شمانیوز
شما نیوز

پندار توفیقی : استقلال دربی را می برد

معاون پیشین باشگاه استقلال اعتقاد دارد که استقلال برنده دربی هفته چهارم لیگ برتر است.

پندار توفیقی : استقلال دربی را می برد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، پندار توفیقی درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: دوست ندارم درباره مسائل فنی صحبت کنم، چون پیشکسوتان و منتقدان باید در این باره اظهارنظر کنند، با این حال، به نظرم حق استقلال پیروزی بود. گل مرتضی تبریزی سالم بود، اما داور آن را مردود اعلام کرد. فرشید اسماعیلی خطای ساده‌ای انجام داد و داور به راحتی او را اخراج کرد.
وی افزود: سریال اشتباهات داوری علیه استقلال را، باید در تاریخ ثبت کرد. مگر می‌شود اشتباهات داوری فقط برای استقلال باشد؟ زمان خودمان هم با این اشتباهات روبه‌رو بودیم. تا چه زمانی باید هواداران استقلال خون دل بخورند؟ عدالت و انصاف‌تان کجا رفته است؟ اگر به گفته برخی کارشناسان خطای اسماعیلی کارت نداشته، باید این کارت را برگردانند.

معاون پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: مدیریت باشگاه تلاش کرد آرامش در تیم حکمفرما شود، اما بعضی چیز‌ها از دست آن‌ها خارج است. در این مدت، مدیریت درگیر پرونده بدهی‌های باشگاه بوده تا استقلال بتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. برخی‌ها احساسی هستند و فقط از مدیریت ایراد می‌گیرند، اما آن‌ها که نمی‌توانند جلوی اشتباهات داوری را بگیرند؟ آیا این اشتباهات برای تیم دیگری بود، آیا باز هم از آن چشم پوشی می‌کردند؟

توفیقی با اشاره به دربی هفته چهارم و نگرانی هواداران استقلال گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم گذشته را به خوبی مرور کنند، به خصوص چند فصل اخیر را، هر زمان که پشت استقلال بودند و فریب دشمنان را نخورده‌اند، تیم موفق بوده است. من هم از کسب دو امتیاز از سه بازی ناراحتم، اما اکنون وقت انتقاد نیست. یکشنبه باید تمام سکو‌ها به رنگ آبی در بیاید. نام استقلال از هر شخصی بزرگ‌تر است. استقلال به لحاظ فنی شرایط بدی ندارد و تنها استرس باعث ناکامی شده است. مطمئن هستم استقلال برنده دربی می‌شود، چرا که این تیم قابلیت پیروزی را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال نام بزرگی دارد و فراموش نکنید دو ستاره قهرمانی روی پیراهن این تیم درج شده است. بنابراین، به عنوان برادر کوچک‌تر از هواداران می‌خواهم یکشنبه به نتایج تیم‌شان فکر نکنند، فقط به فکر تشویق تیم‌شان باشند و این تشویق‌ها تا دقیقه ۹۰ ادامه داشته تا استقلال بتواند نتیجه خوبی کسب کند و برنده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied