شمانیوز
شما نیوز

پیش فروش محصولات ایران خودرو

طرح پیش فروش تارا اتوماتیک با موعد تحویل شهریور و بهمن ۱۴۰۱ از فردا به مدت سه روز به اجرا گذاشته می شود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.

 

در این طرح پیش فروش ایران خودرو، تارا اتوماتیک با موعد تحویل شهریور و بهمن ۱۴۰۱ عرضه می شود.

 

متقاضیان می‌توانند روز سه شنبه 12 بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

 

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس رصد بازار خودرو در میان خانواده دنا امروز قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با افت 14 میلیونی در بازار به  496 میلیون تومان رسید. افت قیمت این خودرو در بازار در حالی ثبت شد که امروز «دنا معمولی» با رشد 3 میلیون تومانی در بازار 355 شد.

در میان خانواده 206 نیز «پژو 206 تیپ 2»رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و 273 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد،اما «پژو 206 تیپ 5» رشدی 3 میلیونی را در بازار ثبت کرد و قیمت آن به 312 میلیون تومان رسید. «پژو 206  صندوقدار» امروز با رشد یک میلیونی در بازار با قیمت 310 میلیون تومان قیمت خورد.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد رشد 2 میلیونی قیمت «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم و قیمت این خودرو در بازار 284 میلیون تومانی شد، اما قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر در بازار به 316 میلیون تومان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied