شمانیوز
شما نیوز

سرمربی نوجوانان فلسطین: دنبال صعود برای نخستین بار هستیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان فلسطین از تلاش این تیم برای صعود به مرحله بعدی مسابقات خبر داد و گفت: با توجه به اشغال فلسطین شرایط سختی در این کشور حاکم است و جابجایی بازیکنان و تیم‌ها به سختی امکان‌پذیر است.

سرمربی نوجوانان فلسطین: دنبال صعود برای نخستین بار هستیم

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، مکرم دابوب امروز در نشست خبری سرمربیان حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با اشاره حضور در این مرحله از مسابقات نوجوانان اظهار کرد: این مسابقات برای تیم ملی فلسطین بسیار مهم است زیرا ما تاکنون از این مرحله صعود نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: به عقیده من هر چهار تیم حاضر در این رویداد می‌توانند از شانس‌های صعود باشند اما در این میان نمی‌توان قدرت ایران را نادیده گرفت.

156453130

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان فلسطین بیان کرد: ایران هم از فوتبال قوی برخوردار است و هم در شرایط میزبانی به این مسابقات آمده ولی به عقیده من هر چهار تیم می‌توانند شرایط صعود را برای خود فراهم کنند.

وی تصریح کرد: خیلی خوشحال هستم در مسابقات حضور داریم و این مسابقات از سطح خوبی برخودار بوده و برای تیم ما دارای اهمیت خوبی هم هست.

دابوب با اشاره وضعیت فوتبال کشورش افزود: در کشور ما از چند سال گذشته یک برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفت تا وضعیت فوتبال ما بهتر شود.

وی اضافه کرد: شما دیدید که تیم بزرگسالان ما تیم ازبکستان را برد و این ثمره همان برنامه‌ریزی است که برای کل فوتبال فلسطین صورت گرفته است؛ ما هم در رده نوجوانان به سیاست همان برنامه در حال حرکت هستیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان فلسطین تصریح کرد: آکادمی‌های خوبی در کشور فلسطین وجود دارد که کار آنها شناسایی بازیکنان مستعد و معرفی آنها به باشگاه‌ها و تیم‌های ملی هستند..

وی از شرایط سخت فوتبال کشورش خبر داد و افزود: در رده‌های سنی پایه با توجه به همزمانی ساعات تمرینات به وقت مدارس مشکل داریم اما در کل با توجه به اشغال فلسطین شرایط سختی حاکم است و جابجایی بازیکنان و تیم‌ها به سختی امکانپذیر است.

دابوب خاطرنشان کرد: تیم ما به خوبی آماده این رویداد است و شرایط تمرینی را هم سعی کردیم در شهرهای مشابه آب و هوایی شهر همدان برگزار کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied