات با این همه شائبه هستند.

در همین راستا بعد از ظهر امروز تیموری دبیر هیات فوتبال تهران در مصاحبه تلویزیونی عنوان کرد که در ورد تاریخ انتخابات و تعویق یا لغو آن رئیس فدراسیون فوتبال باید نظر بدهد و در نتیجه انتخابات هیات فوتبال طبق برنامه فردا برگزار می شود. این درحالیست که وقتی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از روز گذشته اعلام می کند با توجه به اختیار قانونی که دارد می تواند این انتخابات را به تعویق بیندازد معنا و مفهوم استقامت برخی از اهالی فوتبال برای برگزاری انتخابات با این همه شائبه حل نشده جای سوال دارد. 

خبرنگار ورزشی فارس از فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا به طور رسمی موضع خود را در قبال این موضوع اعلام نمی کند سوال پرسید و در پاسخ اعلام شد که عصر امروز در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران قرار است تصمیم گیری شود.

حال سوال این است اگر قرار است عصر امروز تعیین تکلیف شود چرا دبیر هیات فوتبال تهران بر التهاب موضوع به این مهمی اضافه می کند و تاکید بر برگزاری طبق تاریخ قبلی می کند؟ آیا این تاکید نشان دهنده مهندسی شدن انتخابات و نشان دادن داشتن قدرت پنهانی از سوی اعضای فعلی هیات فوتبال نیست؟ 

مسئله این است که سالهاست هیات فوتبال تهران خنثی و بدون کارایی در حال فعالیت است و شاید خیلی از اهالی فوتبال دوست دارند انتخابات هیات فوتبال در شرایطی برگزار شود که بعد از سالها مکیده شدن خون فوتبال تهران خون تازه ای در رگ های فوتبال پایتخت جاری شود اما به نظر می رسد تحرکاتی در کار است تا انتخابات هیات فوتبال پرابهام تر و ناخالص تر از هر انتخاباتی برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied