شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

مراکز خرید در روسیه

یکی از جذاب ترین بخش های هر سفری ، خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری و تفریحی کشور مقصد است. اگر به تاریخ و هنر و معماری علاقمند باشید، به طور حتم از بازدید در مراکز خرید در روسیه و به خصوص شهر های سن پترزبورگ و مسکو لذت خواهید برد.

مراکز خرید در روسیه

  مراکزی که بعضا علاوه بر تجاری بودنشان، جزوی از آثار تاریخی و بناهای معماری این شهر به حساب ‌می‌آیند. اگر در تور روسیه با برنامه ریزی دقیق بتوانید تنها به چند مرکز تجاری سر بزنید، علاوه بر گشت و گذار میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود خرید ایده آلی داشته باشید و از آن به عنوان یک تجربه عالی از سفر یاد کنید.

گشت و گذار در خیابان های مسکو و سن پترزبورگ لذت بخش است و فروشگاه هایی در معابر و اطراف خیابان ها برای تهیه سوغاتی و خرید های شخصی وجود دارند ، ولی اگر به طور مشخص بخواهید به مراکز تجاری و فروشگاه های معتبر با برند های بین المللی سر بزنید و خرید کنید میتوانید در ادامه ی این مطلب با چند مرکز خرید در مسکو و سن پترزبورگ آشنا شوید.

eb5132f0-34a3-4d89-968d-5a83a414bf85

مرکز خرید گاستینی مسکو  (Gostiny Dvor Arcade)

این یک بازارچه سنتی و سرپوشیده است که قدمت آن به اوایل قرن نوزدهم باز می گردد و پس از بازسازی به عنوان یک مرکز تجاری و نمایشگاهی بزرگ مطرح شده است.

در حال حاضر، نمای روبه روی خیابان وروارکا و رودخانه مسکو بازسازی شده است و به همین دلیل ظاهر بنای تاریخی مدرن شد و یکنواختی و یکپارچگی خود را از دست داد، اما از نظر اعتبار، فروشگاه های بسیار کمی می توانند با Gostiny Dvor فعلی رقابت کنند.

این فروشگاه زیبا و بزرگ بین خیابان ایلینکا و خیابان واروارکا در شمال و جنوب و کوچه کریستال و ریبنی (فیشی) و در فاصله کمی از میدان سرخ واقع شده است.

افراد مشهور زیادی برای خرید و تفریح به این مجموعه می آیند. زیرا در اینجا علاوه بر فروشگاه های تجاری و مغازه های کوچکتر زیر سقف شیشه ای، انواع نمایش ها، جشنواره ها، کنسرت ها، نمایش های مد و مهمانی های کودکان هم برگزار می شود. به طور کل معماری این مجموعه مجذوب کننده است و شما در تور مسکو میتوانید با قدم زدن در این مرکز در غرق تاریخ این سرزمین شوید و از فروشگاه های مختلف دیدن و خرید نمایید.

 

7ff58687-ea9a-48ae-aa2f-a6e4f34c6809

بازار گوم مسکو Gum Mall) )

بازار گوم بزرگترین و محبوب ترین فروشگاه زنجیره ای روسیه است که قدمت آن به دوران تزارها برمی گردد. این فروشگاه دقیقا روبروی کاخ کرملین و در میدان سرخ واقع شده است. سه طبقه فروشگاه زنجیره‌ای شعبه مسکو، توسط پل به یکدیگر متصل شده‌اند.

قیمت ها در مرکز خرید گران است زیرا بیشتر فروشگاه های آن را برند ها و مارک های بین المللی تشکیل میدهند علاوه بر بوتیک های گران قیمت، یک بخش فوودکورت با چیدمان زیبا و قیمت های بالا نیز وجود دارد. خوردن بستنی محلی و وافل در این مرکز خرید را امتحان کنید.

ساعت کاری این مجموعه همه روزه از 10 صبح الی 10 شب است و با توجه به موقعیت قرارگیری آن مکان مناسبی برای بازدید و گشت و گذار است.

67a38ee0-6dc9-41f2-8acb-87a2ae92e0ff

فروشگاه مرکزی کودکان مسکو ((Central Children's Store

یک مرکز خرید 7 طبقه با فروشگاه هایی مخصوص کودکان ؛

اگر به صورت خانوادگی و به همراه کودکانتان به مسکو سفر کنید، این فروشگاه یک مرکز مناسب برای خرید محصولاتی برای کودکانتان خواهد بود. وقتی وارد مرکز خرید می‌شوید، فوراً غرق جادوی داخل آن خواهید شد. یک صفحه نمایش بزرگ برای تماشای کارتون های دیزنی برای بچه ها تنظیم شده است.

 مغازه های اسباب بازی، فودکورت‌ها و کافه‌های تخصصی بسیار زیادی در این فروشگاه وجود دارد که مناسب همه سنین است. علاوه بر فودکورت ها، در مجاورت این فروشگاه مک دونالد وجود دارد که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

 بسیاری از مغازه ها این فروشگاه شیک و گران هستند اما در عوض محصولاتی با مارک های بین المللی و با کیفیت بالا را میتوانید در فروشگاه پیدا کنید. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح الی 10 شب فعال است. اگر میخواهید از میدان سرخ به این فروشگاه بروید، پیاده 20 دقیقه و با مترو یک ایستگاه فاصله است.

f1c5a1ca-23fc-4563-aab4-b9a5bbd6ab22

آویا پارک مسکو Aviapark Mall))

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا و یکی از جالب ترین مکان ها در شمال شهر مسکو است. در این مرکز خرید بزرگترین آکواریوم عمودی جهان به ارتفاع 23 متر وجود دارد که در هر چهار طبقه از این مرکز خرید تماشای آن ممکن است. همچنین یک پیست اسکیت نیز در فضای این مرکز طراحی شده که برای عموم قابل استفاده است.

در این مرکز خرید بیش از 250 فروشگاه و 50 کافه و رستوران مختلف وجود دارد که از ساعت 10 صبح الی 10 شب فعال هستند. در بیشتر فروشگاه های این مرکز کیف، کفش و لباس ارائه می‌شود.

 همچنین یک پارکینگ دو طبقه برای مراجعین در نظر گرفته شده است. این فروشگاه به طور کلی مکانی عالی برای گردش و خرید است که برندهای معروف مختلفی از سراسر جهان در آن شعبه دارند.

اکثر فروشندگان این مرکز خرید به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما میتوانید بدون نگرانی از خرید در این مجموعه لذت ببرید.

21d98d87-de56-49b0-b6ed-28e842be7434

مرکز خرید یوروپیسکی مسکو  (Mall Yevropeyskiy)

یوروپیسکی یکی از بزرگترین و مدرن ترین مراکز خرید مسکو است که یکی از  جذاب ترین طراحی های داخلی را در بین مراکز خرید مسکو دارد و به همین دلیل برنده ی جایزه مدرن ترین دکوراسیون دنیا شده است.

فواره جوشان، آسانسورهای رنگارنگ درخشان و تزئیناتی از اسباب بازی های حیوانات از جذابیت های بصری این مجموعه به حساب می آیند.

 دسترسی به این مرکز خرید ساده است زیرا تقریبا در مرکز شهر واقع شده و ایستگاه مترو کیفسکایا در روبروی این مرکز خرید واقع شده است و تنها ده دقیقه از ساختمان رادیسون فاصله دارد.

مجموعه ای از برند های بین المللی زیادی مانند آدیداس، زارا، ریبوک، پوما، نوکیا، سونی، سامسونت ، برشکا، لویس، بنتون، مانگو، ریبوک، اوسیس و مارک های دیگر در این فروشگاه وجود دارد.

این مجموعه دارای 9 سالن سینما و یک سالن سینمای سه بعدی است و انواع تفریحات دیجیتالی، اسکی روی یخ و بولینگ در دسترس عموم بوده و مکانی برای نگهداری از کودکان در آن طراحی شده است. همچنین برای تبدیل ارز میتوانید از خدمات صرافی این مجموعه استفاده کنید.

قیمت های اجناس در این مرکز در حد متوسط است تا اکثر مسافران و مراجعین توان خرید در این مجموعه را داشته باشند.

در یکی از طبقات این مرکز خرید فست فود ها و سوپرمارکت هایی وجود دارد که دارای تنوع کافی برای انتخاب و خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میباشند.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب و جمعه ها و شنبه ها از 10 صبح الی 11 شب باز است اما مرکز سرگرمی این مجموعه به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

 

مرکز خرید گالریا سن پترزبورگ ((Galeria Shopping Mall

گالریا یک مرکز خرید و سرگرمی بزرگ و یکی از شیک ترین مکان های سنت پترزبورگ برای خرید است.

این مرکز خرید در فاصله کوتاه پیاده روی تا ایستگاه مترو و تقریبا در قلب سنت پترزبورگ قرار دارد و در 5 طبقه و با حدود 300 فروشگاه از برند های معتبرو بین المللی از کفش، پوشاک و... رستوران ها و کافه های طراحی و ساخته شده است.

10 سالن سینما شامل اتاق های نمایش سه بعدی و یک پارک سرگرمی که برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است از جمله امکانات تفریحی این مرکز است. پارکینگ زیرزمینی مجموعه نیز ،به صورت 24 ساعته فعال است.

با وجود اینکه قیمت ها و هزینه ها در این مرکز خرید کمی بالاست اما کیفیت بسیار خوبی از برند های بین المللی به شما ارائه میدهند.

فودکورت با فست فودهای معمولی و غذاهای لذیذ روسی و فروشگاه استارباکس در طبقه بالا قراردارد اما به دلیل ازدحام جمعیت در برخی مواقع جای کافی برای نشستن وجود ندارد.

 

مرکز خرید پاساژ سن پترزبورگ (Passage Shopping Center)

این پاساژ یک بنای تاریخی معماری و مرکز خرید مدرن است که در خیابان سرپوشیده ای مانند خیابان میخائیلوفسکی واقع شده است. گالری اصلی پاساژ، خیابان ایتالیاسکایا را به هم متصل می کند. شما می توانید با رد شدن از خیابان نوسکی و از طریق گالری به خیابان ایتالیاانسکایا بروید، جایی که پلوشاد ایسکوست و موزه روسیه دقیقاً در گوشه و کنار آن قرار دارند.

این مجموعه از گالری های سه طبقه زیر سقف شیشه ای تشکیل شده است. با توجه به قدمت این مرکز خرید و افتتاح آن در سال 1848، بازدیدکنندگان مطرحی از جمله داستایوفسکی، شالیاپین، استروفسکی، گالینا ویشنفسکایا، مایا پلیتسکایا و بسیاری از نویسندگان، بازیگران، نقاشان، دانشمندان و ورزشکاران دیگر از این مجموعه دیدن کردند.

 

چند فروشگاه بزرگ صنایع دستی و لباس فروشی و یک فروشگاه بزرگ عطر و بوتیک های گران قیمتی در پاساژ وجود دارد و گاها به دلیل گران قیمت بودن اکثر محصولات، این مرکز خرید بیشتر به یک مرکز توریستی تشبیه می شود.

علاوه بر این تمام کارکنان و فروشندگان در این مرکز خرید به زبان انگلیسی صحبت میکنند.

 

 مرکز خرید گرند کانیون سن پترزبورگ  ( (Grand Kanon

این مجموعه یک پارک خانوادگی و در فضای باز است. طراحی این مجموعه بسیار منحصر به فرد و پیچیده است.

 می توانید بران سپری کردن تعطیلات کودکان خود در این مجموعه زمان بگذرانید زیرا یک مرکز کودک به مساحت یک هکتار با امکاناتی مناسب برای تفریحات کودکان در این مجموعه وجود دارد.

تعداد زیادی مغازه و فروشگاه‌های لباس و کفش گرفته تا عطر و جواهر و لوازم خانگی برقی ، یک سوپرمارکت بزرگ ، مرکز ترامپولین، مرکز کوهنوردی و مرکز بازی، همچنین فروشگاه‌هایی با عرضه‌ی اقلام ساختمانی و نوسازی منزل،‌ مبلمان و محصولات خانگی در این مجموعه وجود دارد. ۹ سالن سینمایی با نام «سینما پارک» ،‌ مرکز تفریحی خانوادگی «کریزی پارک» و چندین کافه و یک سالن غذاخوری غول پیکر در طبقه سوم با کافه های مختلف وجود دارد.

سفر به روسیه، سفر در تاریخ این سرزمین است، چرا که تمامی مراکز خرید این سرزمین با طراحی خاص و تاریخی خود قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ و سایر مناطق، مراکز تجاری و فروشگاه های متعددی وجود دارد که با هر سلیقه ای مطابقت دارند و شما خرید هدایا و سوغاتی مورد نظر خود را از این مراکز تهیه کنید. مراکز تجاری و فروشگاه ها بسته به سلیقه در شهر های مسکو ، سن پترزبورگ و سایر شهرهای روسیه بسیارند و اگر برای سفر خود به این کشور از طریق انتخاب تورهای گردشگری اقدام نمایید ،میتوانید برای زمان خود برنامه ریزی کرده و به مراکز خرید بیشتری سر بزنید.

شما می توانید برای رزرو و خرید تورهای روسیه مانند تور مسکو، تور سن پترزبورگ و تور ترکیبی هر دو شهر و همچنین اخذ ویزای توریستی روسیه از طریق تماس با کارشناسان فروش آژانس آرزوی سفر پارسیان با شماره 02145128 در ارتباط باشید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ...... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied