شمانیوز
شما نیوز

سوشا مکانی بازهم به استقلال رسید + عکس

بازیکن پرحاشیه و جنجالی اسبق سرخپوشان پایتخت که در حال حاضر به تیم خوزستانی نفت مسجد سلیمان پیوسته مشکلی برای بازی مقابل استقلال ندارد.

سوشا مکانی بازهم به استقلال رسید + عکس
  به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی امروز به مصاف استقلال خواهد رفت که ITC سوشا مکانی دروازه‌بان جدید این تیم هنوز صادر گردید و احتمالاً این گلر به بازی مقابل استقلال خواهد رسید.

 

داریوش حسن‌پور، سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان درباره امضای قرارداد سوشا مکانی با باشگاه نفت مسجدسلیمان و کارهای اداری مربوط به پیوستن این بازیکن به جمع نفتی‌ها اظهار داشت: مکانی قراردادش را با باشگاه امضا کرد و در تمرینات حضور دارد. ITC مکانی صادر نشده و امیدواریم تا یکشنبه که با استقلال بازی داریم، این اتفاق رخ دهد.

 

 

وی درمورد حضور مهاجم اهل کشور سنگال در تمرینات نفت گفت: او رضایت کادر فنی را جلب نکرد و جذبش منتفی شد. لیست تیم ما هنوز یک جای خالی دارد اما با بازیکن دیگری مذاکره نکرده‌ایم.

 

سرپرست نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از این تیم، دیدار مقابل استقلال را از دست خواهد داد یا خیر، عنوان کرد: همه بازیکنان ما آماده این مسابقه هستند.

 

سوشا مکانی که چند سالی را در فوتبال نروژ بازی می‌کرد بعد از فسخ قرارداد با میندالن، با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیوست و از روز پنجشنبه در تمرینات این تیم حاضر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied