شمانیوز
شما نیوز

انتقاد تند رضا رشیدپور از ضرغامی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):شما چقدر نیروهای درجه یک رسانه را ممنوع الکار و مممنوع التصویر کرده‌اید که نتوانند بیایند در تلویزیون برنامه اجرا کنند. طوری که مردم صدای محمود شهریاری، فرزاد حسنی، احسان علیخانی، محمدرضا شهیدی‌فر، محمد صالح علا و.. را نشنوند.   

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما که کارهای موفقی چون «شب شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» را در کارنامه خود دارد؛ پس از ممنوع‌التصویری در تلویزیون، در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان برنامه اجرا کرد که چندی بعد به دلایل نامعلومی پخش این شبکه متوقف شد. رشیدپور در تازه ترین ابتکار خود ویدیوهایی را در خانه ضبط می‌کند و از طریق اینترنت آنها را در اختیار مردم می‌گذارد. در یکی از تازه ترین ویدیوها که متن آن توسط سایت «کافه سینما» منتشر شده رشیدپور به انتقاد از سیاستهای عزت ا.. ضرغامی رییس سازمان صداوسیما پرداخته است.

رشیدپور در ابتدای این ویدیو و بصورت زیرنویس، خود را با عنوان "مهندس رضا رشیدپور.......بیکار" معرفی می‌کند.وی در ابتدا تاکید می‌کند که این ویدیو را در تهران ضبط می‌کند و تحت هیچ شرایطی هم کشور خود را ترک نخواهد کرد.سپس وی با انتقاد از برنامه‌های صداوسیما در خصوص مقابله با ماهواره، رو به ریاست صداوسیما عنوان می‌کند:

«آقای ضرغامی شما را که نمی شود پیدا کرد و به من بیکار هم که وقت نمی دهید تا با شما صحبت کنم. آقای ضرغامی کار فرهنگی ایجابی است نه سلبی. شما کدام برنامه جذاب در صداوسیما را ساختید که مردم ماهواره نبینند. شما چقدر نیروهای درجه یک رسانه را ممنوع الکار و مممنوع التصویر کرده‌اید که نتوانند بیایند در تلویزیون برنامه اجرا کنند. طوری که مردم صدای محمود شهریاری، فرزاد حسنی، احسان علیخانی، محمدرضا شهیدی‌فر، محمد صالح علا و.. را نشنوند.

آقای ضرغامی شما مدام دارید شبکه افتتاح می کنید. آیا می دانید خیلی از این شبکه‌ها بیننده‌هایش از تعداد کارمندان آن شبکه کمتر است؟ از خانواده خود بپرسید شبکه بازار را می‌شناسند؟ این شبکه چند بیننده دارد؟ ولی چه همه کارمند و چه ساختمان خوشگلی هم دارد.

آقای ضرغامی؛ آیا در این کشور محمود شهریاری خطرناکتر است یا سریال «حریمِ سلطان» که به ایرانیان توهین می‌کند ولی مردم دارند نگاه می کنند. فرزاد حسنی خطرناکتر است یا دلارِ چهار،پنج هزار تومانی؟ چرا مردم را از رسانه‌ محرم و خودی محروم می‌کنید و بعد میروید آنتن ماهواره‌اش را جمع می‌کنید که مبادا برنامه جای دیگر را ببنید. پس مردم چکار کنند؟»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied