شمانیوز
شما نیوز

علیرغم عدم اظهار نظر مسئولان در خصوص اجرای نرخ‌های جدید؛

کرایه‌های تاکسی و بلیت مترو گران شد

شمانیوز: نرخ جدید کرایه‌های تاکسی و بلیت مترو از صبح امروز در ایستگاههای مترو و تاکسی اعمال شد.  

علی رغم اینکه تاکنون هیچ یک از مسئولان در خصوص اجرای نرخ جدید کرایه‌های تاکسی و بلیت مترو اظهار نظری نکرده است، نرخ‌های جدید از صبح امروز اعمال شد.

صبح امروز از بلندگوی ایستگاه‌های مختلف مترو، اجرای نرخ‌های جدید بلیت مترو اعلام شد و مسئولان ایستگاه‌های مترو اعلام کردند که مسافران برای آگاهی از نرخ‌‌های جدید یه اطلاعیه‌های نصب شده در ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صبح امروز در برخی خطوط تاکسیرانی نیز برچسب قیمت جدید سال 91 چسبانده شده بود که عدم اطلاع رسانی این موضوع موجب درگیری مسافران با رانندگان خطی شد.

این در حالی است که حسن بیادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز تاکید کرد که هنوز نرخ کرایه‌های جدید حمل و نقل عمومی از سوی شورا اعلام نشده است و ابلاغ مصوبه شورا باید از سوی وزارت کشور صورت گیرد.

مصوبه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی حدود 2 ماه پیش در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید که با مخالفت فرمانداری روبرو شد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه غیرعلنی روز گذشته شورا از اجرای تدریجی این مصوبه سخن گفت اما زمانی برای اجرای این مصوبه اعلام نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied