شمانیوز
شما نیوز

آزاده نامداری روی آنتن

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سری جدید «خانومی که شما باشی» با اجرای آزاده نامداری از شبکه دو سیما پخش می‌شود.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مجموعه تلویزیونی «خانومی که شما باشی» به تهیه‌کنندگی آزاده نامداری از 13 مهر همزمان با هفته نیروی انتظامی روی آنتن شبکه دو می‌رود، این مستند در 20 قسمت 25 دقیقه تصویر زنان موفق ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه زندگی با اعلام این خبر در گفت‌وگو با فارس گفت: آزاده نامداری در این مستند به استان‌های مختلف کشور مثل قشم، بندرعباس، خرم آباد و موارد دیگر سفر می‌کند تا تصویر زنان موفق ایرانی و اصیل را در تلویزیون رسانه ملی انعکاس بدهد.

مهدی آذرمکان افزود: هفت قسمت نخست این مستند به زنان فعال در نیروی انتظامی اختصاص پیدا کرده و 13 قسمت دیگر نیز به زندگی بهترین‌هایی از جامعه زنان ایران، نماینده طیف‌های مختلف مثل زنان خانه‌دار، پزشک، فعال محیط زیست، همسر جانباز و شهید می‌پردازد.

پخش این مستند تا روز عید غدیر ادامه دارد؛ تنها مجموعه زنانه از مجموعه برنامه‌‌های گروه اجتماعی شبکه دو را آزاده نامداری نویسندگی کرده است.

«خانومی که شما باشی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که سری نخست آن نوروز 91 روی آنتن شبکه رفت و توانست توجه بسیاری از مخاطبان و کارشناسان رسانه را به خود جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied