شمانیوز
شما نیوز

اعلام آمادگی گواردیولا برای شرکت در انتخابات

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی بایرن مونیخ در انتخابات کاتالونیا شرکت می‌کند، دورتموند را در شرایطی بهتر از تیمش می داند و انتظاراتش از ماریو گوتسه است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با آگسبورگ (مصاف فردا) نظراتش را در مورد یکسری نکات به شرح زیر بیان کرد:

*انتخابات کاتالونیا

وی در مورد انتخابات کاتالونیا در اسپانیا اظهار داشت: در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهرماه 94 ) به آنجا خواهم رفت. با شور و هیجان هدفم این است که در انتخابات مجلس محلی کاتالونیا شرکت کنم. اما از یاد نبریم که من اکنون ساکن مونیخ هستم.

* اعتمادبنفس تازه‌واردی به اسم کومان

وی در مورد کومان، بازیکن جوان و جدید تیمش نیز نظرش را اینگونه بیان کرد: از این بابت که او اینجا است،‌خوشحالم. بازیکنان جوان امروزه اعتمادبنفس فوق‌العاده‌ایی دارند.

*بورسیادورتموند

گواردیولا در این نشست در مورد بورسیادورتموند، جدی‌ترین رقیب بایرن نیز نظرش را اینگونه بیان کرد:

تا به اینجای فصل تیمی وجود داشته که از ما بهتر بازی کرده است. دورتموند با توماس توخل در حقیقت مربی فوق‌العاده‌ای دارد. من هم از کارش خوشم می‌آید.

*خاوی مارتینز

بازگشت خاوی مارتینز به تمرینات نکته دیگری بود که مربی 44 ساله باواریایی‌ها درباره‌اش حرف زد. او گفت:

خاوی خیلی خوب و جدی تمرین کرده است. بدیهی است او هنوز زمان لازم دارد. اما خیلی راضی است و من هم راضی‌تر از او هستم.

*احترام به آگسبورگ

مربی بایرن معتقد است حریف فردا، رقیبی سرسخت است. وی اظهار داشت: آگسبورگی‌‌ها فوق‌العاده جنگنده‌ هستند و مربی خوبی دارند. در لیگ اروپا هم بازی می‌کنند. تیمی که از بوندس‌لیگا برای این مسابقات برگزیده شود، در واقع تیمی بسیار خوب است.

*توماس مولر

وی در مورد توماس مولر و درخشش وی اظهار داشت: کیفیت توماس مولر ناشی از خوش‌بینی او است. اهل نگرانی نیست و قوه گلزنی فوق‌العاده‌ای دارد.

*گوتسه

در مورد ماریو گوتسه نیز وی اظهار داشت:اگر او بازی نکند،‌آنوقت باید درک کرد که ما در پست او 3 مهاجم بسیار عالی داریم. در مورد خود او نیز نظرم بطور کلی عوض نمی‌شود. چون همیشه از او بیشترین انتظار را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied