شمانیوز
شما نیوز

فروش فوق العاده ایران خودرو؛ تحویل 3 ماهه | شرایط باورنکردنی جدید ایران خودرو + لینک ثبت نام

​طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ 1400/11/05 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/11/07 ادامه خواهد داشت.

فروش فوق العاده ایران خودرو؛ تحویل 3 ماهه | شرایط باورنکردنی جدید ایران خودرو + لینک ثبت نام

طرح فروش ویژه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو . در این طرح افراد می‌توانند برای خرید  محصولات  ایران خودرو اقدام کنند.  ثبت نام ایران خودرو دیروز سه شنبه آغاز شد .طرح جدید فروش ایران خودرو با مدل های زیر شروع می شود . ایران خودرو شرایط فروش جدیدی دارد.

 

طرح جدید فروش فوری 3 محصول ایران خودرو از دیروز سه شنبه 5 بهمن 1400 آغاز شد و طبق روال گذشته به مدت سه روز ادامه خواهد داشت لازم به ذکر است که در این طرح 3 محصول  پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ایران خودرو با قیمت خودروهای ایران خودرو در این طرح قطعی و با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود  متقاضیان می توانند جهت ثبت نام خودرو های ایران خودرو به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/#!/ مراجعه نمایند. در ادامه این خبر لینک و نحوه ثبت نام خودرو های ایران خودرو،مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو، قیمت ایران خودرو ، سایت ثبت نام ایران خودرو و زمان قرعه کشی ایران خودرو بهمن 1400برای مشخص شدن نتایج قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو  را همراه با لینک ثبت نام و جزئیات خواهیم آورد. 

 

 

 

ثبت نام فروش فوری 3محصول ایران خودرو بهمن 1400

متقاضیان ثبت نام فروش فوری 3محصول ایران خودرو می توانند جهت ثبت نام خودروهای ایران خودرو در بهمن 1400 از امروز سه شنبه 5 بهمن 1400 با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه نمایند. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو می توانند نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو  اقدام کنند.

 

 

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل 3 ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه شنبه مورخ 1400/11/05 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/11/07 ادامه خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری 5 بهمن 1400

در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو سه محصول پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

زمان تحویل ایران خودرو در فروش فوری ایران خودرو بهمن 1400

در این طرح سه محصول پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از سه شنبه تا پنج شنبه همین هفته، نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

قیمت خودرو های ایران خودرو در فروش فوری 5 بهمن 1400

پژو پارس

یکی از خودروهایی که نام آن در طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰) دیده می‌شود، پژو پارس است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۱۶۴ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۷۹ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت نام در طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰)، از امکان خرید پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای نیز برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، ۳۶۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی دیگر از خودروهایی که هنگام ثبت نام در طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰) عرضه می‌شود، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۹۳ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۴۹۷ میلیون تومان قیمت دارد.

آدرس سایت فروش و ثبت نام ایران خودرو 5 بهمن 1400

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir اقدام کنند  و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه ، پرهیز کنند. همچنین متقاضایان برای اطلاع از ویژگی ها و تجهیزات خودروی فوق در سایت ایران خودرو اینجا کلیک کنند.

 لینک ثبت نام و قیمت ایران خودرو

نحوه ثبت نام فروش فوری هایما پلاسایران خودرو 5 بهمن  1400

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است

شرایط فروش فوری ایران خودرو امروز 5 بهمن 1400

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

2 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه میباشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.

3 .ثبتنام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی دارای اعتبار(حداقل پایه سوم) الزامی میباشد.

4 .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

6 .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

7 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

8 .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

9 .گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 000,1کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

11 .خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

1 .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

2 .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

3 .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

4 .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

5 .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

6 .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

7 .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (12درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

8 .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

9 .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

10 .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

11 .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

12 .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام 82272727-021 می باشد.

زمان قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو بهمن 1400

قرعه‌کشی این طرح احتمالا شنبه 9 بهمن 1400 با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir پخش خواهد شد.

 

 

ایران خودرو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied