شمانیوز
شما نیوز

در حادثه تیراندازی یک آمریکایی یک اسرائیلی را کشت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):ماموران اسرائیلی، یک مرد آمریکایی ۲۳ ساله اهل نیویورک را که با تیراندازی در یک هتل ساحلی، یک نفر را کشته بود، به ضرب گلوله از پا درآوردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس گفت: "این مرد که از کارکنان سابق هتلی در شهر ساحلی الیات بود، تفنگ یکی از نگهبان ها را گرفت و به یکی از کارکنان هتل شلیک کرد. پس از آن پلیس و نیروهای ارتش این هتل را محاصره کردند."

به گفته یک مقام نظامی، این مرد در آشپزخانه هتل سنگر گرفت و به نیروهای پلیس تیراندازی کرد ولی سرانجام به ضرب گلوله افراد جوخه ضدتروریستی کشته شد.

یکی از مهمانان اسرائیلی هتل، به تلویزیون اسرائیل گفت: "ما دیدیم که او نگهبان را کتک زد و تفنگ و خشابش را گرفت و یکی از اعضای خانواده من را هدف گرفت."

ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل گفته است که به نظر می رسد این حادثه، یک نزاع داخلی بوده است.

اوفر گاتمان، مسئول یک طرح آموزش حین کار برای آمریکایی هایی که در اسرائیل به سر می برند، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که این مرد از جمله شرکت کنندگان در این طرح بوده است.

به گفته او، کار این جوان در این هتل خاتمه یافته بود و قرار بود کار تازه ای بگیرد.

این روزها، در شهر ساحلی الیات، که در نزدیکی مرز مصر و اردن قرار دارد، علاوه بر توریست های خارجی، اسرائیلی‌های زیادی در حال گذراندن تعطیلات مذهبی یک هفته‌ای خود هستند.

Two people killed in shooting incident in Israel,Shooting in Israel,Shooting,sex,Israel

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied