شمانیوز
شما نیوز

همایش شیرخوارگان حسینی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس هیئت های مذهبی خراسان شمالی گفت: همزمان با فرا رسیدن اولین جمعه از ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در بجنورد و سایر مراکز شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،هادی مهرآبادی عصر امروز در حاشیه نشست شئون فرهنگی شهرستان به خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن اولین جمعه از ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در بجنورد و سایر مراکز شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم امسال در بجنورد همانند سال‌های گذشته صبح فردا (17 آبان) و با حضور پرشور مادران و نوزادان بجنوردی برگزار خواهد شد.

وی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امسال در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برنامه ریزی شده و در سایر شهرستان‌ها در مکان‌های برگزاری نماز جمعه یا مساجد مرکزی برگزار می‌شود.

به گفته مهر آبادی بر اساس اعلام قبلی این مراسم معنوی قرار است از ساعت 7 صبح آغاز و با مداحی و نوحه سرایی مداحان ادامه یابد تا مادران خراسان شمالی باز هم در محرمی دیگر کودکان و نوزادان خود را نذر حضرت علی اصغر (ع) طفل شش ماهه امام حسین (ع) کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied