شمانیوز
شما نیوز

نتیجه نظرسنجی ده‌نمکی برای اکران فیلم جدیدش

«رسوایی» ده‌نمکی نوروز 92 بر پرده سینماها

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مخاطبان نظرسنجی که اخیرا مسعود ده‌نمکی برای اکران فیلم جدیدش انجام داده، اعلام کردند: بهتر است «رسوایی» در جشنواره فجر امسال حضور یابد و فیلم نوروز 92 روانه پرده سینماها شود.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،فیلم سینمایی «رسوایی» جدیدترین ساخته «مسعود ده‌نمکی» پس از سه‌گانه پرفروش «اخراجی‌ها» توسط سیدعلیرضا علویان در حال صداگذاری است.

اکبر عبدی در نمایی از «رسوایی»

پس از انتخاب سازنده موسیقی متن که طی این هفته انجام می‌شود و با تدوین نهایی فیلم، «رسوایی» تا اوایل آبان‌ماه آماده نمایش می‌شود.

همچنین در این فیلم همانند سه‌گانه اخراجی‌ها در تیتراژ پایانی شاهد ترانه‌ای از یک خواننده هستیم.

مسعود ده‌نمکی و اکبر عبدی در پشت صحنه فیلم «رسوایی»

بر اساس گزارش فارس، «مسعود ده‌نمکی» اخیرا در فضای مجازی درخصوص اکران این فیلم قبل یا بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر نظرسنجی انجام داده است که بر اساس آن اکثر مخاطبان اعلام کردند فیلم در جشنواره فجر امسال حضور یابد و سپس در ایام نوروز 92 روی پرده سینماها برود.

پیش از این شنیده می‌شد ده‌نمکی قصد دارد فیلم را قبل از سی‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روانه پرده سینماها کند. حال باید دید در صورت صدور پروانه ساخت فیلم قبل از جشنواره فجر، ده‌نمکی چه تصمیمی برای اکران این فیلم می‌گیرد؛ البته با توجه به اینکه همه ساله مسئولان سینمایی برای داغ‌تر کردن فضای جشنواره فجر، اجازه اکران فیلم‌ها قبل از برگزاری جشنواره را نمی‌دهند، اکران «رسوایی» هم قبل از فجر سی و یکم بعید به نظر می‌رسد.

آرزو افشار و الناز شاکردوست در نمایی از فیلم «رسوایی»

به گزارش فارس، «رسوایی» به خلاف سه‌گانه‌ اخراجی‌ها مضمونی طنز و عرفانی دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا و امیر نوری ایفای نقش می‌کنند.

سه‌گانه اخراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شوند.

ده‌نمکی کارگردانی سریال «دارا و ندار» و مستندهای «فقر و فحشا» و «کدام استقلال، کدام پیروزی» را هم در کارنامه هنری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied