شمانیوز
شما نیوز

ثروت افسانه ای مهران مدیری لو رفت

در مورد مهران مدیری و همسرش شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر می شود که صحت آن تکذیب یا تایید نشده است .

 ثروت افسانه ای مهران مدیری لو رفت

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: مهران مدیری  (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، هنرپیشه سینما و تلویزیون، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. مهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. مهران مدیری اصالتا اهل اراک است. مهران مدیری در شهر تهران چشم به جهان گشود. مهران مدیری سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.خانواده و پدر و مادر مهران مدیری

مادر مهران مدیری در نزدیک وی زندگی می کند و در قیطریه ساکن هستند و پدرش نیز در اثر سکته از دنیا رفته است.دو برادرش خارج از کشور مقیم هستند و یک برادرش در ایران استاد است.

مهران مدیری از کلکسیون ساعت، ماشین و حیوان خانگی‌اش می گوید

مهران مدیری

پاسخ مهران مدیری به سوالاتی درباره کلکسیون ساعت، ماشین و حیوان خانگی و زندگی لاکچری‌اش را بخوانید و فیلم زیر را ببینید.
اخیرا بخش‌هایی از یک گفتگو با مهران مدیری درباره کلکسیون ساعت و ماشین و سطح زندگی‌اش در حال اشتراک گذاری است،  ای ویدیو مربوط به سه سال قبل و گفتگوی مهران مدیری با کیوان کثیریان(نویسنده و منتقد سینما و خبرنگار) و امیر پوریا (منقد سینما و مدرس) در پردیس سینمایی کوروش می باشد. این گفتگوی زنده با مهران مدیری در حضور تماشاگران و پیش از اکران فیلم« هفت صبح» به کارگردانی مهران مدیری انجام شد. 

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

 

وقتی از مهران مدیری درباره کلکسیون هایش سوال می کند، وی پاسخ می‌دهد کلکسیون ندارم اما به ماشین وساعت بسیار علاقه دارم. وی ادامه می‌دهد 5 6 ساعت دارم که کلکسیون محسوب نمی‌شود، و از قیمت یا برند آنها چیزی نمی‌گوید و همچنین درباره ماشین می گوید که فقط یک ماشین و همچنین یک خط موبایل دارم بر خلاف تعدادی از افراد مشهور که مدام خطوط مختلف تلفن‌شان در حال زنگ خوردن است. مدیری می گوید زندگی جمع و جوری دارد و آنطوری نیست که خیلی‌ها تصور می‌کنند، اهل خودنمایی نیست و کیفیت را مهم تر از کمیت می داند.

عکس زیر در همان سال یعنی سال 96 در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا کرد، هر چند تصاویر متعددی با عناوینی چون "مهران مدیری و ماشین لاکچری‌اش" توسط برخی صفحات به اشترک گذاشته شد، اما اغلب آنها قسمتهایی از سریال هیولا بودند، و تنها تصویر مهران مدیری با خودروی واقعی‌اش که آن هم مربوط به سال 96 است، تصویر زیر می‌باشد.

 

مهران مدیری

هر چند مهران مدیری در این گفتگو از بیان قیمت و برند ساعت‌هایش طفره رفت اما چندین بار ساعت های گرانقیمتی بر دست او دیده شده است. از جمله در نشست خبری فیلمش ساعت رولکس در دستش است که با مراجعه به سایت رسمی این برند معروف مشخص می شود این ساعت بین ۱۹ تا ۳۴ هزار دلار است و با توجه به قیمت دلار حداقل ۶۰ میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود!

مهران مدیری

ساعت مچی لاکچری دیگر مهران مدیری که گاهی در برنامه دورهمی بر دست او دیده شده است،  هوبلو کلاسیک فیوژن رزگلد ۴۲ م م . قیمت این مدل چیزی در حدود ۲۶.۶۰۰ دلار است.

مهران مدیری

مهران مدیری

در ادامه توضیحات مهران مدیری از داشته هایش، از مار خانگی خود هم صحبت می کند. مدیری می گوید ۱۱ سال است که یک مار پیتون دارد که از ۶ ماهگی آن را پیش خود بزرگ کرده و حالا ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر طول دارد. او می گوید مار پیتون خود را حمام هم می برد. به گفته ی مدیری این همان ماری است که مدیری سکانس هایی از فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» را با آن بازی کرده بود.

پیتون یا پایتون‌ (نام علمی: pythonidae) خانواده ای از مارهای بدون زهر است که در آفریقا، آسیا و استرالیا یافت می شود. این خانواده در گروه بزرگترین خانواده مارها حساب می شود؛ اندازه متوسط پیتون ها به ۱۶ فوت می رسد که تقریباً دو برابر بزرگترین مار سمی جهان (شاه کبرا) است. تاکنون از آن 26 گونه و هشت سرده یافت شده است.

 مارهای پیتون با کمین، طعمه را به دام می اندازند. ابتدا حیوان از همه جا بی خبر را با آرواره هایش محکم می گیرد و بعد دور او می پیچد و آنقدر آن را فشار می دهد که دیگر نتواند نفس بکشد و شکار کشته شود. سر انجام طعمه را درسته می بلعد و چند هفته ای را به هضم آن می گذراند. مار پیتون همه اجزای جانور به جز مو و پر آن هضم خواهد کرد. مواد هضم نشده را می توان در مدفوع پیتون یافت.

 

زندگی خصوصی مهران مدیری

مهران مدیری هم بچه پایین شهر است و هم سید است و هم مادرش خانم جلسه ای است.

هر پنجشنبه اینجا جلسات قرآنی برگزار می شود که مادر مدیری در آنها شرکت می کند.

پدر خیلی خوبی داشتبه گفته همسایه های محله قدیم مهران مدیری، مهران پدر خیلی خوبی داتش که بر اثر سکته از دنیا رفت.

مرد متین و موقری بود.این طور که از حرف های همسایه ها برمی آید، مهران هم به پدرش رفته و از نظر خلق و خو شبیه به اوست.

یکی از همسایه ها درباره او می گوید: «مهران خیلی پسر آقایی است؛ پسری تمیز و پاک.

هرکسی که پشت سرش صحبت کرده است که پسر بدی است اشتباه کرده است.

او یک پسر ساده و مودب است».این همسایه در ادامه گفته بود: «ختم پدر مهران مدیری غلغله بود.

از همه جا آمده بودند.

ماجرای عکسهای مهران مدیری در پاریس با یک خانم ناشناس

پس از انتشار خبری مبنی بر حقوق چندصد میلیونی مهران مدیری در دورهمی عکس مهران مدیری در پاریس با یک خانم حاشیه های این هنرمند را در این برهه زمانی بیشتر کرد.

هر چند که برخی رسانه ها این عکسها را قدیمی می دانند اما ظاهرا بازنشر این تصاویر بدلیل حقوق مهران مدیری از برنامه دورهمی بوده است.

مهران مدیری

خیلی از صفحات اجتماعی در اینستاگرام شخص همراه مهران مدیری را زن دوم او اعلام کرده اند اما برای همه ی طرفداران مدیری این مطلب کاملا روشن است که وی کاملا بدون حاشیه های فضای مجازی فعالیت هنری خود را انجام می دهد .

نکته دیگر اینکه خانواده دوست بودن این هنرمند کاملا زبانزد می باشد چرا که در این چندسال فعالیت و در اوج محبوبیت سعی کرده است خانواده خود را وارد حواشی فعالیت هنری خود نکند.

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied