شمانیوز
شما نیوز

توکلی خبر داد

آخرین فرصت برای شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین آمار شرکت کنندگان در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری گفت: داوطلبان برای انتخاب رشته در این مرحله تا ۴ آبان فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فرصت داوطلبان در تکمیل ظرفیت آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 92، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 5 هزار و 278 داوطلب در تکمیل ظرفیت آزمون دکترای نیمه متمرکز شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه داوطلبان می توانند تا روز شنبه 4 آبان ماه نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکترای نیمه متمرکز اقدام کنند، افزود: داوطلبان تا پایان مهلت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت کد رشته ها به ترتیب اولویت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. Sanjesh.org اقدام کنند و طبق ضوابط تنها 5 کد رشته محل را می توانند انتخاب کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تنها داوطلبانی می توانند از این فرصت استفاده کنند که در آزمون دکترای نیمه متمرکز شرکت کرده و قبول نشده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied